
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα.
Άβολο αυτό που συμβαίνει στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά. Μια ατυχής συγκυρία, μια επιτυχημένη συνταγή, ένας παρουσιαστής που ποτέ δεν πίστεψε στην αναγκαιότητα της επιστροφής του και ένα τηλεοπτικό κοινό που φάνηκε να τον αγαπά αλλά να μην του συγχωρεί τη στάση του. "Καλό Μεσημεράκι" χωρίς την Αγγελική Γιαννακοπούλου δεν υφίσταται, αντιστοίχως δεν υφίσταται και "ΝΜ Βραδιάτικα" ή όπως αλλιώς θες να το πεις. Το "Καλό Μεσημεράκι" είναι απλά βαλμένο σε μια άλλη ώρα, όπως συνέβη πριν πολλά πολλά χρόνια με το "Ράδιο Αρβύλα". Με τη διαφορά πως τότε άνθισε το προϊόν. Πάντως μαθαίνω πως η συγκεκριμένη συνεργάτιδα θα επέστρεφε υπό όρους, που αφορούν την παραγωγή της εκπομπής. Αλλά τώρα δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνουν τόσο δραστικές αλλαγές μεσούσης της σεζόν... Σε κάθε περίπτωση οι άνθρωποι δεν δουλεύουν για τα ωραία τους τα μάτια, ούτε τους followers. Οπότε ας ευχηθούμε να βρεθεί μια λύση για τόσους ανθρώπους.
Το MasterChef επέστρεψε, ζήτω ο Βασιλιάς. Κακά τα ψέματα, το Star ξέρει καλά να κάνει reality που καθηλώνουν το κοινό. Αρκεί αυτά να αρέσουν στο κοινό. Η "Φάρμα" άρεσε και δεν άρεσε, το MasterChef τώρα ξέρουμε καλά πως όχι απλά αρέσει, κατατροπώνει. Μην πέφτετε από τα σύννεφα, το Star διαχρονικά εμφανίζεται ανά περιόδους ως #1 επιλογή των θεατών στο δυναμικό κοινό. Και άσε τους άλλους να βγάζουν 350 σειρές στην prime time. Σημασία δεν έχεις πόσα ξοδεύεις ή πόσο λουσάτα το προμοτάρεις, σημασία έχει να ξέρεις τι πρόγραμμα έχεις, πού παίζει, πόσο "περνάει" στο κοινό και ταυτόχρονα τι φέρνει στο ταμείο σου. To Star ξέρει να κάνει καλή τηλεόραση, για την ακρίβεια καλύτερη τηλεόραση. Δεν είναι μόνο τι νούμερα κάνεις, είναι και τι ταυτότητα χτίζεις. Εδώ έχουμε μια περίπτωση που τα έχει όλα. Παραγωγή, απήχηση, identity.
Μην ξεχνάμε πως το Star έχει έναν "Τροχό" που ενίοτε σαρώνει – για τον οποίο δεν γράφει ευθαρσώς κανείς κάτι αποθεωτικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί το 22% του "Ράδιο Αρβύλα", το 18% του "Εκατομμυριούχου" και το 22% του "Happy Day" γίνεται σημαία στην ημερήσια αρθρογραφία των νουμεράκηδεων, αλλά ο Πέτρος Πολυχρονίδης που είναι τουλάχιστον 5 χρόνια διεκδικητής της πρωτιάς στη ζώνη του να περνά κατά από τα ραντάρ. Μήπως οι "Αλήθειες με τη Ζήνα" δεν σαρώνουν κάποιες πολλές μέρες; Απλά επιλέγουμε να ακούγονται μόνο μερικές πρωτιές, γιατί οι άνθρωποι μπορεί να μην έχουν χτίσει συνήθειες προσωποκεντρικής προβολής ή απλά δεν είναι τόσο εξωφυλικοί όσο άλλοι. Όμως νουμεράρες δεν κάνουν μόνο 3 πρόσωπα στην τηλεόραση, κάνουν 6-7. Αυτό λέω.
Επιστρέφω στις πρεμιέρες της Δευτέρας. Τα "Παιχνίδια Εκδίκησης" δεν είναι για 12%. Είναι για πολύ παραπάνω, πρέπει να χτιστεί η συνήθεια και να παίρνουν και σεβαστικό lead-in. Φυσικά ο αγώνας στην ΕΡΤ3 με το σχεδόν 18% που συγκέντρωσε δεν άφησε πολλά περιθώρια για φυσική διανομή του... πλούτου του θεατή στα προγράμματα.
Με όλη αυτή την ρετρολαγνία που μας έπιασε με την Καίτη Γκρέυ, θυμήθηκα πόσο σημαντική πορεία είχε μέχρι κάποια χρονική στιγμή και η Αγγελική Ηλιάδη. Τόσες επιτυχίες, τόσα εξώφυλλα, τόσες φωνές σε μεσημεριανές εκπομπές και πάσης φύσεως δημοσιεύματα, μια τραγουδίστρια κουκλάρα με ζωή επίσης σαν μυθιστόρημα αλλά τα σκληρά media το παίζουν... βαρύ πεπόνι για την προσωπική της προβολή, τα τελευταία χρόνια. Να βλέπεις μια γυναικάρα να παίζει στη "Φάρμα" (!) για να τη συμπαθήσουν ξανά, να βγάλει χρήματα, να παίζει ξανά #1 θέμα στα πρωινά για τη σχέση της αλλά για τραγούδι της ούτε λόγος. Τι να σου κάνουν και τα site, τι να σου κάνουν και τα social. Αν δεν σε θέλει η καλλιτεχνική ελίτ, τα καταφέρνει να σε βάλει στη δίπλα θέση. Για μένα σημασία έχει οι καλλιτέχνες να έχουν δίκαιη έκφραση. Ποιος με ακούει εμένα βέβαια...

Το βράδυ της Δευτέρας έκανε πρεμιέρα στο θέατρο "Πτι Παλαί" η καλύτερη παράσταση που έχω δει αυτή τη σεζόν. "Ο Βαρόνος Φ*" σε σκηνοθεσία και διασκευή του Γιωργή Τσουρή και του Αλέξανδρου Χρυσανθόπουλου τα σπάει, με πρωταγωνιστεί τον εξαιρετικό Θάνο Τοκάκη και στο πλευρό του τον ίδιο τον Γιωργή Τσουρή και την Ηρώ Μπέζου. Στην παράσταση συμμετέχουν με εξαιρετικό τρόπο επίσης ο Θανάσης Δόβρης, η Ευαγγελία Καρακάτσάνη και ο μουσικός Yoel Soto. Η παράσταση σε συνεπαίρνει, γελάς με ουσία από το πρώτο λεπτό. Έχει μουσική, ξεχειλίζει από παντού επί σκηνής ταλέντο και όλα αυτά βουτηγμένα στο ευγενές, σπιρτάτο χιούμορ των συντελεστών. "Ο Βαρόνος Φ" είναι ο λόγος να πάει κάποιος θέατρο, χωρίς πολλά πολλά. Υγιής διασκέδαση, ουσιαστική ψυχαγωγία.

Έρχεται μια ηχηρή μεταγραφή στη showbiz. Ένα πρωτοκλασάτο όνομα, εξωφυλλικό και επιτυχημένο από κάθε άποψη, όχι συγκυριακά και κάπου, κάπως κάποτε, είναι ειλημμένη απόφαση να αποχωριστεί την επαγγελματική του στέγη και να ενδώσει στα καλέσματα του #1 διεκδικητή του. Τι κι αν για τουλάχιστον μία δεκαετία έχει βρει το επαγγελματικό λιμάνι της, αυτή η διάσημη γυναίκα που μάλιστα σχετικά πρόσφατα και νέο προσωπικό λιμάνι... Τα αφήνει όλα μιας και η πρόταση είναι καλυμμένη με... φύλλα χρυσού.
*Όχι δεν είναι η Σταματίνα, δείτε ακριβώς τι γράφω.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr