Follow us

Aide-mémoire | Η τελευταία πίστα του παιχνιδιού & η ψήφος εμπιστοσύνης στο Star

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για το τηλεοπτικό τοπίο και όχι μόνο

masterchef

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα!

Αυτή η Παρασκευή ολοκλήρωσε -για αρχή- το σήριαλ της πρότασης δυσπιστίας. Που ένας άνθρωπος με βασικές γνώσεις πολιτικής και κοινοβουλευτικής λειτουργίας γνώριζε πως δεν πρόκειται να οδηγήσει σε πτώση της κυβέρνησης λόγω πλειοψηφίας. Ήταν λοιπόν μια καλή αφορμή για να δούμε σε κρεσέντο πολιτικής μαχητικότητας πάσης φύσεως πολιτικό άνδρα ή αρχηγό που υπάρχει στη Βουλή. Και τι καταφέραμε; Να αποδείξει το ίδιο το πολίτευμα πως όταν δίνεις κυβερνητική πλειοψηφία σε μια παράταξη, δίνεις και εξουσία να κυβερνήσει. Και αυτό κάνει. Υποκειμενικά και κατά το δοκουν των δοκούν των συντελεστών της.

Το επίπεδο μας είναι τέτοιο, που εγώ κρατώ κυρίως αυτό από τη μετάδοση αυτή:

Δύο από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά reality των τελευταίων ετών έριξαν τίτλους τέλους – έστω σε πρώτη φάση – τούτη την Παρασκευή. "Η υπόθεση της 12χρονης" αλλά και "η υπόθεση της μάνας από την Πάτρα" ολοκλήρωσαν την παρουσία τους στον τηλεοπτικό αέρα, μιλάμε για προϊόντα που χάρισαν παχυλές τηλεθεάσεις σε αστέρες και σίγουρα ανέδειξαν πρόσωπα που μπορεί να μη μαθαίναμε ούτε να προφέρουμε το όνομά τους, αν δεν είχαν σχετιστεί με τις υποθέσεις αυτές.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Και ομολογώ πως δεν ειρωνεύομαι δύο τραγικές υποθέσεις, κακουργηματικών πράξεων -και έχετε κάθε δικαίωμα να με χαρακτηρίσετε όπως θέλετε- αλλά η τηλεόραση πρώτη ήταν εκείνη που τις εκμεταλλεύτηκε με τόσο επιθετικό τρόπο, που δεν σκόνταψε στιγμή σε γεγονότα, υπολήψεις, τακτ, ιδιωτικότητα και κάθε είδους "ανάχωμα" πριν βγάλει στα μανταλάκια κάθε αθέατη λεπτομέρεια.

Να θυμόμαστε, ξαναλέω, ποιοι, επί σειρά μηνών, χτίζουν καριέρες πάνω σε αυτές τις υποθέσεις.

Στα τηλεοπτικά μας τώρα είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη στο πρώτο τρίμηνο του 2024. Πρώτο κανάλι της χώρας είναι το Star, στους τρεις πρώτους μήνες της τρέχουσας χρονιάς. Στην ουσία το Star πέρασα με ελαχιστότατο προβάδισμα το MEGA με 11,43% στο δυναμικό κοινό έναντι 11,39% στο δυναμικό κοινό 18-54. Φυσικά αυτό οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο MasterChef, αλλά ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.

Διαβάστε Επίσης

Το Star κατάφερε να παρουσιάσει ένα αξιόπιστο daytime πρόγραμμα με ταυτότητα, ενώ το "συγχρόνισε" με ένα πανίσχυρο prime time reality, το MasterChef, που απέδειξε πως όλα κάνουν κύκλους, προς τα πάνω και προς τα κάτω. Μην απορήσετε μάλιστα η δυναμική που δημιουργεί το MasterChef σε συνδυασμό με τον παρουσιαστή αλλά και το διαφορετικό μείγμα ανταγωνισμού να δυναμώσει περαιτέρω και να δώσει μεγαλύτερο χώρο στο περιθώριο υψηλών θεάσεων για τη "Φάρμα" που επιστρέφει.

Διαβάστε Επίσης

Να θυμάστε, δεν είναι μόνο αν αξίζει ένα πρόγραμμα να κάνει νούμερα. Έχει να κάνει και αν υπάρχει ορφανός χώρος στον πίνακα τηλεθέασης ώστε αυτό να ξεδιπλώσει τις ικανότητές του να προσελκύσει παραπάνω θεατές.

Μένω στις ανακοινώσεις της ΕΡΤ για αυτή την εβδομάδα και, προσπερνώντας τα δελτία στο TikTok κι όποια άλλη μοντερνιά σκεφτούν στο Ραδιομέγαρο, και εντοπίζω την ιδιαίτερη αυτή σειρά για τη Μαρία Κάλλας. "Η Μαρία που έγινε Κάλλας", μια σειρά 10 επεισοδίων σε σκηνοθεσία της Όλγας Μαλέα, αποτελεί μια νέα δουλειά ενός διόλου άγνωστου διδύμου της φετινής χρονιάς. Την καλλιτεχνική επιμέλεια της σειράς κρατά η Φρόσω Ράλλη και η παραγωγή ανήκει στη Feelgood και την Ειρήνη Σουγανίδου. Το δίδυμο αυτό δεν είναι άλλο από τα δημιουργικά μυαλά που έβγαλαν στον αέρα τις "Ψυχοκόρες" του ΑΝΤ1+ και τώρα τις απολαμβάνουμε στη γραμμική συχνότητα του σταθμού.

Διαβάστε Επίσης

Πολύ πολύ ενδιαφέρουσα η "παρεμβατική" στάση της Φαίης Σκορδά στον αέρα του "Fay's Time" ξαφνικά, Μάρτη μήνα. Κάτι το "αν θες να κάνω εγώ το πάνελ", κάτι που "εγώ δεν είμαι αφεντικό", η Φαίη σταδιακά επανέρχεται σε ένα ύφος που και της πάει, και το κατέχει και νομίζω είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από την τηλεοπτική ουδετερότητα των τελευταίων ετών.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Ας κλείσουμε με κάτι βαθιά πιστευτό, κάτι αληθινό και σύνηθες. Ειδικά αν μιλάμε για την Emilia Vodos, που από σήμερα μπαίνει στο πάνθεον της κατηγορίας "Δέσποινα Μοίρου".

@gkafa_ @Official Emilia Vodos #γκαφα #gkafa #blooper #bloopers #greektv #greek #tv #gr #cy #podcast #emiliavodos #vodos #zoepretv ♬ πρωτότυπος ήχος - ΓΚΑΦΑ

Αντωνάτος - Υπογραφή

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr