Η Άννα Μαρία Βέλλη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή "Στην αγκαλιά του Φάνη" με τον Φάνη Λαμπρόπουλο και μίλησε με τον γνώριμο αυθορμητισμό της για την προσωπική της ζωή, τη σχέση της, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει σήμερα τη ζήλια. Η γνωστή YouTuber αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο να παρευρεθούν πρώην σύντροφοι σε έναν γάμο, εξηγώντας πως για εκείνη όλα έχουν να κάνουν με τα όρια και τη συνθήκη που υπάρχει ανάμεσα στους ανθρώπους.
"Δεν θα είχα πρόβλημα"
Μιλώντας για τους πρώην συντρόφους και το αν θα μπορούσαν να βρεθούν στον γάμο της, η Άννα Μαρία Βέλλη απάντησε με χιούμορ αλλά και ειλικρίνεια. "Όχι όποια πρώην… Δεν είχε μία πρώην. Δεν του είπα να καλέσει όλες του τις πρώην. Κράτησα μία που είναι συμπαθητική", είπε χαρακτηριστικά.
Η ίδια αποκάλυψε πως ο σύντροφός της έχει γνωρίσει πρώην της, χωρίς αυτό να αποτελεί πρόβλημα στη σχέση τους. "Και εγώ έχω πρώην, δεν φύτρωσα. Στον άντρα μου έχω γνωρίσει τον πρώην μου, τον Κώστα Μαλιάτση. Δεν τον κάλεσα γιατί το βρήκα λίγο άκομψο. Αλλά εγώ δεν θα είχα πρόβλημα", ανέφερε.
"Έχασα χρόνο να ζηλεύω"
Στη συνέχεια, η Άννα Μαρία Βέλλη μίλησε για τη ζήλια και παραδέχθηκε πως στο παρελθόν την είχε αφήσει να την επηρεάσει αρκετά. Πλέον, όπως εξήγησε, έχει αλλάξει οπτική και επιλέγει να μη δίνει χώρο σε ένα συναίσθημα που δεν θεωρεί ουσιαστικό.
"Ζήλευα όταν ήμουν μικρή και έχασα πάρα πολύ χρόνο να ζηλεύω. Αν ήταν να με κερατώσει κάποιος, θα με κεράτωνε είτε ζήλευα είτε δεν ζήλευα", είπε.
Κλείνοντας, τόνισε πως σήμερα προτιμά να ζει τη σχέση της με εμπιστοσύνη και ηρεμία. "Εγώ επιλέγω να μη ζηλεύω και ας κάνει ο άλλος ό,τι θέλει", κατέληξε.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr