Aide-mémoire | Μπορεί να πάρει ρεπό ένας a list τηλεοπτικός star;

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για το τηλεοπτικό τοπίο και όχι μόνο

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα!

Σιδερένια και απαστράπτουσα επέστρεψε η Ελένη Μενεγάκη στην εκπομπή της. Και διόλου απαρατήρητη δεν πέρασε η αυθόρμητη ευχαριστία στον Κώστα Σούσουλα και το MEGA για την παρότρυνση τους να πάει στον γιατρό, ασχέτως αν είχε να βγάλει μια εκπομπή στον αέρα. Έτσι αποτυπώνονται οι "άριστες σχέσεις" που λέμε κατά καιρούς πως υπάρχουν μεταξύ μιας σταρ του θεάματος και του καναλιού που συνεργάζεται.

Διαβάστε Επίσης

Καταλαβαίνεις όμως πόσο ακρογωνιαίος λίθος στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα μιας ημέρας είναι η Ελένη Μενεγάκη, που αν πέσει άλλο πρόγραμμα στη θέση της, ξαφνικά δεν έχεις τι να δεις στη θέση της. Ναι, λίγο αργότερα έχεις το "Στούντιο 4" ή λίγο πιο εκεί παίζει η Τατιάνα. Αλλά κανείς δεν είναι Ελένη Μενεγάκη. Και εφόσον δεν έχουμε καμία δυνατότερη προσωπικότητα από εκείνη, θέλουμε πάντα την Ελένη Μενεγάκη στη θέση της. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

Διαβάστε Επίσης

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος ήταν χείμαρρος κατά της επιλογής του ΣΚΑΪ να βγάλει στον αέρα το "Fay's Time”. Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος -είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς μαζί του- είπε με απόλυτα μετρημένο και σωστό τρόπο αυτό που πιστεύει. Και ως τηλεοπτικό πρόσωπο, αλλά και ως στενός φίλος της Φαίης που είδε την εκπομπή ενός δικού του ανθρώπου να βγαίνει στον αέρα "άβολα".

Διαβάστε Επίσης

Έτσι δίνει και το στίγμα για την τηλεοπτική ταυτότητα που θέλει να διαμορφώσει την "επόμενη μέρα", τη μέρα που θα τον οδηγήσει από το ξέφωτο στην έρημο, όπως είπε, σοφότερο και πιο ώριμο επαγγελματία θα συμπληρώσω εγώ. Όποτε κι αν έρθει αυτή.

Διαβάστε Επίσης

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το ποσοστό που θα καταγράψει το "MasterChef” απόψε. Στην πρώτη μέρα μετάδοσής του εκτός του πλαισίου της Δευτέρας και της Τρίτης που έχουν "χτιστεί" πια για τη φετινή σεζόν. Και τελικά ούτε η "Μάγισσα", ούτε ο "Σασμός" ούτε κανείς γενικώς δεν όρισε την πίτα της τηλεθέασης, μόνο το "MasterChef".

Διαβάστε Επίσης

Δεν αναφέρω το "Famagusta" γιατί θα πρέπει και αυτό να το δούμε απέναντι στον "Σκαραβαίο" που έρχεται στον Alpha. Το να παίζω μόνος μου και να κάνω 30% (έχοντας μια καλή δουλειά στον αέρα) είναι λίγο πολύ αναμενόμενο. Στην αρένα να μας δω όλους μας...

Διαβάστε Επίσης

Ο Κώστας Τσουρός ήταν εξαιρετικός στον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Θα ξαναπώ βέβαια πως το όπλο του δεν είναι να είναι ένας ισαποστάκιας παρουσιαστής αλλά ένας παρεμβατικός, καυστικός σχολιαστής. Κάτι σαν τον Λιάγκα, αλλά στο πιο comme il fault. "Ένας μίνι Λιάγκας" όπως είχε πει (στον ίδιο τον Λιάγκα) για τον Τσουρό η Γερμανού, πριν λίγους μήνες.

Διαβάστε Επίσης

Αν καταφέρει μία μέρα να αφήσει στην άκρη την ταυτότητα του καλού, χαμογελαστού αγοριού (που του αρέσει) και βρει τον ρόλο του στις δυναμικές της όποιας ζώνης παίζει, θα δείτε θεαματικές αλλαγές στην πορεία του.

Διαβάστε Επίσης

Πριν λίγες ημέρες έγραψα πως είναι στο όριο του "κλέβεις εκκλησία" να βάζεις σε σκάνδαλο για ακόμα μία φορά την Άντζελα Δημητρίου. Την ίδια στιγμή, μέσα από τη συνέντευξή της στο "ΟΚ!”, κατάλαβα πως πολλές φορές μπαίνει και μόνη της, επειδή πρεσβεύει πως ό,τι συμβαίνει πρέπει να το λέει. Τουλάχιστον ό,τι συμβαίνει κατά την άποψή της. Ξαναλέω, ας τη σεβαστούμε και μην την κάνουμε χαλάκι για την πόρτα, αυτή τη στιγμή δεν ενοχλεί κανένα. Λέει κάτι, που δεν πρέπει να το εκμεταλλευτούμε.

Διαβάστε Επίσης

Ένα μήνυμα αναγνώστριας με έκανε να σκεφτώ. Με ρώτησε λοιπόν "Κωνσταντίνε, γιατί όταν ένα διάσημο πρόσωπο έχει ένα σοβαρό θέμα, πχ απώλεια οικογενειακή, όλοι το προστατεύουν ενώ αν είναι celebrity το πρόσωπο εκτός τηλεόρασης το δίνουμε τροφή για τηλεοπτικό reality;". Έτσι είναι το σύστημα, φίλοι μου. Όταν το ίδιο "πονά", δεν λέει κουβέντα. Γλείφει τις πληγές του. Όταν ένας εφαπτόμενος του συστήματος έχει πρόβλημα, αποτελεί είδηση προς συζήτηση. Ας μην απορούμε πως ελάχιστες φορές το σύστημα δείχνει το καλό του πρόσωπο, αλλά ας το θεωρήσουμε αφορμή για αλλαγή πλεύσης. Σαν μαθήματα καλής συμπεριφοράς...

Διαβάστε Επίσης

Σχεδόν μια δεκαετία πάει να συμπληρωθεί το 2024 από τη μέρα που είδαμε για πρώτη φορά στον αέρα του MEGA την "Εθνική Ελλάδος" του Γιώργου Καπουτζίδη. Η πιο βαριά, σκεπτόμενη αλλά αδικοχαμένη σειρά του διάσημου δημιουργού, που η οικονομική κρίση την... ακρωτηρίασε χωρίς να βλέπουμε ποτέ β' κύκλο και ουσιαστικό φινάλε, επιστρέφει την Κυριακή για να πει όσα δεν καταφέραμε ίσως να ακούσουμε τότε, που η ατζέντα δεν είχε ανοίξει για τα καλά. Ενδοοικογενειακή βία, ομόφυλα ζευγάρια, ρατσισμός, φασισμός, άνοδος της Ακροδεξιάς και body shaming, παρέα με το απόλυτο ταλέντο του Έλληνα, τη λαμογιά, θίγονται με πανέξυπνο αλλά κάπως γλυκόπικρο τρόπο μέσα από την πλέον ουσιώδη αλλά αδικημένη δουλειά του Γιώργου Καπουτζίδη. Δεν είναι η καλύτερη, αλλά είναι η δουλειά... μετάβαση από το "Παρά 5" στη νέα εποχή του δημιουργού. Να τη δείτε και να μάθετε για αυτή, την Πέμπτη που οι πρωταγωνιστές (Καπουτζίδης, Καρύδη, Παπουτσάκη, Μιχαήλ και Σαββίδου) έρχονται στην "Ελένη".

Διαβάστε Επίσης

Μπορείς να βγάλεις το αγόρι από το χωριό, αλλά όχι το χωριό από το αγόρι. Αλληγορικά αυτό ισχύει και για την Τατιάνα Στεφανίδου, που αναλύοντας τον φημολογούμενο εθισμό του Κωνσταντίνου Πολυχρονόπουλου στα τυχερά παιχνίδια, παρουσίασε ρεπορτάζ με τον ίδιο να παίζει σε επεισόδιο από τις "Οικογενειακές Ιστορίες" το 2010 με θέμα τον εθισμό στον τζόγο. Αμήχανο γενικά, να τα λέμε κι αυτά.

Διαβάστε Επίσης

Τελικά ποιος είναι το "πρώτο όνομα" στη μαρκίζα; Η "17 Κλωστές", η σειρά της COSMOTE TV, είναι η πρώτη σειρά που δεν έχει ως κεντρικό όνομα τη Μιρέλλα Παπαοικονόμου. Τουλάχιστον αυτό παραδέχθηκε η ίδια. Και αυτό συζητήθηκε στην "Ελένη", δημιουργώντας προβληματισμό πάνω στο ποιος τελικά είναι ο βασικός δημιουργός μιας σειράς. Ο παραγωγός, ο σκηνοθέτης, ο σεναριογράφος ή ο "εμπνευστής" της ιστορίας; Έλα μου ντε. Εγώ προσωπικά απάντηση δεν μπορώ να δώσω, αλλά σε τέτοιο πλαίσιο αντιλαμβάνομαι την ανταγωνιστικότητα των συντελεστών.

Διαβάστε Επίσης

Για εμένα πάντως οι "17 Κλωστές" είναι το βιβλίο του Πάνου Δημάκη. Όπως ο "Σασμός" είναι του Σπύρου Πετρουλάκη. Αφού προκύπτει από βιβλίο. Τώρα τηλεοπτικά ποιος είναι ο πρωτεργάτης, προφανώς είναι ο πρωταγωνιστής. "17 Κλωστές" με πρωταγωνιστή τον Πάνο Βλάχο, θα πει κάποιος. Ούτε τον Τσαφούλια, ούτε την Παπαοικονόμου, ούτε τον Δημάκη, ούτε την Κισονέργη. Σόρι αλλά το βλέπουμε το πράγμα από λάθος οπτική, αν ψάχνουμε την τηλεόραση τον σταρ στους συντελεστές...

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino