Follow us

Αλλάζουν όσα ξέρεις για τις μετρήσεις τηλεθέασης | Η "επαναστατική" πρόταση της Nielsen

Το νέο μοντέλο για τις μετρήσεις των νούμερων τηλεθέασης

Yupiii TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΠΑ
τηλεόραση

Μία πρόταση - βόμβα σχετικά με τις μετρήσεις των τηλεθεάσεων έκανε πρόσφατα η Nielsen, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ναταλίας Ανδρικοπούλου για τη "Real Life".

Όπως διαβάζουμε στο ρεπορτάζ της εφημερίδας, πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε συνάντηση της εταιρείας μετρήσεων με εκπροσώπους από όλα τα πανελλαδικά κανάλια.

Στο meeting, η Nielsen παρουσίασε έναν νέο τρόπο μέτρησης της τηλεθέασης σύμφωνα με τον οποίο, εκτός από τα κλασικά "μηχανάκια της AGB" της τηλεόρασης, πρόκειται να μπουν και δύο ακόμα μηχανάκια.

Το ένα με τη μορφή ειδικού λογισμικού στο ρούτερ του ίντερνετ κάθε νοικοκυριού που μετέχει στο δείγμα της Nielsen και το άλλο ως application στα κινητά όλων των μελών κάθε οικογένειας -νοικοκυριού που μετέχει στη μέτρηση.

Με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα μπορεί να καταγράφεται με ακρίβεια η τηλεθέαση και όταν κάποιος παρακολουθεί όχι μόνο επίγεια, αλλά και μέσω smart tv, καταγράφοντας τι ακριβώς βλέπει στις διαδικτυακές πλατφόρμες ή στις over the top υπηρεσίες συνδρομητικών καναλιών.

Το ίδιο ρεπορτάζ αναφέρει ότι με τη μέτρηση μέσω του ρούτερ του σπιτιού καθώς και στα κινητά, θα διευρυνθούν τα δεδομένα ώστε να καταγραφεί και η θέαση μέσω laptop και τάμπλετ.

Η εν λόγω μέθοδος παρουσιάστηκε από τον διευθυντή της Nielsen για τη νότια Ευρώπη, τον Μάρκο Λατζάρι, ενώ ήδη εφαρμόζεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα