Follow us

Aide-mémoire | Ο Βασάλος & οι απορίες σε ένα παράλληλο τηλεοπτικό σύμπαν

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για ό,τι συζητάει η τηλεοπτική πιάτσα (και οι τηλεθεατές)

Κωνσταντίνος Βασάλος

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Γράφω αυτές τις γραμμές και ακούω ίσως το πιο up hit single που άκουσα τελευταία. Το "ΣΟΚ" του Σάκη Ρουβά και του Κωνσταντίνου Αργυρού νομίζω πως είναι ένα από τα πιο ανεβαστικά τραγούδια που ακούσαμε τους τελευταίους μήνες και εύχομαι να το ακούσουμε (και) στα ραδιόφωνα.

Πήγα, που λέτε, χθες στην "Ελένη" και συνειδητοποίησα ξανά πόσο ωραίο είναι να βρίσκεσαι σε ένα υγιές τηλεοπτικό περιβάλλον. Σε έναν καναπέ που δεν αισθάνεσαι πως θα σε αιφνιδιάσουν, πως θα σε στριμώξουν, πως θα σε εκθέσουν. Και αυτό δεν το νιώθω μόνο εγώ στον καναπέ της Ελένης Μενεγάκη, το νιώθουν κατά γενική ομολογία όσοι πατάνε γερά στα πόδια τους και έχουν την τύχη να βρεθούν εκεί. Γιατί επαγγελματικά περί τύχης πρόκειται, μην κρυβόμαστε. Ελπίζω να σας άρεσε η κουβέντα μας, τόσο με την Ελένη, όσο και με τη Νάνσυ Νικολαΐδου.

Αδικοχαμένο βλέπω να πηγαίνει το -έρμο- "Dragons' Den" που έρχεται στον ΑΝΤ1. Το να το βάλεις απέναντι στα έξτρα επεισόδια του "Σασμού" και της "Γης της Ελιάς" είναι μάλλον αυτοκτονικό για μια τέτοια εκπομπή. Δεν βλέπει κάποιος το "παράδειγμα" του "Cash or Trash" που πάει εξαιρετικά, επειδή τοποθετήθηκε Σαββατοκύριακο και απόγευμα; Κρίμα γιατί φαίνεται πραγματικά μια καλοβαλμένη παραγωγή, ειδικά για τα δεδομένα του ΑΝΤ1.

Ανεξάρτητα από ποια είναι η γνώμη των πολλών, εγώ διαβάζω με πολλή προσοχή κάθε τόσο τις αναρτήσεις του Νίκου Μαστοράκη στα social media, ειδικά για πρόσωπα που παρακολουθώ και αισθάνομαι πως έχω και προσωπική γνώμη. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με την πρόσφατη τοποθέτησή του για το "Πρωινό" του Γιώργου Λιάγκα.

Όταν θέλετε να προβλέψετε νούμερα τηλεθέασης, να βάζετε κάτω τη λογική σας και όχι το θυμικό σας. Δεν γίνεται δύο προγράμματα να κάνουν 30%, όταν υπάρχουν υφιστάμενοι ανταγωνιστές που κάνουν 20% ό,τι και αν παίζει απέναντι. Ως εκ τούτου, ούτε το MasterChef ούτε το Survivor αναμένεται να μπορέσουν να χτυπήσουν σειρές που είναι μασίφ στη θέση τους. Θα δείτε πως το πράγμα θα πάει στο ίσα βάρκα ίσα νερά.

Όλοι έχουν κάτι να πουν για τον Κωνσταντίνο Βασάλο. Πολύ απλά γιατί στα χρόνια που μεσολάβησαν από το Survivor ως σήμερα μεταμορφώθηκε από έναν reality star σε έναν τηλεοπτικό σταρ, που δούλευε και σε κάποια πολύ επιτυχημένα projects. Και ο Κωνσταντίνος Βασάλος το πίστεψε το έργο της επιτυχίας και με το δίκιο του. Χωρίς να θέλω να στεναχωρήσω ούτε την Άννα Ζηρδέλη, ούτε τη Λιλή Πυράκη, το βήμα να ρωτάει ως "παλιός" του... μπροστά τους "νεότερους" του το έδωσε η ίδια η τηλεόραση. Το σύστημα που ευνοεί πάσης φύσεως ημιταλαντούχους ανθρώπους να λένε την άποψή τους για πράγματα που ούτε μελέτησαν, ούτε σπούδασαν, ούτε μπορεί να τους ενδιαφέρουν καν. Αλλά καλώς ή κακώς αυτή είναι η φύση των πάνελζ. Αν σκεφτείς λοιπόν πως για το "Breakfast@Star" πέρασαν από δοκιμαστικό και ο Fipster και ο Κωνσταντίνος Βασάλος, μάλλον το ίδιο σύστημα έδωσε τις ιδέες αυτές στους δημιουργούς της εκπομπής αυτής. Που μπορεί να είναι και συμπαθέστατα παιδιά και με τεράστια απήχηση στα σόσιαλζ. Αλλά άλλο τα σοσιαλζ, άλλο η τηλεόραση, άλλο ένα ριάλιτι. Ευτυχώς πρυτάνευσε η λογική και μπήκαν άνθρωποι στο "B@S" που ίσως τα έλεγαν λίγο καλύτερα από τους δύο προαναφερθέντες. Ωστόσο αυτό δεν αναιρεί την πρόθεση ενός καναλιού να τους υιοθετήσει σε ένα από τα πιο φιλόδοξα project του, πέρα από το "Asia Express". Σε κάθε περίπτωση δεν φταίει ο Βασάλος, φταίει η ίδια η τηλεόραση.

Τώρα, αν με ρωτάτε, το "θα φύγεις από τη Μενεγάκη;" είναι το πανανθρώπινο μήνυμα της Ανάστασης. Αν βλέπεις άνθρωπο από τη Μενεγάκη να κάνει δοκιμαστικά για άλλη εκπομπή ρωτάς από αυτοματισμό τι παίχτηκε; Μόνο χαζός δεν είναι ο Βασάλος. Οπότε το beef-άκι με τη Ζηρδέλη το καταλαβαίνω, το να μη ρωτήσεις γιατί ένας μενεγακικός ψάχνεται όμως, είναι μάλλον αδύνατο. Ξαναλέω, μόνο χαζός δεν είναι ο Βασάλος.

Και για να καταλάβετε πόσο φταίει η τηλεόραση, ας μείνουμε λίγο σε όσα -με πολύ ανάλαφρο τρόπο- διηγήθηκε ο Γιώργος Καπουτζίδης στο "Στούντιο 4". Μέσες άκρες είπε λοιπόν αυτός ο αντικειμενικά ταλαντούχος άνθρωπος στην παρουσίαση πως ενώ τον επέλεξαν για παρουσιαστή του "The Voice" στον ΣΚΑΪ, τότε, τον "εξαφάνισαν" από το πρώτο επεισόδιο επειδή δεν άρεσε σε καμία από τις τρεις εμπλεκόμενες πλευρές. Σταδιακά, είπε, τον επανέφεραν ενώ ένιωσε πως τον "αποδέχθηκαν" όταν έσωσε στον αέρα ένα αποδιοργανωμένο live. Αυτά βίωσε ένας πασιφανώς άξιος άνθρωπος της τηλεόρασης, αφού είχε κατακτήσει ρεκόρ στην καριέρα του και τον επέλεξαν ως "εξέχουσα" προσωπικότητα της γενιάς του. Ας καλοσκεφτούμε πόσο προβληματικό είναι αυτό που βίωσε και μετά θα καταλάβουμε γιατί έχει ύφος ο κάθε reality star.

Μου έκανε εντύπωση πως πολλά ανώνυμα accounts χθες έσπευσαν να γράψουν πως δεν είμαι αντικειμενικός στην κριτική μου. Τι πάει να πει "αντικειμενική κριτική"; Όταν στην εξίσωση μπαίνει το "μου αρέσει" ή το "δεν μου αρέσει", παύεις να είσαι αντικειμενικός. Το να κάνω κριτική βάση λογικών επιχειρημάτων, που κατά βάση αυτό κάνω, με τα οποία όμως δεν συμφωνείτε δεν με κάνει χειρότερο στη δουλειά, με κάνει διαφωνούντα με τους δικούς σας συλλογισμούς. Οπότε, χαλαρώστε. Άποψη εγώ, άποψη κι εσείς. Θα πάμε κόντρα κι όπου βγει, ό,τι αξίζει θα σωθεί.

Aide-mémoire | Ο Βασάλος & οι απορίες σε ένα παράλληλο τηλεοπτικό σύμπαν

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/constantinosantonatos
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα