
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλή εβδομάδα και καλή χρονιά!
Η χρονιά ξεκινά με εξαιρετικά νέα. Η Antenna Studios, όχι ο ΑΝΤ1 μηδέ το ΑΝΤ1+, αλλά η Antenna Studios μπαίνει με δύο σημαντικές παραγωγές της στο Netflix. Οι "ΣΕΡΡΕΣ" του Γιώργου Καπουτζίδη και το "Σώσε με" του Πιέρρου Ανδρακάκου είναι τα πρώτα προϊόντα της εταιρίας παραγωγής που μετά από μια σημαντική περίοδο διαπραγματεύσεων πήραν το πράσινο φως για διεθνή αναγνώριση. Από τις 15 Ιανουαρίου τα δύο αυτά σήριαλ θα είναι διαθέσιμα για το κοινό του Netflix σε Ελλάδα και Κύπρο, για να πάρουν τον δρόμο τους διεθνώς κάπου πιο μετά.
Ειδικά οι "ΣΕΡΡΕΣ" είναι τόσο, μα τόσο ωραία σειρά. Με τόσα ουσιώδη μηνύματα, που θα πρέπει να πάρει τη θέση της μέσα σε τόσα LGBTQ+ προϊόντα που έχει το Netflix. Έχει κάτι να πει, ρε παιδί μου. Από την άλλη, με μηδενική διάθεση απαξίωσης προς άλλους πρωταγωνιστές, η αγαπημένη μου Ιωάννα Ασημακοπούλου, που γιόρταζε χθες και χρόνια της πολλά, θα λάμψει διεθνώς με μια ρολάρα που την κάνει άλλο άνθρωπο στο "Σώσε με". Όταν το ταλέντο των συντελεστών μιλά από μόνο του, τι να φοβηθεί και ποιος;
Θα αναρωτηθεί κάποιος, γιατί να μην είναι μόνο στο ΑΝΤ1+; Γιατί το ΑΝΤ1+ "δεν το βλέπει γύφτος μεθυσμένος" όπως πολύ ευφάνταστα δήλωσε ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος στο "Πρώτο Θέμα" σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Δημήτρη Δανίκα. Όταν αυτό το δηλώνει ο πρωταγωνιστής του μεγάλου χιτ της πλατφόρμας, δηλαδή των "Ψυχοκορών", κάτι σημαίνει για τη μελλοντική απήχηση που έχει το ίδιο το μέσο στον καλλιτεχνικό κόσμο της χώρας. Δεν ξέρω πραγματικά βέβαια πόσο λίγος κόσμος βλέπει ΑΝΤ1+, μην είναι μια υπερβολή του κλασικού κοινού απέναντι στο νεότερο φοβούμαι… Αλλά σίγουρα μεταξύ ΑΝΤ1+ και Netflix υπάρχει σημαντική διαφορά εκατοντάδων χιλιάδων θεατών. Με το καλό και οι "Ψυχοκόρες" στο Netflix.
*Κάπου εδώ να πούμε πως η είδηση του deal για τις "ΣΕΡΡΕΣ" είχε ακουστεί τηλεοπτικά πρώτα στο "Καλύτερα δε γίνεται" λίγο πριν τα Χριστούγεννα, όπως και πολλά άλλα.
Κάποιος θα πει -και δικαίως- ότι με ενδιαφέρει ο Έλληνας δημιουργός Καπουτζίδης αλλά δεν αναφέρομαι πολύ στον Γιώργο Λάνθιμο και την ομολογουμένως τεράστια επιτυχία του στις "Χρυσές Σφαίρες" με το "Poor Things". Πράγματι τεράστια επιτυχία ενός Έλληνα σκηνοθέτη, με μία ούτως ή άλλως διεθνή παραγωγή, με πρωταγωνίστρια την Emma Stone. Μη γελιόμαστε, ο άνθρωπος έχει κατακτήσει ορισμένα επίπεδα πιο πάνω από κάθε άλλο Έλληνα συνάδελφό του. Δεν χρειάζεται, φαντάζομαι, να αναλύσω κάτι παραπάνω. Μόνο συγχαρητήρια του αξίζουν. Όχι μόνο που κέρδισε "Χρυσή Σφαίρα" Καλύτερης Ταινίας (Κωμωδία ή Μιούζικαλ) αλλά επειδή μπορεί και συνεργάζεται με αυτούς τους μύθους, όπως η Stone.
Μπήκε το 2024, υποτίθεται ότι όλα τα νέα κεφάλαια στη ζωή μας ανοίγονται, η τηλεόραση λογικά δηλώνει πως μπαίνει σε μια νέα δυναμική εποχή και τελικά τι καταφέρνουμε; Να βλέπουμε τον Αλέξη Παππά, έναν από τους αντιπαθέστερους τηλεοπτικούς ήρωες της πρόσφατης ιστορίας της, να επιστρέφει με "Φιλάκια ρουφηχτά". Εκεί εγώ αλλάζω κανάλι.
Αντίθετα, αν θέλω να δω reality, δεν θα αλλάξω κανάλι σε μία εβδομάδα που κάνει πρεμιέρα το "MasterChef". Όχι επειδή μ’ αρέσει τόσο το φαγητό, αλλά επειδή μ’ αρέσει το νόστιμο περιεχόμενο. Και αν είναι να διαλέξω κάτι για να περάσω την ώρα μου, προτιμώ να μου μείνει μια γεύση χιούμορ, ευφυίας και ποιότητας τηλεοπτικής παραγωγής, παρά επαγγελματίες παίκτες μιας εταιρίας που επιστρέφουν κάθε 8 μήνες για να μας θυμίσουν πως έγιναν… διάσημοι.
Πολύ καλά έκανε ο Τριαντάφυλλος και δεν πήγε στο Survivor. Όχι φυσικά επειδή δεν ήθελε να φύγει κλπ, που ενδεχομένως να ισχύει, αλλά επειδή δεν υπάρχει ψηφοφορία κοινού για να τον κρατήσει σε κάθε συμβούλιο στο παιχνίδι. Αρχίζω και πιστεύω πως ακριβώς το ίδιο ισχύει και για τον Τζέιμς. Εκεί είναι μια κατηγορία των reality stars, δεν είναι Ντάνος που τους νικούσε μόνος του γιατί απλά μπορούσε.
Όμως στον ΣΚΑΙ, για να λέμε την αλήθεια, το προσπαθούν πολύ να "λειτουργήσει" το νέο πρόγραμμα. Για παράδειγμα, το "Break" άλλαξε ώρα όχι για να δουν αν θα κοπεί. Όχι, δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο από πλευράς σταθμού προς το παρόν. Αντίστοιχα, θα πρέπει να κάνουμε "πεσίματα" και στον Μάρκο Σεφερλή, που από βδομάδα αλλάζει ώρα και η "Μαμά" θα παίζει πριν το "My Style Rocks". Ας μην το πηγαίνουμε στα άκρα, ο σταθμός οφείλει να πειραζει που και που το πρόγραμμα μήπως και πάει καλύτερα.
Για να είμαστε σωστοί ο Χρήστος Φερεντίνος έχει κάνει καλή δουλειά με το "Σάββατο με φίλους". Στην ουσία δεν κάνει "κάτι σαν το Στην υγειά μας", παρουσιάζει ΤΟ ΙΔΙΟ το "Στην υγειά μας" με νέο τίτλο και logo -copy/paste- από το "Σπίτι με το MEGA". Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες στην τηλεόραση, εφόσον κάτι είναι πρώτο στη ζώνη μετάδοσης του. Να τη δούμε την εκπομπή ωστόσο και με κανονικό πλήρως ανεπτυγμένο ανταγωνισμό. Το πείραμα της Πρωτοχρονιάς πάντως πέτυχε πλήρως.
Είδα αρκετό "Στούντιο 4" αυτές τις γιορτές. Και παραδέχθηκα ξανά και ξανά πόσο μεγάλο όπλο είναι το ταλέντο δύο ανθρώπων στη συνέντευξη. Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, μπορεί να κάνουν μια εκπομπή πολύ συγκεκριμένη και ως ένα βαθμό εσωτερικής καύσης, αλλά στο κομμάτι της κουβέντας με τον καλεσμένο δεν πιάνονται. Έβλεπα την συνέντευξη με την Άντζελα Δημητρίου και παρακολουθούσα τον τρόπο που ρωτούσαν τα πιο άβολα πράγματα για την πορεία της με τον πιο γλυκό τρόπο. Και εκείνη απαντούσε αυθεντικά και αυτόφωτα γιατί δεν χρωστάει ούτε την τσόχα ούτε τα ραφτικά σε κανένα μεγαλοπαράγοντα του σήμερα για να πει πως έκανε καριέρα. Την έκανε μόνη της, μια άλλη εποχή και κακά τα ψέματα, αυτή τη ζει μέχρι σήμερα. Όσο περήφανη κι αν είναι για το σήμερα της.
Μεγάλες αλήθειες έλεγε η Άντζελα. Για το πώς οι καλλιτέχνες δεν πρέπει να ξεπέφτουν για ένα μεροκάματο. Θα μου πεις η ίδια δεν έκανε λάθη επικοινωνιακά; Σαφώς. Αλλά αυτό είναι το "κεφάλι" της, με αυτό το περίεργο αυτοκαταστροφικό άστρο πορεύτηκε όλα αυτά τα χρόνια επικοινωνιακά. Αλλά πάνω στην πίστα, ποιος να της πει τι;
"Ένας Λιάγκας την παντρεύτηκε και την πήγε στο MEGA" είπε η Νανά Παλαιτσάκη, προσπαθώντας να πει στη Φαίη Σκορδά πως το λάθος της –θεωρεί- ότι είναι πως λίγο ή πολύ η προσπάθειά της να αποτινάξει το μόνο επιτυχημένο πράγμα που έκανε στη ζωή της το "Πολύ Μπλα Μπλα". Μωρέ πάμε καλά; Η γυναίκα, ασχέτως τηλεθεάσεων, είναι ένα τεράστιο τηλεοπτικό brand που φέρνει συμβόλαια και συνεργασίες κάθε σεζόν που άλλες γυναίκες (φυσικά και άνδρες) πρέπει να δουλέψουν δέκα χρόνια για να βγάλουν τις ετήσιες απολαβές της γυναίκας αυτής. Να είμαστε σοβαροί σε αυτά που λέμε. Και όχι, τα πάσης φύσεως "Μπλά Μπλα" δεν έχουν θέση στην ελληνική τηλεόραση του 2024. Θέση έχουν ενδιαφέρουσες εκπομπές που δουλεύονται ανάλογα με την εποχή, την επικρατούσα αισθητική και την επικαιρότητα που απασχολεί τα κοινό. Αλλιώς θα ψάχναμε ακόμα την κάθε πεθερά παίκτη ριάλιτι να μας πει πως ξελόγιασε το παιδάκι της…
Περισσότερα αύριο! Ξεκινήσαμε…

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr