
Ο Alpha υποδέχτηκε τη νέα τηλεοπτική σεζόν με την ALPHA Special Premiere Week, η οποία τον έφερε στην κορυφή της τηλεθέασης.
Πρώτες οι πρεμιέρες της Μυθοπλασίας Alpha
Το ταξίδι της εκδίκησης ξεκίνησε για τον "Τιμωρό" και θα είναι θυελλώδες και γεμάτο ανατροπές. Την αρχή αυτού του ταξιδιού παρακολούθησαν απνευστί 2.108.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό, ενώ στο δυναμικό κοινό σημείωσε πρωτιά με ποσοστό 18,3% και στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) 20,3%.

Τη σατιρική σειρά των σειρών, η "Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα" παρακολούθησαν 26,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 22,3% στο σύνολο κοινού και 26,5% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ 18-54). Αλλά και στο αντρικό κοινό είχε μεγάλο σουξέ με 26,3% σε επιμέρους κατηγορία. Με την υπερπαραγωγή, με τους περισσότερους από 40 πρωταγωνιστές και guest εμφανίσεις έκπληξη, συντονίστηκαν 2.503.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό.

Η πιο δυνατή ιστορία αγάπης ζωντανεύει στον "Άγιο έρωτα" και 1.952.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό το νεαρό ιερέα και καθηγητή θεολογίας να αναστατώνει μια μικρή πόλη με την άφιξή του. Με 17,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 19,1% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) η ιστορία γοήτευσε τους τηλεθεατές.

Στη συνέχεια, τα νέα επεισόδια της δραματικής σειράς "Ο Γιατρός" έδωσαν τα διαπιστευτήριά τους με ποσοστό 20,2% στο δυναμικό κοινό και 22,5% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54). Σε επιμέρους κοινό η σειρά έκανε 21,1% ενώ 1.690.000 τηλεθεατές ταυτίστηκαν έστω για 1 λεπτό με το μήνυμα του Γιατρού, "μόνο η αγάπη μπορεί να επουλώσεις τις πληγές".

Η νέα σύγχρονη αισθηματική σειρά μυστηρίου του Alpha "Διάφανη αγάπη", κέρδισε το ενδιαφέρον του κοινού, κατακτώντας την prime time το βράδυ της Κυριακής. 1.111.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το πρώτο επεισόδιο, έστω για 1 λεπτό.
Βρέθηκε στην πρώτη θέση με 15,2% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ κατέγραψε 16,8% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ 18-54) και σε επιμέρους γυναικείο κοινό 26,9%.

Το πιο απρόβλεπτο παιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης, το Deal επέστρεψε ανανεωμένο, με παρουσιαστή τον Γιώργο Θαναηλάκη, με νέο σκηνικό και νέα δικηγόρο.
Στο πιο δυνατό τηλεπαιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης η αδρεναλίνη χτύπησε κόκκινο ήδη από την πρώτη εβδομάδα παρουσίασής του (23-27/09), όπως κόκκινο χτύπησε και στους πίνακες τηλεθέασης: 14,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 14,3% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54). Το "Deal" έκανε 22,1% σε επιμέρους γυναικείο κοινό να μείνει συντονισμένο στον Alpha.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr