Follow us

Aide-mémoire | H "ποινή" της νίκης του GNTM, οι αστοχίες στον "Παράδεισο" & η δεύτερη ευκαιρία του ΑΝΤ1

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για ό,τι συζητάει η τηλεοπτική πιάτσα (και οι τηλεθεατές)

Κωνσταντίνος Αντωνάτος
ΓΡΑΦΕΙ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΩΝΑΤΟΣ
GNTM

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων


Παράδοξο αυτό που ζω αυτή την εβδομάδα, που βγαίνω σαν να είναι ακόμα καλοκαίρι και μετά επιστρέφω στο σπίτι λες και εχώ αφήσει το μωρό ατάιστο για να δω GNTM. Αλλά τι να κάνεις ρε παιδί μου, το GNTM είναι ένα κεφάλαιο μόνο του. Και ας κουράζομαι να το δω στο replay – να 'ναι καλά η συνδρομητική τηλεόραση, αλλιώς θα 'χα εικόνα μόνο από τα πρωινάδικα. Απολαυστική guilty pleasure, σαν να βυθίζεσαι σε ένα κουβαδάκι με nuggets με γλυκόξινη σως. Ή όπως έτρωγε τα κουβαδάκια από παγωτό η Carrie, όταν έκλαιγε έναν χωρισμό. Βλέπεις την bitchy Vicky Kaya και νιώθεις πως υπάρχει ένας real life character τέτοιου είδους στην ελληνική τηλεόραση, όπως έβλεπες να εκτοξεύει iconic ατάκες ο "Pray" Tell στο "Pose". Ναι ψυχούλες μου, κανείς δεν λέει ό,τι του κατέβει σε ένα show. Δουλειά είναι, όχι καλλιστεία για Κόργκι.

Ας μην έκανε 30άρια στις γυναίκες και σας έλεγα εγώ πόσο θα έπαιρνε ο πόνος τη μιντιακή κοινότητα για τις ατακάρες του GNTM. Πρωινή ζώνη, παρουσιαστές, πανελίστες, βραδινά πεσίματα, κόκκινα χαλιά... Όλοι μιλούν για το GNTM. Και λένε κάτι αρνητικό συνήθως. Όλοι αυτοί που δεν μπορούν να βάλουν το δάχτυλο στην τούρτα. Come on, το 'χουμε ξαναδεί το έργο. Πουλάει! Σε λίγο να δεις που θα το σχολιάσει και ο Παπαδάκης με την Αναστασοπούλου, έρχεται. Περιμένετε το.

Επιστρέφω στο ημερολόγιό μου. Ακούστε να δείτε (ναι οκ πάντα είχα απορία γιατί διατυπώνουμε έτσι αυτή τη φράση) τι έγινε. Την Κυριακή πήγα και είδα την avant premiere του "Γλυκάνισου". Που να ξερα πως ο ΣΚΑΪ θα έδινε αυτό το ένα και μοναδικό επεισόδιο στη δημοσιότητα, αφού βλέποντας το 4% το πήγε αλλού ντ' αλλού για να το σώσει. Κρίμα κι άδικο. Έχει κι ωραίο τραγούδι που ερμηνεύει η Βιολέτα Ίκαρη, που εμένα πολύ μ' αρέσει. Το τραγούδι, γιατί πρώτη φορά ακούω την αοιδό. Που λέτε κρίμα κι άδικο για μια σειράρα, όπως ο "Γλυκάνισος", να τη ξεπετάς Παρασκευή και Σάββατο λες και είναι η "Φάρμα" του ΑΝΤ1.

Όμως στον "Γλυκάνισο" είχα τη χαρά να μιλήσω με ένα πολύ ταλαντούχο πλάσμα, την Ευγενία Δημητροπούλου. Και η γνωριμία αυτή με οδήγησε στο να δω από κοντά την παράσταση που πρωταγωνιστεί, τη Φιλιώ Χαΐδεμένου. Και είναι πραγματικά καταπληκτική. Όπως ακριβώς είναι και στον "Γλυκάνισο". Είναι ένας μονόλογος, που η ίδια η Φιλιώ διηγείται τη ζωή της και όσα θαυμαστά έζησε μέχρι να κλείσει τα μάτια της, πριν καμία δεκαετία, έχοντας περάσει τα 100 χρόνια. Εντυπωσιάστηκα τόσο που θα σας σύστηνα με κλειστά μάτια να πάτε αύριο στο Κηποθέατρο Παπάγου που ανεβαίνει για τελευταία φορά, αυτό το καλοκαίρι. Μαζί της στη σκηνή είναι και ο εξαιρετικός Ζαχαρίας Καρούνης, που δεν θα σας προδώσω τι ακριβώς κάνει στο έργο, αλλά θα του πω ένα τεράστιο μπράβο για τις φωνητικές του δυνατότητες σε τόσο δύσκολα τραγούδια.

Εργατοώρες σπαταλώ όμως πια και για να δω σήριαλ που δεν προλαβαίνω επειδή διεκδικώ να ζήσω σαν νέος άνθρωπος 30something ετών. Για παράδειγμα, κάθε πρωί με τον καφέ, βλέπω "Παράδεισο των Κυριών". Τι λουκούμι αισθητικής είναι αυτό! Τι ωραίοι που είναι σχεδόν όλοι, ο Μιχάλης Σαράντης, ο Αργύρης Πανταζάρας, η Νατάσσα Εξηνταβελώνη. Την ίδια στιγμή υπάρχουν παραφωνίες, όπως γκουρού των κουπ μου πρόδωσαν. Για παράδειγμα, η Θεοδώρα Τζήμου θα ήθελε ένα άλλο μαλλί για να πείθει για 60s, κάτι ανάμεσα σε Δέσπω Διαμαντίδου στην "Αλίκη στο Ναυτικό" και Καίτη Πάνου θα ήθελα. Και όσο να πεις και αυτό το ζεύγος, με τη Μπρέμπου και τον μπερμπάντη πρώην κλαρινιτζή των "Μελισσών", κάπως είναι. Λες και κατέβηκαν οι Διαφανιώτες στην ξελογιάστρα Αθήνα. Όπως και να 'χει η 60s αθηναϊκή ελίτ θέλει κότσια, ελπίζω να διορθωθούν. Αλλιώς θα βλέπω τη Λίζα του "Περί ανέμων και υδάτων” να κάνει καμέο σε ένα ρετρό άσχετο σήριαλ. Λεπτομέρειες και παραφωνίες όμως. Δεν θα σταματήσω να το βλέπω μέχρι να κερδίσει ο Πανταζάρας το κορίτσι.

Μου άρεσε και το outfit που είχε ο Λεκάκης για το πάρτι της αδελφής του, και ο κακός πατέρας του είπε να φορέσει κοστούμι. Δεν με νοιάζει για τη σειρά εν προκειμένω, εγώ τα ρούχα θέλω.

Και τι γλυκιά ηθοποιός η Ευαγγελία Συριοπούλου. Κάθε φορά που τη βλέπω θέλω να την πάρω αγκαλιά σε αυτό το σήριαλ. Είμαι ψυχοπονιάρης εγώ με τις κατατρεγμένες. Είναι και αυτό το μονίμως υγρό βλέμμα, ένα τσακ πριν τα μπήξει που με λυγάει. Το έχω πάθει και σε πολλές σειρές με τη Βασιλική Τρουφάκου. Και το καλοκαίρι το έπαθα πάλι με τη συγκεκριμένη που είδα από σπόντα το "Daddy Cool” με τον Τσαλταμπάση σε επανάληψη, στο Makedonia ντε που σας έγραφα ότι έβλεπα και το "Πάτερ ημών”. Τι καλούλες και οι δύο.

Είδα, ωστόσο, και το δεύτερο επεισόδιο των "Παγιδευμένων" του ΑΝΤ1. Ναι, μετά τον "Παράδεισο". Και αυτό το ονομάζω δουλειά. Πέρα από αυτό όμως, είδα μία εκπληκτική συνέχεια του πρώτου -μεγάλου- επεισοδίου. Η Μάρθα Λαμπίρη Φεντόρουφ, που δυσκολεύομαι πολύ να μάθω το όνομά της, είναι καταπληκτική στον ρόλο της και τελικά η ιστορία δεν φαίνεται τόσο αναμενόμενη όσο φανταζόμουν. Αν έχετε χρόνο και δεν βλέπετε όλες τις υπόλοιπες σειρές, δείτε τους "Παγιδευμένους". Δεν είναι εύπεπτη σειρά, θέλει προσοχή στον πλοκή της για να καταλάβεις τι γίνεται, όμως δεν είναι καθόλου αδιάφορη. Και τι μουσικάρες έχει γράψει ο Στέφανος Κορκολής για τη συγκεκριμένη σειρά. Μπράβο στον ΑΝΤ1, και ας μην τα καταφέρνει στα νούμερα προς το παρόν.

Και την ώρα που σας γράφω αυτές τις πέντε γραμμές βλέπω ρεπορτάζ στο "Live News” για τον Πάνο Αργιανίδη. "Απόλυτα συνεργάσιμος” λένε πως είναι, μετά την κρίση στα ΕΛΤΑ με τις χλωρίνες. Και κάπως στεναχωριέμαι γιατί όλο αυτό, τώρα που κατάκατσε η σκόνη από το Survivor, βλέπεις τι δημιουργεί. Η διασημότητα, η επωνυμία, ο αλαλαγμός του κοινού και μετά το σκοτάδι του "αζήτητου” είναι βαρύ πράγμα. Και σε αυτή τη συνέπεια είμαστε όλοι συνένοχοι. Και κάπως μου σφίγγεται η ψυχή όταν βλέπω στο όνομα της τηλεθέασης ανθρώπους να ταλαιπωρούνται έτσι. Και μου σφίγγεται η ψυχή και για όλο αυτό το "μανταλάκι” που δέχεται ο συγκεκριμένος άνθρωπος τώρα.

Ευτυχώς που βρέθηκε και ο Νίκος Μουτσινάς να πει το προφανές. Ότι δεν είναι ωραίο στην τηλεόραση να μιλάνε για νούμερα άλλων εκπομπών. Γιατί κανένα δεν συμφέρει αυτή η συζήτηση όντως. Και να το κάνει η "Super Katerina", που λίγο πολύ κάνει περίπατο κάθε τόσο στην πρωινή ζώνη, πάει στο καλό. Αλλά το "OPEN Weekend”; Σοβαρά τώρα. Μετά βέβαια έπαιξε και τη δήλωση του Αποστολόπουλου από τη "Super Katerina” για τις "π@@@ες” του και ένιωσα πως δεν πρέπει καν να μπαίνεις σε σκέψεις για το πού πάει αυτή η πρωινή δόλια ζώνη.

Καλή καρδιά, εγώ θα βλέπω "Στούντιο 4”, να γουστάρω που δεν με προσβάλει τίποτα. Και Ναταλία Γερμανού που όλο και κάτι με ξενίσει αλλά τουλάχιστον το αποτέλεσμα είναι ωραίο.

Aide-mémoire | H "ποινή" της νίκης του GNTM, οι αστοχίες στον "Παράδεισο" & η δεύτερη ευκαιρία του ΑΝΤ1



Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα