
Ορίστε λοιπόν, έφτασε η στιγμή που πρέπει να γράψω κι εγώ για τη "Μάγισσα". Πριν ξεκινήσω την ανάλυσή μου για τη σειρά, να σας παραδεχθώ ένα πράγμα: δεν είναι του γούστου μου τέτοιες σειρές. Η "Μάγισσα" καταπιάνεται με μια εποχή, με μια αισθητική και γενικώς με ένα είδος που εμένα προσωπικά δεν θα με καθηλώσει ώστε να παρακολουθήσω την εξέλιξη.
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, μπας και βγάλουμε άκρη. Μιλάμε για μία μπερδεμένη σειρά. Οράματα, δούλες, καπεταναίοι και καπετάνισσες, πειρατές, γιοι και παραγιοί, σύγκριες και ερωμένες. Αφεντικά και δούλοι, μη σας πω τι γίναμ' ούλοι... Όλα ξεκινάνε από τα οράματα αυτής της απόλοξης της Θεοφανώς. Που πολύ συμπαθής δεν είναι. Αγέλαστη είναι, υπηρέτρια είναι, καραβοτσακισμένη γενικώς είναι, από μοναστήρι ήρθε και σε χαντζάρα τη βλέπω έτσι όπως το πάει από το πρώτο επεισόδιο. Ας ήταν κάτι θετικό εντέλει, μπας και την έβλεπα με συμπάθεια.
Όλα τα υπόλοιπα μη σας τα ξαναλέω. Ο Λάσκαρης, δηλαδή ο Γιώργος Γάλλος, είναι παντρεμένος με την Κατερίνα Λέχου, αλλά ο πρωτότοκος γιος τους, ο Μάρκος είναι παιδί της συγκρίας που λέγαμε παραπάνω. Η οποία ειρήσθω εν παρόδω είναι κούκλα! Την υποδύεται η Στεφανί Καπετανίδη. Υπάρχουν κι άλλα παιδιά να συμπληρώνουν το κάδρο, αλλά εν προκειμένω ο Μάρκος είναι το ζήτημα που είναι πια κι αυτός μεγαλοκαπεταναίος. Αυτός λοιπόν παντρεύτηκε την κόρη της αντίπαλης οικογένειας, των Γερακάρηδων. Εκεί παίζουν αλλιώς μπάλα. Ο κεντρικός μεγαλο-Γερακάρης, ο Τάσος Νούσιας που παίζει καταπληκτικά, είναι παντρεμένος με τη Γερακίνα Γερακάρη (πεθαίνω με αυτό το ονοματεπώνυμο) που την υποδύεται η Μαρκέλλα Γιαννάτου. Αυτοί θέμα με παιδιά δεν έχουν, τα έχουν σε πληθώρα και γενικά τους είδα ξαναμμένους από το πρώτο επεισόδιο, οπότε παίζει να κάνουν κι άλλο. Η κόρη τους λοιπόν, η οποία είναι κάπως επηρμένη και somehow στρίντζω, (αυτή που είναι παντρεμένη με τον Μάρκο, των Λασκαραίων, τον γιο της συγκρίας που στραβοκοιτάζει η Λέχου) τα βάζει με τις δούλες του πύργου, επειδή δεν θέλει να πειράζουν το μωρό της. Ειδικότερα έχει βάλει στο μάτι τη Θεοφανώ, που παθαίνει αυτά τα περίεργα στον ελεύθερό της χρόνο που της γυρνάν τα μάτια ανάποδα, και έχει τα οράματα της. Και εκεί που όλα ας πούμε είναι καλά (αν είναι, μέχρι στιγμής δηλαδή, όρκο δεν παίρνω) και μιλάνε μόνο για τα χωράφια, τα πλοία και τους πολέμους τους, χάνουν το μωρό και η δακρύβρεχτη μάνα (που το χάνει ενώ την πήρα ο ύπνος) φυσικά στοχοποιεί τη Θεοφανώ. Η οποία όμως μέσα από το όραμά της ξέρει πού θα το βρει το μωρό. Μόνο που θα ναι νεκρό. Δε φτάνει που τους κάνει και τη Νικολούλη, τη βρίζουν κι από πάνω. Και μετά αρχίζει τα γλέντι...
Μέσες άκρες, αυτή είναι η ιστορία του πρώτου επεισοδίου.
Γενικώς είναι όντως μια υπερπαραγωγή. Πολύ σκηνικό, πολύ κοστούμι, πολύς κομπάρσος, πολλοί άγνωστοι ηθοποιοί. Γενικά όλα στο πολύ. Όπως πολλή ήταν και η πίστη του ΑΝΤ1 πως η "Μάγισσα" θα έρθει και θα επαναπροσδιορίσει την ελληνική μυθοπλασία. Εγώ από το πρώτο επεισόδιο δεν είδα κάτι τέτοιο. Συγγνώμη που σας το λέω. Όλοι παίζουν καλά, δεν είναι αυτό το θέμα μας. Και οι παλαιοί και διάσημοι καλά παίζουν και οι νεότεροι κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Εν τω μεταξύ στη Μάνη το 1800κάτι να δείτε που είχαν μονίμως συννεφιά, άσπρη μέρα δεν ξημέρωσε στον πύργο. Κάτι ανάμεσα σε πρωί Εδιμβούργου και απόγευμα Κηφισιάς τον Νοέμβριο έμοιαζαν όλα.
Αυτό που με ενόχλησε ίσως είναι πως σε αυτή τη σειρά κανείς δεν είναι χαρούμενος. Δε γίνεται όλοι να είναι σαν να έχουν βγει από κηδεία αντιπαθητικής συγγενούς τους... Κάποιος θα χαιρόταν μέσα σε δαύτο τον πύργο. Ένα χαμόγελο πήγε να σκάσει μια μαγείρισσα, αλλά κι αυτή το πήρε πίσω άμεσα μπας και της βγει το όνομα. Χαρά, αγνοείται. Ο μόνος ήρωας που σκάει χαμόγελο είναι ο Μάρκος, ο οποίος επειδή τον συνδέει παιδική φιλία με τη Θεοφανώ κάπως την αβαντάρει. Τουλάχιστον είναι καραβοτσακισμένη αλλά με καλό κονέ σεναριακά.
Τρεις ήρωες θα ξεχωρίσω από όλο το καστ. Οι πιο λαϊκοί και πλέον άμεσοι πρωταγωνιστικοί ήρωες της σειράς, οι Γερακάρηδες, σε κρατούν περισσότερο. Ο Νούσιας ταιριάζει με τη Γιαννάτου. Ό,τι κι αν έκαναν αυτοί, κάπως μ' άρεσε. Έχει και μια αναίδια στο μάτι ο Νούσιας, αλλά at the end of the day γουστάρει τόσο τη Γερακίνα που όλα τα άλλα έρχονται δεύτερα. Στο κάδρο των επιτυχημένων ηρώων που σου περνούν μονομιάς αυτό που θέλουν είναι και ο Κανέλλος, δηλαδή ο Νίκος Ψαρράς. Λέει και δυο πιπεράτες ατάκες, σκάει και μια ειρωνεία. Εκεί που ανέλυσε πόσα μπούτια άνοιξε, είχε κάποιο φαν. Ξεφεύγει από την μανιάτικη Σκοτία που ζουν οι υπόλοιποι. Στον αντίποδα, ο Γάλλος θεωρώ πως είναι κάπως ήσυχος για τέτοιος οπλαρχηγός και η Κατερίνα Λέχου θα ήθελα να δείχνει περισσότερο κακιά από όσο περνάει πως είναι, γιατί μάλλον είναι. Ή θα έπρεπε να είναι. Ή καλή θα 'σαι ή κακιά. Αλλιώς γίνεσαι διχασμένη προσωπικότητα. Γενικά μπλεγμένο πράγμα.
Επίσης πολύ αίμα, ρε παιδί μου. Ειδικά για 21:00 το βράδυ. Πολύ βαρύ πράγμα, πολύ φονικό, πολύ βασανιστήριο και γενικά όλα πολύ. Μπορεί και πολύ κακό για το τίποτα. Που δεν είναι ακριβώς τίποτα, πολύ είναι κι αυτό. Αλλά δεν είναι σίγουρα η καλύτερη σειρά της σεζόν.
Συνοψίζοντας, δεν έχω να σου πω τίποτα κραυγαλαία θετικό ή αρνητικό. Η "Μάγισσα" είναι μια καλή σειρά που και το 18% της είναι και αλλά δίκαιο και αρκετό. Ίσως θα έκανε και κάτι παραπάνω αν δεν υπήρχε τέτοιος ανταγωνισμός. Δεν είναι πως δεν θέλω να δω το δεύτερο επεισόδιο, δεν είναι πως θα το δω κιόλας. Αν το πετύχω, ΟΚ. Αν δεν, δε χάθηκε κι ο κόσμος. Ας πάει στο καλό της η Θεοφανώ. Αν θέλετε να το δείτε εσείς, αυτό είναι στο χέρι σας. Εγώ πάντως δεν θα είμαι από αυτούς που θα σας πουν "τρέξατε".

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr