
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα!
To "Πάμε Δανάη" έριξε τίτλους τέλους ακριβώς όπως έπρεπε. Με μια καλή διάθεση, με μια μετριοπάθεια, για αυτό που προσέφερε στους θεατές. Το "Πάμε Δανάη" ήταν ένα ωραίο εναλλακτικό ψυχαγωγικό πρόγραμμα, που κέρδισε την εκτίμηση των θεατών για πολύ καιρό, και έπειτα, χάνοντας την ταυτότητα της ύπαρξης του γιατί κατά βάση ήταν ένα πρωινό πρόγραμμα, αποσυντονίστηκε. Ποτέ δεν έκανε τεράστια επιτυχία, αλλά δεν μπορεί επ ουδενί να χαρακτηριστεί ως τηλεοπτικό project που απέτυχε. Τώρα γιατί κόπηκε πριν της ώρας του, είναι ιστορία ρεπορτάζ.
Η Δανάη Μπάρκα μέσα από αυτό το πρόγραμμα συστήθηκε ως παρουσιάστρια και εν ολίγοις ως αυτόφωτο πρόσωπο, μιας και μέχρι τότε ήταν η κόρη της Βίκυς Σταυροπούλου. Το "Πάμε Δανάη" και το MEGA έχτισε πάνω της μια νέου τύπου παρουσιάστρια, λίγο ερασιτεχνικής ιδιοσυγκρασίας. Η Δανάη χρωστάει πολλά στο Μεγάλο Κανάλι, κανένα άλλο δεν θα της έδινε τόση σημασία. Και δεν το λέω ειρωνικά, της έδωσαν ουσιαστικά σημασία και την έκαναν τηλεοπτική σημαντική. Με τον τρόπο mediaκής επιβολής προσώπων και προϊόντων που μπορεί να έχει το MEGA, ένα πραγματικό τηλεοπτικό μεγαθήριο.
Η υπόθεση "κλείνει" με το φινάλε της εκπομπής. Που κατά βάση ήταν instagramικά χαρούμενο, όπως οι άνθρωποι δείχνουν μονίμως ευτυχισμένοι στα social media. Προφανώς και δεν ήταν χαρούμενοι που έκλεινε η δουλειά τους πρόωρα. Αλλά τι να κάνεις; Όπως είπε και η ίδια, αντί να πέσουν στα πατώματα, χαίρονται που υπήρξε αυτή η τηλεοπτική πρόταση. Και τώρα, αν όλο το mediaκό σύστημα την έστησε στον τοίχο, κάτι θα τον ενόχλησε και από πλευράς της. Κανείς δεν είναι Άγιος, κανείς δεν πορεύεται χωρίς λάθη. Σημασία έχει πως η επόμενη μέρα πάντα φέρνει κάτι άλλο, διαφορετικό.
Και όση κριτική και αν δέχθηκα για την παλαιότερη διατύπωσή μου, το νέο MEGA όντως μία σταρ δημιούργησε εκ του μηδενός, τη Δανάη. Θα ήταν αστείο να θεωρούμε πως η καριέρα της στην τηλεόραση τελείωσε και με το "Πάμε Δανάη". Όποιος θέλει να την αξιοποιήσει σε κάτι που της ταιριάζει, τώρα είναι η στιγμή να αρπάξει την ευκαιρία. Και εκεί θα καταλάβετε τι σημαίνει ένας σταθμός να σου δίνει διαρκώς και ευκαιρίες και σημασία.
Πάμε στο άλλο φλέγον ζήτημα #ΝΟΤ της επικαιρότητας, την κυνική άποψη της Άριας Καλύβα στο "Πρωινό". Τι είπε η συμπαθής σε εμένα προσωπικά Άρια; Ότι εκείνη καταλαβαίνει / δικαιολογεί / κατανοεί έναν άνδρα, ο οποίος μπορεί να βρίσκεται σε μια φάση μετά τον ερχομό ενός παιδιού και η σύντροφός του δεν είναι διαθέσιμη για ερωτική επαφή, αν αυτός ο άνδρας απευθυνθεί σε μια "επαγγελματία του σεξ" ώστε να ικανοποιήσει τις ανάγκες του. ΟΚ δεν είναι η πιο τηλεοπτική άποψη της ημέρας, αλλά σιγά το πράγμα πια! Και τελοσπάντων η Άρια το είπε, προσωπική της άποψη είναι. Δεν κάνανε ένα θέμα καθαγιάζοντας τη... μέθοδο αυτή.
Και τώρα τι θα κάνει ένας άνθρωπος που δεν ικανοποιείται για τον οποιοδήποτε λόγο μέσα στη σχέση του, εμένα δεν με αφορά. Ας το λύσει μόνος του. Το θέμα είναι πως για ακόμα μία φορά στην τηλεόραση, λέγονται ατάκες με διάθεση συζήτησης καφενείου, λέει ο καθένας την παρόλα του, την αποψούλα του, την αποψάρα του και γίνεται μείζον θέμα της καθημερινότητάς μας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, είναι όλο αυτό το τεράστιο κίνημα δικαιωματισμού που κάθε τόσο βρίσκει κάτι, ειδικά στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα, παραβλέποντας πως αυτές οι απόψεις βρίσκονται διάχυτες στην κοινωνία μας. Δηλαδή δεν μας φταίει κάθε στερεότυπο και παθογένεια της νεο-ελληνικής οικογένειας και κοινωνίας, μας φταίει η Άρια Καλύβα που είπε μια άποψη. Η τηλεόραση δεν γίνεται να αποκλείσει απόψεις που ακούγονται. Αν τις χειροκροτήσει, είναι άλλο πράγμα. Αλλά ας τις αφήσουμε να ακουστούν και να δεχθούν την κριτική που τους αρμόζει. Αυτό το "ντροπή και αηδία στον αέρα του ΑΝΤ1" είναι κάπως υπερβολικό.
Στα ωραία της ημέρας να κλείσω με την επανακυκλοφορία του "Επιτέλους" του Φοίβου και της Καίτης Γαρμπή. Αυτή τη φορά δεν τραγουδά μαζί με τη Νατάσα Θεοδωρίδου, αλλά με 5 διάσημες γυναίκες σε ένα μήνυμα κατά της έμφυλης βίας. Ναταλία Γερμανού, Νίκη Λυμπεράκη, Εβελίνα Νικόλιζα, Ευγενία Σαμαρά, Γιώτα Τσιμπρικίδου και Φανή Χαλκιά ενώνουν τις φωνές τους στο αγαπημένο μας τραγούδι και το πράγμα γίνεται ακόμα πιο ωραίο και ενδιαφέρον.

Τέλος, το βράδυ της Πέμπτης, βρέθηκα στο πανέμορφο Cine Paris στην Πλάκα. Καλεσμένοι του Cinobo, παρακολουθήσαμε την avant premiere της ταινίας Κίουκα, Πριν Το Τέλος Του Καλοκαιριού σε σκηνοθεσία Κωστή Χαραμουντάνη. Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Συμεών Τσακίρης, Έλσα Λεκάκου, Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος, Έλενα Τοπαλίδου, Αφροδίτη Καποκάκη, Στάθης Αποστόλου, Ιόλη Καλαϊτζή και Χρυσή Βιδαλάκη. Στην ουσία πρόκειται για μια γλυκόπικρη οικογενειακή ιστορία και της πρώτης συνάντησης μιας μαμάς με τα παιδιά της, τα οποία εγκατέλειψε περίπου 20 χρόνια πριν.
Χιούμορ, μοντέρνα Ελλάδα, στερεότυπα και αντιθέσεις, μπροστά σε ένα μαγευτικό τοπίο, αυτό του Πόρου. Ελληνικό καλοκαίρι, καλοί ηθοποιοί, αισθητική και μια Έλενα Τοπαλίδου να αποδεικνύει έμπρακτα πως υπάρχουν δεκάδες λόγοι να μας απασχολεί το όνομά της, πέρα από την εμφάνιση και την προσωπική της ζωή. Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζουμε τους καλλιτέχνες, με σεβασμό.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr