Ο Τόλης Παπαδημητρίου βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή "Καλύτερα Αργά" με την Αθηναΐδα Νέγκα και παραχώρησε μια συνέντευξη με χιούμορ, αμεσότητα και προσωπικές αναφορές. Ο ηθοποιός και συγγραφέας μίλησε για την παιδική του ηλικία, τη δημιουργικότητα που τον ακολουθεί μέχρι σήμερα, αλλά και για το παιδί που, όπως παραδέχθηκε, δεν έφυγε ποτέ από μέσα του. Με αφορμή τις αναμνήσεις του, εξήγησε πως η παιδικότητα αποτελεί για εκείνον βασικό κομμάτι της δουλειάς και της έμπνευσής του, αφού μέσα από αυτήν αντιμετωπίζει όσα γράφει, δημιουργεί και παρουσιάζει.
"Έχει μείνει το παιδί μέσα μου"
Ο ηθοποιός και συγγραφέας εξήγησε πως η παιδικότητα είναι ένα στοιχείο που τον συνοδεύει ακόμη και σήμερα, ειδικά στον τρόπο που γράφει και δημιουργεί.
"Έχει μείνει το παιδί μέσα μου επειδή έχω καταφέρει να κάνω δουλειά αυτό το πράγμα. Όταν φτιάχνω κάτι, βλέπω τον εαυτό μου σαν να ήμουν παιδί", ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως είπε, μικρός ήταν δημιουργικός, έκανε φασαρία και ήταν άτακτος, χωρίς όμως να θεωρεί πως ήταν "κακό παιδί".
Το απρόσμενο περιστατικό με τη μητέρα του
Στη συνέχεια, ο Τόλης Παπαδημητρίου περιέγραψε με χιούμορ ένα περιστατικό από τα πρώτα χρόνια της ζωής του, το οποίο η μητέρα του θυμάται μέχρι σήμερα.
"Η μαμά μου έχει σκισμένο όλο το λοβό, γιατί της τράβηξα τόσο πολύ το σκουλαρίκι που της έσκισα όλο το αυτί. Ήμουν μωρό, δεν θυμάμαι, μου το έχουν πει", αποκάλυψε.
Κλείνοντας, ο Τόλης Παπαδημητρίου αναφέρθηκε και στην εφηβεία του, περιγράφοντας με χιούμορ την πιο αντισυμβατική πλευρά του εαυτού του. Όπως είπε, υπήρξε "πανκιό", κρατώντας από εκείνη την περίοδο την ανάγκη για ελευθερία, αυθορμητισμό και δημιουργική έκφραση. Με τη χαρακτηριστική του ατάκα, "Το πανκ δεν πεθαίνει, απλά πιάνουμε μια δουλειά", έδειξε πως μπορεί η καθημερινότητα και οι ευθύνες να αλλάζουν τον τρόπο ζωής, όμως κάποια στοιχεία του χαρακτήρα μένουν πάντα ζωντανά.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr