
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα.
Είμαι υπό την επήρεια ακόμα. Αυτή η από το χρονοντούλαπο εμφάνιση της Ειρήνης Μερκούρη στο J2US, τραγουδώντας όλες τις κομματάρες που της χάρισαν σπουδαίοι συνθέτες της εποχής, με έκανε να αισθανθώ αν έχουμε 2004 ή 2007 και ανησυχούσα αν το πρωί της Κυριακής έχω λατινικά ή κανένα έξτρα μάθημα. Σε κάθε περίπτωση είναι ωραίο να βλέπεις τη λαϊκοποπ μιας άλλης εποχής να παραμένει τόσο ανταγωνιστική και επίκαιρη. Όπως έχει γίνει γνωστό, έχει υπογράψει με την Panik και ετοιμάζει δισκογραφική επιστροφή η Ειρήνη Μερκούρη.
Ας μείνουμε στα μουσικά. Η Άντζελα Δημητρίου στο "Σπίτι με το MEGA" -είτε τη συμπαθείς είτε όχι- θύμισε πόσο μεγάλη είναι η καριέρα της. Μια χορτασμένη "πρώτη" των μπουζουκιών των 80s και των 90s, με τραγουδάρες από εδώ μέχρι... δεν ξέρω κι εγώ πού, έκανε ένα αφιέρωμα στον εαυτό της που της άξιζε. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι πιο εύκολο κάποιος να καταλάβει την εισαγωγή του "Φωτιά στα σαββατόβραδα" της Δημητρίου ή του "Δώδεκα" της Βίσση, αλλά σίγουρα μιλάμε για τα κορυφαία τραγούδια των τελευταίων τεσσάρων δεκαετιών (στο περίπου) δεκαετιών.
Παρασκευή βράδυ και επιτέλους είδα το "42497" του Γιώργου Καπουτζίδη. Όσοι θέλετε, σπεύσατε γιατί η παράσταση ολοκληρώνεται τη Μεγάλη Εβδομάδα. Ωραία μηνύματα, διαφορετικός Καπουτζίδης, προβληματισμένος και "ήσυχος" πάντα με κωμικά στοιχεία, ενίοτε βαθιά υποκειμενικός επειδή πλέον είναι γνωστή η σκοπιά του απέναντι στην κοινωνία. Εξαιρετικός ως ονειροπόλος ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος, εξαιρετικός ως... κακός και ο Μανώλης Κλωνάρης. Αν σας αρέσει η γραφή του Καπουτζίδη, πραγματικά αξίζει να βιαστείτε για να την προλάβετε. Θα περάσετε ωραία, θα σκεφτείτε και μετά.
Φυσικά η Κατιάνα Μπαλανίκα κατεβάζει εντεκάδα μόνη της στον αγωνιστικό χώρο. Μπορεί να μην έχει καμία σχέση, υποκριτικά και κοινωνικά, με τη Σάσα από το "Dolce Vita" μέσω της οποίας την έχουν γνωρίσει εκατοντάδες θεατές 15 έως 125 ετών, αλλά αξίζει να τη δεις και στο σήμερά της.
Αποχωρεί οριστικά η Αφροδίτη Λιάντου από τη "Γη της Ελιάς", γράφεται ευρέως. Αυτό που δεν ακούγεται πολύ είναι πως μια άλλη νεαρή ηθοποιός κέρδισε κάθε... φως που διεκδίκησε τις τελευταίες σεζόν. Η Ιφιγένεια Τζόλα λοιπόν συμφώνησε και προχωρά μαζί με το υπόλοιπο σταθερό καστ της σειράς και στην τρίτη σεζόν. Στους κερδισμένους των τελευταίων ετών ξεκάθαρα.
Μια νέα γενιά καλλιτεχνών πάντως απλώνεται σε κάθε χώρο. Για παράδειγμα, ο Dj Bobito, δημιουργός του "Εl telephone" της Ελένης Φουρέιρα και του smash hit "Σεντόνι" του Γιώργου Λιβάνη, μαζί με το FY τα... έσπασε μαζί με τον FY στο φημισμένο Melrose Ballroom της Νέας Υόρκης, πριν λίγες ημέρες. Η περιοδεία του διδύμου, όσο κι αν δεν παίρνουμε στα σοβαρά τους νέους παίκτες της μουσικής σκηνής, συνεχίστηκε σε Στουτγκάρδη και Μόναχο.
Πολύ νωρίς βάλαμε στο κάδρο των μεταγραφών τη Ζήνα Κουτσελίνη, πίσω Γιάννη τα καράβια. Λες και ζούμε την περυσινή Άνοιξη πάλι. Και πάλι στους διεκδικητές ο ΑΝΤ1 και ο ΣΚΑΪ. Μαέστρος πάλι η Ζήνα μιλά παντού, χωρίς να λέει τίποτα συγκεκριμένο. Κομπολόι μας παίζει η μαέστρος, ξαναλέω. Λες και θα μας δώσει λογαριασμό τι θα κάνει... Πάλι τελευταία στιγμή θα μαθευτεί.
Αξιοπρεπέστατη η εμφάνιση της Κριστιάννας Μπέτα, κόρης της Νατάσας Θεοδωρίδου, στο "Πρωινό". Να λοιπόν που αν θέλουμε να είμαστε μετρημένοι με ένα νέο πρόσωπο, μπορούμε να κάνουμε ολόσωστες συνεντεύξεις. Με τακτ, με ουσία, με χιούμορ. Σαν αρπακτικό ούτως ή άλλως ήταν η Νατάσα Θεοδωρίδου από πάνω και κοιτούσε. Και τελικά η Κριστιάννα μια χαρά μίλησε για την επαγγελματική της διαδρομή, που ξεκίνησε πρόσφατα μετά τις εντυπωσιακές σπουδές της. Μια χαρά κορίτσι, καλή σταδιοδρομία να έχει και να τη σεβαστούμε όπως της αξίζει.
Παρακολούθησα σε δεύτερο χρόνο από τη μετάδοση της εκπομπής την εμφάνιση του Δημήτρη Κουτσούμπα στο "Καλύτερα δε γίνεται" της Ναταλίας Γερμανού. Και μπορεί ο πολιτικός λόγος επί της ουσίας του συγκεκριμένου πολιτικού αρχηγού να με βρίσκει αντίθετο, ωστόσο δεν μπορώ να μην παραδεχθώ πως ήταν χαλαρός, με χιούμορ και ωραίο ανθρώπινο λόγο. Μάλιστα, δεν έκρυψε τη συμπάθειά του στη Ναταλία Γερμανού και εκείνη προς το πρόσωπό του. Όλες αυτές οι συνεντεύξεις γνωρίζουμε όλοι βέβαια πως είναι αγιογραφίες, τύπου "Ενώπιος Ενωπίω" αλλά σίγουρα ο τυχαίος θεατής, άσχετα με τις πολιτικές του θέσεις, δεν πέρασε άσχημα βλέποντας το συγκεκριμένο απόσπασμα.
Η Τζένη Μελιτά συνεχίζει να είναι απόλαυση στον τηλεοπτικό άερα, θα το γράφω μέχρι να σβήσουν οι οθόνες για καλοκαίρι. Ενδιαφέρουσα και η Στεφανία Γουλιώτη, που καταλαβαίνω πως σαν άνθρωπος είναι πιο ευχάριστος από το προφίλ της σαν καλλιτέχνιδα.
Μεγάλη απώλεια η Ρένα Κουμιώτη για το ελληνικό τραγούδι. Η φυγή της ας είναι αφορμή για κάποιους πάντως να ξεψαχνίσουν την προσωπική της δισκογραφία και να μάθουν τις τραγουδάρες της. Αν σκεφτείς πως υπάρχουν 20χρονα που δε γνώριζαν την Ειρήνη Μερκούρη στο J2US (στο πλαίσιο μιας πολύ εμπορικής προφανώς τραγουδίστριας που μέχρι πριν δέκα χρόνια παιζόταν από τους πάντες), σκέψου τι σοκ θα πάθουν αν τους πεις πως το "Δώσε μου το στόμα σου" βγήκε το 1969.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr