
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα!
Πολύ ενδιαφέρον είχε το σαββατοκύριακο που πέρασε. Υπάρχουν τηλεοπτικές ρήσεις, περί πλατίνας και άλλων ομοιοκατάληκτων λέξεων που τον πρώτο χρόνο φαίνονται, και νομίζω θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν το τηλεοπτικό παρασκήνιο των τελευταίων ημερών. Ωστόσο, ακριβώς επειδή τελικά φαίνονται τόσο πολύ που δεν χρειάζεται να μπούμε σε λεπτομέρειες, θα πω μόνο ότι τελικά όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.
Το περίεργο πάντως είναι πως αυτή τη φορά τα αρνητικά βέλη έπεσαν πάνω στο πρόσωπο και στο "σουσου" γύρω από το διαζύγιο της Δανάης Μπάρκα με το MEGA. Για παράδειγμα, πέρυσι δεν μας ένοιαζε το όποιο drama με αυτή την ύφη, αλλά το μέλλον των εργαζομένων στο "MEGA Καλημέρα". Εδώ είχε περισσότερη κλειδαρότρυπα το ρεπορτάζ, παρά συναδελφική αλληλεγγύη προς τους ανέργους που προκύπτουν από τη ξαφνική αυτή τη διακοπή. Business is business, θα έλεγε κανείς. Αλλά τα πρόσωπα κάνουν τη διαφορά. Όλος μας ο συναδελφικός κανιβαλισμός μας βγήκε αποκλειστικά στο επαγγελματικό πρόσωπο της Ελεονώρας Μελέτη, σχεδόν σαν να ήταν εκείνη που πήρε την απόφαση αυτή. Εδώ μας ένοιαζε τι έλεγε η Δανάη, τι φόρεσε η Δανάη, τι είπε η Δανάη, ποιους κάλεσε η Δανάη, ποιους ευχαρίστησε και ποιους όχι. Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Πληθαίνουν τα πρόσωπα που θα βρίσκονται στο "Κάμπινγκ" του MEGA, το remake της γνωστής σειράς που παλαιότερα είδαμε από την ΕΡΤ. Τελευταία "προσθήκη" στο καστ η Κλέλια Ρένεση, από ό,τι μαθαίνω. Στο πλευρό του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου και του Γιώργου Χρυσοστόμου.
Παράλληλα βέβαια, η Κλέλια Ρένεση θα είναι και στον Alpha στο "Πόρτο Λεόνε". Που θα έχει ολοκληρώσει τα γυρίσματά του πριν το καλοκαίρι. Από όσο καταλαβαίνω ο σταθμός ποντάρει πολύ στη συγκεκριμένη σειρά, που μαζί με τον "Άγιο Έρωτα" και φυσικά το νέο "Σόι" έρχονται να ενισχύσουν την prime time όσο περισσότερο γίνεται. Προστίθεται στην εξίσωση και το εξαιρετικό "Να με λες μαμά" που είναι αφοπλιστικά ελκυστικό από το τρέιλερ. Μια πολύ δυνατή σεζόν έρχεται για τον Alpha. Μακάρι και για τους τηλεθεατές.

Η ΕΡΤ "πανηγυρίζει" μια ακόμα κατάκτηση. Η "Ηλέκτρα" σημείωσε ρεκόρ τηλεθέασης 14,7%, την περασμένη Παρασκευή. Πρόκειται για το υψηλότερο που έχει κάνει η σειρά από την έναρξή της! Για την ιστορία το επεισόδιο που περιείχε συγκλονιστικές αποκαλύψεις για την πλοκή της σειράς παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 410.000 τηλεθεατές, ενώ η κάλυψή του ανήλθε σε 584.000 τηλεθεατές. Η ΕΡΤ φρόντισε επίσης να μας ενημερώσει ότι η νέα ώρα μετάδοσης της σειράς τον περασμένο Σεπτέμβριο συνέβαλε στο να αυξήσει η "Ηλέκτρα" συνολικά το μερίδιο τηλεθέασης κατά 33% σε σχέση με την περασμένη τηλεοπτική σεζόν, γεγονός που αποτελεί μεγάλη επιτυχία της δημόσιας Τηλεόρασης σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Και όλα αυτά ενώ είναι κοινό μυστικό πως η "Ηλέκτρα", ένα ήσυχο μη ανταγωνιστικό τηλεοπτικό προϊόν με συντηρητική προβολή και ελάχιστη διαφήμιση εκτός περιβάλλοντος ΕΡΤ, αποτέλεσε το πρώτο που πήρε έγκριση για τρίτη σεζόν από το παρόν πρόγραμμα. Αυτό λέγεται επιτυχία.

Εσείς το παραμύθι με τον Πινόκιο άραγε το έχετε μελετήσει καλά; Και πόσες αναγνώσεις μπορεί να έχει επί τηλεοπτικού... εδάφους; Φταίει ο Πινόκιο για τα ψέματά του ή ο Τζεπέτο που τον έφτιαξε; Εν ολίγοις, φταίμε εμείς οι ίδιοι για τα λόγια μας ή υπάρχουν συνυπεύθυνοι που μας δίνουν χώρο και αέρα να πούμε παραπάνω από όσα μας επιτρέπει η θέση και η πορεία μας; Food for thought.
"Σου βάζω δύσκολα και ας παίζω με τα νεύρα σου, τον χαρακτήρα μου τον φτιάξανε τα έργα σου": Οι στίχοι του τραγουδιού πάντως της Νατάσας Θεοδωρίδου -γεια σου σκορπίνα όμορφη- θα μπορούσαν να τραγουδιούνται για δύο πρόσωπα της τηλεόρασης αυτή τη στιγμή. Κοινός παρονομαστής; Ένα τηλεοπτικό πρόσωπο... κλειδί.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου επέλεξε να μιλήσει στη Ναταλία Γερμανού σε μία από τις ελάχιστες συνεντεύξεις που δίνει κάθε χρόνο - νομίζω είχε προηγηθεί τη φετινή σεζόν μόνο η κουβέντα του με τη Ζήνα Κουτσελίνη. Και φυσικά δεν πιστεύω πως είναι όλα δούναι και λαβείν. Επιλέγει τους ανθρώπους με τους οποίους κουβεντιάζει. Η Ναταλία Γερμανού έχει ένα συγκεκριμένο τηλεοπτικό id στις κουβέντες της. Η συνέντευξη είχε ιδιαίτερο τηλεοπτικό ενδιαφέρον, είχε όλες τις απαντήσεις του καλεσμένου, είχε όλες τις απόψεις του απέναντι στην κοινωνία και το επάγγελμά τους. Η καλύτερη τηλεοπτική στιγμή του σαββατοκύριακου.
Από όσα είπε ξεχωρίζω την ανάγκη του να κάνει κάτι καλό για την τηλεόραση. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου γοητεύεται από το να αφήνει ένα έργο στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στο θέαμα γενικώς. Εν ολίγοις δεν του αρκεί, απλά να κάνει τη δουλειά του. Την κάνει και μάλιστα με τεράστια επιτυχία. Και η τηλεόραση του το επιστρέφει. Αρκεί όμως να χτίζεις χρυσά συμβόλαια και υψηλό κασέ; Φυσικά και όχι, για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Σπανίως μιλά για όσα έκανε, αλλά αναφέρεται σε όσα έχει να θυμάται πως μοιράστηκε με τους θεατές. Είναι διαφορετικό! Μπορεί να είναι λίγο παραπονιάρης, αλλά ίσως και να υπάρχει μια αντικειμενική αλήθεια πίσω από όσα λέει κατά καιρούς. Η τηλεόραση άργησε να του αναγνωρίσει την επιτυχία του. Και επειδή αυτό το ξεπέρασε, προσπαθεί να αφήσει όχι μόνο ιστορία, αλλά αποτύπωμα. Για εμένα αυτή είναι η λύση του γρίφου των παραπόνων του, στα δικά μου αυτιά.
"Παράσημο" και τα λόγια του στη Ναταλία Αργυράκη. Ενός κοριτσιού που ζει και αναπνέει με άξονα τη δουλειά, τα ενδιαφέροντά της, τις αξίες της. Σπάνιο πράγμα για τον χώρο μας να πορεύεσαι τόσο πιστός στο κέντρο σου, στην ουσία σου. Προσωπικότητα λέγεται.
Σκεφτείτε όμως πόσο ιδανικό ακούγεται ένα σχήμα πρωινής εκπομπής, στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το χιούμορ του Αρναούτογλου, το ψυχαγωγικό πρόσημο της Ζέτας Μακρυπούλια την οποία θα ήθελε να έχει στο πλευρό του, ο πολιτισμός τον οποίο κατά κύριο λόγο εκπροσωπεί η Ναταλία Αργυράκη (η οποία βρίσκεται ήδη στις Κάννες για το κινηματογραφικό φεστιβάλ). Μια τελείως διαφορετική τηλεοπτική πραγματικότητα από αυτή που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία χρόνια, μακάρι αυτές οι "αξίες" να είχαν θέση μέσα στα τηλεοπτικά πρωινά μας.

Εν τω μεταξύ ο ΑΝΤ1 ανοίγει "σαμπάνιες" για τις πρωτιές που καταφέρνει και κατακτά το "Dragons Den" στην τρίτη σεζόν προβολής του. Το 5ο επεισόδιο του reality επιχειρηματικότητας την Κυριακή τερμάτισε πρώτο στη ζώνη προβολής του με μέσο όρο 14,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Το παρακολούθησαν 1.444.803 τηλεθεατές έστω και για 1΄στο σύνολο του κοινού, σε επιμέρους αντρικό κοινό σημείωσε 25,5% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό άγγιξε το 18,4%. Την ίδια στιγμή το 5ο επεισόδιο του "Dragons Den" έκλεισε με συνολικές επενδύσεις 140.000€ από προσωπικά κεφάλαια των Dragons σε ιδέες και επιχειρήσεις που τους εντυπωσίασαν, με το συνολικό ποσό επενδύσεων μέχρι στιγμής να φτάνει τις 951.000€.

Και να φανταστείς πως πριν λίγες εβδομάδες ορισμένοι συνάδελφοι λυσσούσαν πως ο Σάκης Τανιμανίδης αποτελεί παρελθόν για τον ΑΝΤ1 μετά το τέλος του "Reunion". Λες και θα μπορούσε να μην τελειώσει ποτέ, ξερωγω. Είδες πώς για να βγάλουμε πέντε αποκλειστικά δεν σκεφτόμαστε τι θα φέρει η σεζόν; Τώρα λέτε να αποτελεί παρελθόν; Που by the way είναι και παραγωγός και παρουσιαστής του "Dragons Den".
Για το τέλος, ο Pan Pan, αυτός ο υπέροχος μουσικός που δεν ήξερε τι του επιφύλασσε η τύχη με την "Ανισόπεδη Ντίσκο", επέστρεψε με ολοκαίνουργιο τραγούδι. Εξίσου κολλητικό με το μεγάλο του χιτ, δεν νομίζω με τόσο μεγάλες προσδοκίες επιτυχίας. "Είναι η αγάπη" λέγεται και θα μπορούσε να πάει στη Eurovision, μετά το "ΖΑRI" αλλά εμείς μουρμουράμε με την "Αστερομάτα". Το κομμάτι κυκλοφορεί από Minos EMI και τα σπάει. Τουλάχιστον στα δικά μου ακουστικά. Ελπίζω και στα δικά σας.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr