Follow us

Aide-mémoire | Η ασύγκριτη υπεροχή του "Κάνε ότι κοιμάσαι" & ο λόγος που πρέπει να δεις το "Έλεος!" των Πάνια- Ψινάκη

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για ό,τι συζητάει η τηλεοπτική πιάτσα (και οι τηλεθεατές)

Aide-mémoire

Καλησπέρα, καλησπέρα. Πριν γράψω οτιδήποτε σήμερα θα ήθελα να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Ορισμένα κείμενα δημιουργούν έναν εξαιρετικό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ υπογράφοντος και αναγνωστών που με κάνει περήφανο για όσους έχουν επιλέξει να με ακολουθούν και να μοιραζόμαστε σκέψεις μεταξύ άρθρων και μηνυμάτων.

Ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση του Αντρέα Γεωργίου για τον "τρίτο και τέταρτο" κύκλο της "Γης της Ελιάς". Ενδιαφέρουσα επειδή άτυπα ανακοίνωσε πως έχει ανανεώσει τη συνεργασία του με το MEGA, ενώ ο σταθμός δεν το έχει κάνει γνωστό. Σιγά μην έφευγε βέβαια με δύο ενεργές παραγωγές στη φαρέτρα του και άλλη μία στα σκαριά. Χαζός είναι να χάσει μαγαζί γωνία; Να πάει πού;

Οι "Παγιδευμένοι" επιστρέφουν στη ζώνη τους έχοντας να αντιμετωπίσουν έναν ορυμαγδό ανταγωνισμού. Ωστόσο φέτος τα πράγματα είναι ένα τσικ διαφορετικά. Έχουν δώσει τις εξετάσεις τους, έχουν περάσει με επιτυχία, θα παίρνει πάσα από μία αντικειμενικά πιο δυνατή σειρά από το "Εκτός υπηρεσίας", ενώ έχουν άξιους αντιπάλους απέναντι αλλά όχι τη "Νύχτα" του Alpha. Όποια ταινία κι αν βάλει ο Alpha στη συγκεκριμένη ζώνη, υπάρχει πλέον "χώρος" να αναπνεύσουν τα υπόλοιπα προγράμματα -και να μη χαθούν και τα δικά του. Θα έχουμε επανάληψη της Δευτέρας με τις 152 πρεμιέρες του Σεπτεμβρίου αλλά δε βαριέσαι. Ποιος θα θυμάται τέτοιες λεπτομέρειες τον Ιούλιο;

Ομολογώ πως έχω ξεκινήσει να βλέπω εντατικά, σαν τα γαλλικά πριν τις εξετάσεις ένα πράγμα, το "Κάνε ότι κοιμάσαι". Έχω χάσει πάρα πολλά, από τα πάρα πάρα πολλά επεισόδια του, με αποτέλεσμα να νιώθω πως δεν ακολουθώ σωστά μία από τις καλύτερες σειρές που έχουν παίξει εδώ και χρόνια στη μικρή οθόνη. Δεν έχει να κάνει που παίζει στην ΕΡΤ, και στον "Τηλεβόα" να έπαιζε η αξία της θα έλαμπε από χιλιόμετρα. Υπάρχει μια εξαιρετική ισορροπία μεταξύ σκηνοθεσίας, σεναρίου, πλοκής, διαλόγων και καλών ηθοποιών, ακόμα και των νεαρότερων εξ αυτών, που είναι απορίας άξιο πώς αυτή η σειρά βρέθηκε στο πρόγραμμα της ΕΡΤ και δεν ποδοπατήθηκε η ιδιωτική τηλεόραση να την πάρει και να την κάνει πατάκι για την είσοδο. Ευτυχώς να λέμε που η ομπρέλα του ERTFLIX της έδωσε χώρο και χρόνο να αναπνεύσει. Έχασε ένα φιλόδοξο 20% που θα έκανε σε άλλο σταθμό, αλλά κέρδισε τον αυτοσεβασμό της και φυσικά την εκτίμηση των χιλιάδων θεατών της. Ναι, το "Κάνε ότι κοιμάσαι" είναι ίσως η καλύτερη σειρά που παίχτηκε φέτος και είναι αυτονόητο πως πρέπει να προταθεί για διεθνή πορεία. Όταν ολοκληρωθεί. Δεν βιαζόμαστε.

Δεν θεωρώ απαραίτητα καλή απόφαση τη μετακίνηση της Αντριάννας Παρασκευοπούλου από την ΕΡΤ στο OPEN. Εκτός αν το θεωρήσουμε συνεργασία- γέφυρα προς ένα πιο mainstream τηλεοπτικό μέσο. Δεν ξέρω, ρε παιδιά, αλλά κάποιοι άνθρωποι είναι τόσο καλοί σε αυτό που κάνουν, εκεί που βρίσκονται, που δύσκολα θα έλεγα να κυνηγήσουν κάτι μεγαλύτερο με κίνδυνο να χαθούν στον ανελέητο ανταγωνισμό της ιδιωτικής τηλεόρασης.

Με ενοχλεί που ο Τριαντάφυλλος τα βάζει συνέχεια με τον Κωνσταντίνο Βασάλο. Ούτε τον ξέρω τον άνθρωπο, ούτε του έχω μιλήσει ποτέ. Αλλά στη μικρή και αξιοπρεπή του τηλεοπτική πορεία δεν έδειξε ποτέ διάθεση επιθετική απέναντι σε κανένα και δεν προσέβαλε ποτέ κάποιο. Τώρα γιατί πρέπει να δέχεται τόσο απαξιωτικά σχόλια, λες και έφαγε τη δουλειά κάποιου; Έχει διαφορά να τρολάρεις, όπως κάνει ο Fipster για τους νέους φίλους του άλλοτε τηλεοπτικού του κολλητού στο "Asia Express”, από το να κάνεις τέτοιου είδους σχόλια;

Επιτέλους και κάτι ενδιαφέρον. Το "Έλεος!” του Ηλία Ψινάκη και της Αννίτας Πάνια βρίσκω πως είναι εξαιρετική ιδέα. Αναμένω να δω και την εκτέλεση. Τα δείγματα από τις τελευταίες τηλεοπτικές παρουσίες και των δύο, στο "Γηροκομείο” και στο "Ανοιχτά” αντίστοιχα, έδειξαν πως οι άνθρωποι αυτοί, είτε τους συμπαθείς όπως εγώ είτε σου είναι αδιάφοροι όπως πιθανώς και να είναι σε ένα κοινό, ξέρουν να βγάζουν ενδιαφέροντα προϊόντα στον αέρα. Όπως είχα γράψει στις αντίστοιχες χρονικές περιόδους, ο Ηλίας Ψινάκης με το "Γηροκομείο” απέδειξε πως όταν θέλει είναι χείμαρρος και πολύ πολύ νεανικότερος ανθρώπων που έχουν τα μισά του χρόνια και μιλούν πιο ξύλινα και από τον παππού μου. Αντίστοιχα, η Αννίτα Πάνια με τις τελευταίες εκπομπές της στο OPEN απέδειξε με τρανταχτό τρόπο πως ξέρει να κάνει εξαιρετικές συνεντεύξεις σε διάσημους ανθρώπους, να χειρίζεται εξαιρετικά τα ελληνικά και τελοσπάντων πως της αξίζει και μια "κανονική" εκπομπή. Όχι απαραίτητα οι εκπομπές που την έκαναν διάσημη. Ή καλύτερα που την έκαναν επιτυχημένη στην τηλεόραση, γιατί διάσημος γίνεσαι λόγω του άστρου σου. Μπορείς να είσαι 1500% επιτυχημένος, αλλά παντελώς αδιάφορος και διαφανής. Ευτυχώς.

Εν τω μεταξύ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φοβόμαστε να παραδεχθούμε πως κάποιος βρίσκεται στα φώτα της δημοσιότητας (και) επειδή είναι συγκλονιστικά όμορφος/η. Μόνο εδώ τελικά νιώθω πως φοβόμαστε μην οριστεί κάποιος ή κάποια ως ζεν πρεμιέ ή ντίβα της μικρής οθόνης. Την ίδια στιγμή, στις μεγάλες πλατφόρμες θέασης και στα smash τηλεοπτικά hit, ο ανταγωνισμός για τον τίτλο του it girl ή toy boy της κάθε σεζόν κατεβάζει εντεκάδα ανά σειρά ή εκπομπή. Τελικά μας άφησε κουσούρι η "Αμαρτία της Ομορφιάς" με τη Μπέττυ Λιβανού και την Τασώ Καβαδία και την πληρώνουν οι πρωταγωνιστές του 2023. Μέχρι εκεί φτάνουμε άλλωστε.

Aide-mémoire | Η ασύγκριτη υπεροχή του "Κάνε ότι κοιμάσαι" & ο λόγος που πρέπει να δεις το "Έλεος!" των Πάνια- Ψινάκη

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα