
*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Δευτέρα σήμερα και επιτέλους ξεκίνησε μια εβδομάδα, ξεκούραστα. Μετά από τριήμερο, λιγότερες υποχρεώσεις για εμένα, πιο χαλαρή τηλεόραση τώρα που αρχίζει και κατάκαθεται η σκόνη από τις βαριές υποθέσεις που μας κατέκλυσαν. Εγώ προσωπικά δεν τη μπορώ την πολλή επικαιρότητα, τα θέλω πιο ανάλαφρα τα πράγματα.
Για αυτό και μετά από καιρό επέλεξα να παρακολουθήσω "Ελένη" το μεσημέρι της Δευτέρας. Όχι ότι δεν έβλεπα καθόλου, αλλά αλλιώς είναι να δεις τρία αποσπάσματα που συζητούνται αλλιώς είναι να ανοίξεις τον δέκτη σου από την πρώτη καλησπέρα μέχρι το "καλή συνέχεια" προ Ευαγγελάτου. Δεν ξέρω ποιος είναι ο λόγος, αλλά η επιλογή της να μεταφέρει την παρέα στον καναπέ από το κλασικό τραπέζι θυμίζει περισσότερο Μενεγάκη που μου αρέσει. Το είχα γράψει και παλιότερα, όταν είχαν πρωτοξεκινήσει την τηλεοπτική πορεία στο σκηνικό αυτό με τα φυτά και τους γκρι καναπέδες. Ωραία χαλαρή κουβέντα, μεσημεριανή και Μενεγακική. Η τηλεόραση όπως θα έπρεπε να είναι.
Τι ωραία ατάκα του Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλου που έχει πραγματική άνεση με την Ελένη Μενεγάκη και σου περνάει την ουσιαστική πλάκα στο πινγκ πονγκ μεταξύ τους!
Θα επιστρέψει και η Σοφία Χατζηπαντελή στο GNTM προσεχώς. Και όταν λέμε προσεχώς δεν εννοούμε αύριο. Θα κάνει τη γκεστ εμφάνισή της, όπως περίπου περιμέναμε από την αρχή του φετινού κύκλου, προς το τέλος της σεζόν. Σας είχα αναφέρει πριν λίγες μέρες πως υπάρχουν πολλά επεισόδια στοκ, το ριάλιτι έχει προχωρήσει σημαντικά. Ως εκ τούτου ας πάψουμε να κάνουμε λόγο για "διορθωτικές κινήσεις" και παραμύθια της Χαλιμάς. Το GNTM έχει συγκεκριμένη δομή, πρόσωπα που έχουν συμφωνήσει να εμφανιστούν σε συγκεκριμένες στιγμές και διαγωνιστικές περιστάσεις. Φτάνει με το φούμαρο. Τώρα ΑΝ θα γίνει το επόμενο θα πρέπει να το μάθουμε προς το τέλος της χρονιάς; Το τέλος της σεζόν ίσως; Μην προσπαθούμε να γίνουμε προφήτες σε πράγματα που είναι ήδη γραμμένα.
Προς άπαντες σχολιαστές, ανώνυμους και επώνυμους, να μην έχετε ανησυχίες. Ό,τι θέλω να γράψω, όχι απλά το γράφω. Το λέω με το πρόσωπό μου και το γράφω με την υπογραφή μου. Ας βγούμε μπροστά και να πούμε πράγματι αυτό που πιστεύουμε. Οι σκιές δεν αγαπάνε γιατί δεν έχουνε ψυχή, έχει τραγουδήσει ο Νότις.
Αμήχανο εν τω μεταξύ που ο ΑΝΤ1 βγάζει ως μίνι σειρά τη "Φαντασία". Ο Γιάννης Στάνκογλου θα παίζει σε δύο σειρές, με θέμα το ελληνικό, ΠΑΣΟΚικό night life την ίδια ώρα σε δύο αντίπαλα κανάλια, ενώ μια άλλη μέρα της εβδομάδας παίζει και σε τρίτη σειρά. Βέβαια, η "Φαντασία" έχει μια κομματάρα, το "Όλα δικά μας" με τη Ρένα Μόρφη και τον Γιάννη Στάνκογλου, που με κάνει να θέλω να πιω τον Βόσπορο μόνος μου.
Πόσο κουραστικό κι αυτό με τα κουίζ σε εκπομπές, στήλες και ενότητες; Αν υπάρχει ένας celebrity έρωτας, ονομάστε τον. Αν υπάρχει μια δουλειά που θέλει στήριξη, διαφημίστε τη. Πόσο παλιό να γράφεις ή να υπονοείς ψέματα; Και καλά να γράφεις για κάτι που απλά δεν θες να ονομάσεις, να γράφεις για κάτι το οποίο μόνο εσύ φαντάστηκες και το δημιουργείς ως φήμη; Ντροπή και κατάντια.
Το Σαββατοκύριακο και εν μέσω αργίας κόλλησα λίγο με "Σασμό". Εγώ βαριέμαι λίγο με τους ήρωες και τις βεντέτες, αλλά όταν στα σκάει το ρομάντζο Αργυρώς και Αστέρη έρχεσαι και νιώθεις. Ομολογώ πως μοιράζω τον χρόνο μου ανάμεσα σε "Σασμό" και "Μαύρο Ρόδο", όταν έχω κλείσει υποχρεώσεις με τους "Παγιδευμένους" που δεν παίζει να χάσω επεισόδιο. Δυστυχώς που σταματά, όπως σας έγραψα προψές ελέω Μουντιάλ, ευτυχώς όμως γιατί θα μπορέσω να δω τα πολλά επεισόδια που έχασα από το "Κάνε ότι κοιμάσαι". Δίκαιο είχε η Λουκία Παπαδάκη που έλεγε πως δεν υπάρχουν τόσοι θεατές για τόσες σειρές. Μιας και έπιασα τη μυθοπλασία βέβαια να πω ένα μπράβο στον "Έρωτα φυγά" που σε μια τόσο δύσκολη σεζόν και σε ένα τόσο αδύναμο πομπό, καταφέρνει και σημειώνει πολύ καλά ποσοστά.
Έγραψα "Σασμό" και θυμήθηκα! Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη έβγαλε ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ για τη συνέχεια του OST του "Σασμού" σε μουσική Τερζή και στίχους Κότσιρα. "Το δωμάτιο βρίζω" λέγεται, δεν έχει καμία σχέση με τα προηγούμενα "σασμικά" τραγούδια και είναι ένα εξαιρετικό release της ίδιας της Ελεωνόρας.
Μην μπερδεύουμε την έξυπνη τηλεοπτική πρόταση με την καλή εκπομπή. Το "Πρωίαν σε είδον" της ΕΡΤ1 είναι μια σύμπραξη δύο έξυπνων ανθρώπων, με μέτριο αποτέλεσμα. Οι προσωπικότητες των δύο αυτών προσώπων όμως προκαλούν virality και επειδή αυτό "πουλάει", φθάνουμε να θεωρούμε το έξυπνο ταυτόχρονα και καλό. Όχι, δεν είναι. Είναι μια έξυπνη ιδέα, μη ανταγωνιστική στη ζώνη προβολής της. Θέλει δουλειά ακόμα ως εκπομπή, όμως προφανώς έχει καλή στόφα. Κάτι ανάλογο έγραφα προ ετών και για το "Σημείο Συνάντησης" και για την "Κυψέλη" πέρυσι. Για να γυρίσει ο ήλιος όμως, θέλει δουλειά πολλή.
Παρακολούθησα προ ημερών και το "Χελιδόνι" με την Κατερίνα Διδασκάλου και τον Δημήτρη Τσίκλη στο θέατρο "Μουσούρη". Μια συγκινητική, τολμώ να πω νεανική παράσταση, κατά της ομοφοβίας και δυστυχώς βασισμένη σε αληθινά γεγονότα. Είναι υπέροχο να βλέπεις θεατές, νέους ανθρώπους που κατά τα άλλα ζουν τα καλύτερά τους, να ξεσπούν σε δάκρυα γιατί το συναίσθημα ξεπερνά τα στενά όρια μιας σκηνής και περνά στους ανθρώπους που έστω για μια στιγμή παρασύρονται από το δρώμενο. Εγώ προσωπικά, που μπορώ να κλάψω ακόμα και με τραγούδι της Βίσση στο "Hotel Ερμού”, νιώθω πως είναι το καλύτερό μου να παρακολουθώ τέτοια ωραία έργα, ειδικά στο ματωμένο από τις περιστάσεις ελληνικό θέατρο του 2022. Ας θυμηθούμε επιτέλους τι μπορεί να μας μάθει το θέατρο και ας σταματήσουμε να το χρησιμοποιούμε ως μέσο προσωπικής επίδειξης και "ρευστοποίησης" της όποιας τηλεοπτικής ή πρόσκαιρης επιτυχίας. Ουσιαστικά επίκαιρα έργα, δυναμικοί πρωταγωνιστές γνωστοί στο κοινό και μεγάλα θέατρα να ανοίγουν τις πόρτες τους στο καινούργιο. Αυτό συμβαίνει με τη Διδασκάλου και τον Τσίκλη στο "Μουσούρη" φέτος. Να πάτε... χθες!
Για το τέλος, να προσθέσω κάτι ακόμα: είδα τυχαία, τον Ηλία Ζερβό στο "φλΕΡΤ" της Νάντιας Κοντογεώργη. Ήταν μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του στη μικρή οθόνη, στο πλαίσιο της προώθησης τότε του νέου "Χαιρέτα μου τον πλάτανο". Ένας άνθρωπος που δεν πρωταγωνίστησε ποτέ στα φώτα της δημοσιότητας, ωστόσο έχει βάλει το λιθαράκι του σε μυθικές επιτυχίες της ιδιωτικής τηλεόρασης.
Με ενοχλεί που δεν δίνουμε ποιοτικό χρόνο στους ανθρώπους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι αυτού που λέμε τηλεόραση. Δεν γίνεται να έχει πολλαπλασιαζόμενο καθημερινά τηλεοπτικό χρόνο ο οποιοσδήποτε, ο μέσος κύριος τίποτα, επειδή είπε ή έγραψε κάτι σε μια πλατφόρμα και να μη δίδεται ποτέ ο απαιτούμενος ελάχιστος χρόνος σε ανθρώπους που έχουν αφήσει δείγμα γραφής τους. Ενοχλούμαι που έγινε #1 θέμα της μέρας, για πρώτη φορά στη δεκαετία που δουλεύω σε αυτό τον χώρο, επειδή έφυγε από τη ζωή. Θα έπρεπε να είχαμε δώσει χρόνο σε ανθρώπους πριν το πλήρωμα του κύκλου.
Τι καλή πάντα βέβαια η Νάντια Κοντογεώργη ως παρουσιάστρια. Καλύτερη στο "φλΕΡΤ", από όσο στο "DOT" αλλά δεν βαριέσαι. Το καλό πρέπει να λέγεται.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr