Follow us

Πως να κάψω 500 θερμίδες στο σπίτι : Η άσκηση που κάνει η Ελένη Πετρουλάκη για να κάψει πολλές θερμίδες

Η Ελένη Πετρουλάκη μοιράζεται τα κορυφαία μυστικά για αδυνάτισμα, επίπεδη κοιλιά, γράμμωση και την άσκηση που προτιμά.

Shape
ΓΡΑΦΕΙ: SHAPE
κοιλιακοί

Όλες εμπιστευόμαστε αυτά που έχει να μας πει η Ελένη Πετρουλάκη. Παρακάτω, λοιπόν, θα μάθεις πώς διατηρεί τη γραμμωμένη κοιλιά της, ποια άσκηση «καίει» πολλές θερμίδες, μια σπιτική συνταγή για σύσφιγξη, ένα γεύμα που βοηθά στη μείωση της κυτταρίτιδας και όχι μόνο.

1. Πώς διατηρεί κοιλιακούς με γράμμωση


«Είναι μύθος ότι εκτελώ πολλές ασκήσεις κοιλιακούς καθημερινά. Οι πολλές επαναλήψεις στους κοιλιακούς ή σε ασκήσεις πλάγιων δεν καίνε το λίπος. Το ανθρώπινο σώμα δε δουλεύει έτσι. Ακόμη χειρότερα, οι πολλές επαναλήψεις στους πλάγιους κοιλιακούς βοηθά στο να πάρω όγκο.

Βέβαια, η δίαιτα, σε συνδυασμό με έντονη αερόβια άσκηση, βοηθά, αλλά το βάρος που χάνω δεν προέρχεται μόνο από λίπος. Τι κάνω λοιπόν; Ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης! Έπειτα από πάρα πολλές δοκιμές έχω καταλήξει σε ένα πρόγραμμα που δουλεύει πολύ καλά:

Κάνω για 10-15 λεπτά γρήγορο τρέξιμο σε ανηφόρα ή σκαλιά ή σε sprints. Μια τέτοια προπόνηση καίει πάρα πολύ λίπος, ενισχύει το μεταβολισμό και δουλεύει και τους μυς της κοιλιάς και της μέσης.


Στη συνέχεια, για άλλα 10-15 λεπτά, εκτελώ ένα σωστά σχεδιασμένο πρόγραμμα αντίστασης με βάρη. Τα βάρη και γενικά οι ασκήσεις αντίστασης είναι πολύ σημαντικά για να απαλλαγείς από το περιττό λίπος».

Δες περισσότερα στο shape.gr

Tags

Διαβάστε Ακόμα