Aide-mémoire | Ο viral Ροϊλός που τρέλανε τα SoMe & οι νέοι παίκτες στην αρένα

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα.

Και πού να ξερα ότι όσο εγώ έβλεπα το "Μετά τη φωτιά" σε avant premiere και όσο εσείς διαβάζατε αυτά που σας έγραφα χθες για το extreme makeover του Αναστάση Ροϊλού, εκείνος θα έριχνε το Χ καθώς θα εμφανιζόταν ολόγυμνος ως Αντρέι να κάνει μπάνιο μέσα στο βαρέλι. Ωραίο timing!

Εκτενώς σας έγραψα την άποψή μου, την #αποψάρα μου δηλαδή, για το "Μετά τη φωτιά" του ΑΝΤ1 και μπορείτε να τη βρείτε εδώ:

Διαβάστε Επίσης

Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως το "Μετά τη Φωτιά" θα παίζει -ευτυχώς όχι από την πρώτη μέρα- απέναντι από ένα πολύ "κλασικού τύπου" σήριαλ που είναι το "Προξενιό της Ιουλίας". Οπότε ξαφνικά ο μόνος πραγματικά καθημερινός παίκτης στο prime time είναι η "Γη της Ελιάς" που εμφανίζεται τελικά όχι απλά σκληρή για να πεθάνει, αλλά ο πραγματικός Survivor της τηλεθέασης.

Και ναι, εξακολουθώ να καταλαβαίνω τα δίκτυα που επικοινωνούν μόνο το δυναμικό κοινό, ωστόσο θα επισημάνω και πάλι πως το "δυναμικό" είναι ένα υποσύνολο του γενικού κοινού. Αν δημοσιεύουμε τα στοιχεία για να μπούμε στο μάτι του απέναντι, φυσικά και έχει νόημα να τονίζουμε αυτά που μας κάνουν εμπορικά ανταγωνιστικότερους στη διαφημιστική αγορά. Αν όμως θέλουμε πραγματικά να πληροφορήσουμε το κοινό για το ποια σειρά πάει καλύτερα από κάποια άλλη, τότε θα πρέπει απλώς να τους λέμε πόσοι άνθρωποι είδαν την κάθε εκπομπή ή σειρά. Γιατί σίγουρα το 1.000.000 θεατές του "Σασμού" ή της "Γης" δεν είναι λιγότεροι από τις -ενδεχομένως- 650.000 που μπορεί να σημαίνει ένα 19% σε ένα δυναμικό κοινό.

Στο τηλεοπτικό τοπίο πάντως καταλαβαίνω πως ένα προϊόν (σειρά/εκπομπή/οτιδήποτε) δεν πάει καλά από την ανάγκη που έχουν οι άνθρωποι που το στηρίζουν να το "δικαιολογήσουν". Άμα ακούς πολλή σάλτσα στα "μα δεν, ίσως, μπορεί, ο απέναντι, μια κυρία είπε" κλπ, μάλλον το προϊόν τους είναι μάπα και προσπαθούν να το κάνουν να πάει καλύτερα.

Διαβάστε Επίσης

Και ενώ μιλάμε για "επικοινωνία" από τα ενδότερα των σταθμών προς τα έξω, πολύς κόσμος μιλά -από μόνος του- για τον "Γιατρό" με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη. Και μετά γράφετε πως είμαι κολλημένος με τους μεγάλους και φτασμένους, όπως η Μενεγάκη και ξερωγω ποια άλλη... Είμαι όντως, αλλά βλέπω πως είστε κι εσείς με ό,τι σημαίνει η "μαρκίζα". Γιατί το 90% της εξήγησης "γιατί θέλω να δω τον Γιατρό" είναι για τον ίδιο τον Μαρκουλάκη.

Έτοιμο για πλήρη επάνοδο είναι το "Fame Story". Ο Νίκος Κοκλώνης επανέρχεται σε αυτό που του αρέσει να κάνει και το απολαμβάνει όσο ελάχιστοι. Την ίδια στιγμή, το Star μέσω του "Fame Story" είναι αποφασισμένο να βγάλει στον αέρα μια παραγωγή αξιώσεων. Έχω μάθει πως το stage των LIVE είναι πολύ εντυπωσιακό, ενώ έχει γίνει και τρομερή δουλειά στο σπίτι των παικτών. Τώρα ξέρετε, για τα reality -ειδικά τα εγκλεισμού- ευθύνονται και οι παίκτες. Εμένα μού αρέσει που θα έχουμε ένα μικρό καθημερινό επεισόδιο, μού έχει λείψει αυτό το είδος reality. Και το κλασικό καθημερινό reality, αν είναι εκτελεσμένο καλά, μπορεί να σε κάνει να κολλήσεις άγρια!

Δεν πρόκειται να δούμε σε μόνιμο ρόλο τον Γιώργο Θεοφάνους στο νέο "Fame Story". Guests με αποστολή να βοηθήσουν τους συμμετέχοντες θα υπάρχουν πολλοί. Αν είναι μέσα σε αυτούς και ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης δεν το γνωρίζω. Αλλά σίγουρα ρόλο καθηγητή προς ώρας δεν θα έχει και ούτε αναμένεται στο άμεσο μέλλον.

Πολύς λόγος χωράει να γίνει για τον Στέφανο Κασσελάκη στη Μάρα Ζαχαρέα. Το κακό δεν είναι πως πήγε στο δελτίο του Star, το κακό είναι πως είναι "χτισμένος" για καλεσμένος στην Ελένη Μενεγάκη. Το πολιτικό σκέλος της υπόθεσης δεν είμαστε στον κατάλληλο χώρο να το αναλύσουμε, ούτε εγώ ο κατάλληλος κριτής.

Τέλος, μη ξεχνάτε πως αυτή την Κυριακή κάνει πρεμιέρα για ακόμα μία χρονιά η "Μουρμούρα". Θέλω να μείνω λίγο στη "Μουρμούρα", γιατί πέρα από ότι αυτή η σειρά και το "Σόι" άνοιξαν τον δρόμο για την ελληνική μυθοπλασία -μην ξεχνάμε τα 40άρια που έχει χτυπήσει επί σειρά ετών, είναι παράδειγμα προς μίμηση το πόσο τιμούν τη σειρά οι άνθρωποι του σταθμού. Ένα προϊόν που είναι μια δεκαετία στον αέρα είναι πάρα πολύ δύσκολο να ανανεωθεί, όμως μπορεί να αναπνεύσει αν δεν το απαξιώσεις, αν το δεν το παραγκωνίσεις ή αν δεν το ποδοπατήσεις. Μετά κόπων και βασάνων, ο Alpha έχει τιμήσει τη "Μουρμούρα" και τώρα μπορούμε να μιλάμε για τη μακροβιότερη κωμική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης. Που όχι μόνο συνεχίζεται, αλλά προσπαθεί να μετασχηματιστεί.

*Ραντεβού και αυτό το Σάββατο, στις 13:50 στο "Καλύτερα δε γίνεται" με τη Ναταλία Γερμανού για περισσότερα!

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino