Follow us

Aide-mémoire | Το στέμμα της διαδοχής Παπαδάκη, η επιστροφή των "Ράδιο Αρβύλα" & μια ΕΡΤ να τρίβεις τα μάτια σου

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για ό,τι συζητάει η τηλεοπτική πιάτσα (και οι τηλεθεατές)

Aide-mémoire

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων


- Περνάν οι μέρες αυτής της τσαγκαροβδομάδας που κανείς δεν θέλει να γυρίσει στη δουλειά, καλά για τους παρουσιαστές ούτε λόγος. Και δεν είναι τεμπελιά, είναι που ούτε το κοινό ήθελε να γυρίσουν τόσο γρήγορα και να δεχθεί τέτοιο καταιγισμό νέων προτάσεων. Γιατί πίσω από όλα αυτά είναι σαν να το καλείς να ξανακάτσει σπίτι, πράγμα που ακόμα δεν το θέλει ούτε ο καναπές σου που φιλοδοξεί να φανεί χρήσιμος.

- Ο Γιώργος Παπαδάκης συνεχίζει να κάνει πρόμο διαδοχής του. Η Μαρία Αναστασοπούλου ακόμα προσπαθεί να συνειδητοποιήσει πού έχει βρεθεί και τι ΑΝΤ1κός μηχανισμός κινείται πίσω της, για να μην έχουμε καταστάσεις Μενεγάκη- Μελέτη και τρέχουμε, όπως προ 15ετίας και βάλε. Άλλες εποχές θα μου πεις... Τουλάχιστον μιλάμε για ένα άξιο νέο πρόσωπο που είμαι παραπάνω από σίγουρος πως θα τα βγάλει πέρα ό,τι κι αν της ανατεθεί.

- Σας έγραφα τις προάλλες πόσο μου αρέσει ως τηλεοπτική περσόνα ο Δημήτρης Οικονόμου. Μιλάμε για τον ορισμό του τηλεοπτικού coolness. Από τη μία συμφωνώ όταν τον ακούω να δηλώνει πως δεν έχει να πει τίποτα παραπάνω σε μια συνέντευξη αφού όσα είναι προς δημοσιοποίηση τα λέει στην εκπομπή του, από την άλλη του βγάζω το καπέλο όταν παραδέχεται πως δεν είναι ακριβώς το "καλή επιτυχία" η καταλληλότερη ευχή για την πρώην επαγγελματική παρτενέρ σου που πάει απέναντι σου, όσο και αν θες να τη στηρίξεις. Γιατί κάποια στιγμή τα πράγματα (και) στην τηλεόραση πρέπει να λέγονται όπως ακριβώς είναι. Ειλικρινώς και πηγαία.

- Όχι να κάνουμε τους καλούς μπροστά στις κάμερες και μετά να προσπαθούμε να βρούμε ό,τι πληκτρολόγιο υπάρχει για να πούμε τα απωθημένα μας. Και ομιλώ για επαγγελματίες γραφιάδες αλλά και για σοσιαλμιντιάδες που βρίσκουν ευκαιρία να ανταλλάσουν ποστς μέσω ινστα και τουίτερ λες και ασχολείται κανείς. Ήρεμα παιδιά, καθαρά και ξάστερα ό,τι θέλετε να πείτε, κάθε μέρα έχετε κάμερα μπροστά σας. Σας βαστάει να το πείτε; Αμ δε!

- Λίγες ώρες χρειάστηκαν, από την άλλη, για να αφεθεί η δόλια η Δούκισσα Νομικού μόνη της στο "Πρωινό" και να φέρει μονοψήφια. Και δεν φταίει τόσο η Δούκισσα, όσο ο σταθμός που είπε "ΟΚ ας την αφήσουμε μόνη της με ανθρώπους δίπλα της που δεν ξέρουν καν από ζωντανό”. Και πραγματικά δεν έχει σημασία το 7αράκι του "Πρωινού” εν μέσω απεργίας, έχει σημασία που ο ίδιος ο σταθμός έδωσε το δικαίωμα στους απανταχού σχολιαστές να πουν "συνετρίβη η Δούκισσα τη δεύτερη μέρα της σεζόν". Σε κάθε περίπτωση η Δούκισσα θέλει πολύ χρόνο να βρει τον ρόλο του σχολίου της μέσα σε αυτό το τοπίο, αν το βρει ποτέ.

- Κάτι διάβασα για τους "Ράδιο Αρβύλα" πως πάνε το 2023 και λοιπά. Νομίζω πως και να υπήρξαν τέτοιες κουβέντες δεν θα γίνει τίποτα σημαντικό. Νοέμβριο θα βγουν, όπως ακριβώς το σχεδίαζαν. Άλλωστε κανένας αγώνας δεν πέφτει στη ζώνη των 8-9 που μεταδίδεται η εκπομπή του Κανάκη. Από την άλλη, απορώ πώς ο ΑΝΤ1 πήρε την απόφαση για ακόμα μια ευφάνταστη πρωτοτυπία, να πάει εναλλάξ τον "Εκατομμυριούχο" και τους "Αρβύλα". Μια καραμπινάτη επιτυχία σας άφησε η περυσινή σεζόν, εκεί επιμονή να την πάτε πέρα δώθε να χαλάτε και τα χούγια του τηλεθεατή.

- Είδα και τις δηλώσεις των πρώην "Breakfast@Star". Ο Γιώργος Καρτελιάς ουσιαστικά είπε πως μπορούσε και να το είχε αποφύγει όλο αυτό με το πρωινό του STAR παρόλο που θα το ξανάκανε (!). Καλό είναι όταν θέλουμε να πούμε κάτι στις κάμερες, να το λέμε όπως το σκεφτόμαστε. Με λίγα λόγια, μάλλον εννοούσε πως ξενέρωσε που έμπλεξε σε όλο αυτό, επειδή δεν τους βγήκε. Αν φέτος συνέχιζαν, θα μιλούσαμε για ευτυχισμένους παρουσιαστές που απολαμβάνουν την επικοινωνία με τον κόσμο.

- Την ίδια στιγμή, η Ελίνα Παπίλα που καλώς ή κακώς της βγήκε και έχει συνέχεια στα media κεντρικής σκηνής δήλωσε πως δεν μετάνιωσε καθόλου, μιας και θα έχει να λέει πως για ένα χρόνο έκανε και τηλεόραση. Οι δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Και αν δεν είναι κάπου φέτος, προς το παρόν δηλαδή γιατί ποτέ δεν ξέρεις με τις διοικήσεις των καναλιών μας, μπορεί να είναι και του χρόνου. Όπως και ο άλλοτε παρτενέρ της. Είδατε που από πέρυσι έλεγα πόσο διαφέρουν αυτοί οι δύο και με τι διαφορετικές δυναμικές χειρίζονται τη δημοσιότητα; Να τα τώρα! Γκρίνια δεν χρειάζεται.

- Μας παρουσίασε και η ΕΡΤ το νέο της πρόγραμμα το βράδυ της Τρίτης στο Ραδιομέγαρο. Και έβλεπα πίσω μου το ίδιο το Ραδιομέγαρο... αυτοπροσώπως, έβλεπα τον Κωνσταντίνο Ζούλα να είναι πραγματικά ο επικεφαλής όχι μόνο της διοίκησης αλλά και της πνοής που έδωσε οξυγόνο στην ΕΡΤ να ανθίσει και να βγάλει ένα πρόγραμμα στον αέρα που δεν θα το πίστευε κανείς πριν από πέντε χρόνια. Οι σειρές της ΕΡΤ είναι σειράρες! Οι ηθοποιοί που συμμετέχουν, άλλωστε, δείχνουν το σύγχρονο της ματιάς, το κομψό της αισθητικής, το μεγάλο του project. Ανυπομονώ να δω το "Κάνε ότι κοιμάσαι" με ίσως την αγαπημένη μου Ελληνίδα ηθοποιό, τη Μαρίνα Ασλάνογλου. Όπως επίσης και το "Φλόγα και άνεμος" που δείχνει σε πρώτη φάση να είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Παίζει και ο Αργύρης Αγγέλου, του οποίου θα του πω και μέσω κειμένου "καλή επιτυχία"! Και κάπου αργότερα μου κεντρίζει το ενδιαφέρον και η "Παραλία" με τη Δανάη Μιχαλάκη και τον Δημήτρη Μοθωναίο. Εδώ θα είμαστε -ελπίζω- να τα δούμε και να τα σχολιάσουμε όλα. Και από πλευράς εκπομπών όμως η ΕΡΤ έχει κάνει καλή δουλειά. Με Φώτη Σεργουλόπουλο, που δεν θέλει συστάσεις για όσα πρεσβεύει αλλά και σημαίνει για τη στάση της ΕΡΤ απέναντι στον σύγχρονο κόσμο, την γλυκύτατη Τζένη Μελιτά, την οποία συμπαθώ με το παραπάνω και χαίρομαι πολύ για τη "στιγμή” της, αλλά και τη Ζωή Κρονάκη, την οποία γνώρισα και κατάλαβα πόσο ζεστά έχει πάρει την παρουσίαση του "2 στις 10" όλα μπορούν να κυλήσουν όμορφα για την ΕΡΤ αυτή τη σεζόν. Μην ξεχνάμε και τη ναυαρχίδα "Στούντιο 4" που ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. Όχι απλά πρέπει, αξίζει να κυλήσουν όλα ομαλά για την ΕΡΤ φέτος.

- Απολαμβάνω και τα τρέιλερ του "Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη" που έχουν την ατάκα που αγαπώ. Τι ωραίο σήριαλ -νομίζω- πως θα είναι, το περιμένω. Και το "Μαύρο Ρόδο" φαίνεται παραγωγή αξιώσεων, να δούμε τι θα είναι κι αυτό. Ο Μιχαήλ Ταμπακάκης πάντως συνεχίζει το σερί καλών συμμετοχών. Δεν έχει αφήσει παραγωγή για παραγωγή. Τον είδα και στα της ΕΡΤ, τον βλέπουμε και στο τρέιλερ του "Μαύρου Ρόδου". Αυτό σημαίνει επιτυχία και "στιγμή” για έναν καλλιτέχνη. Τι θα πρωτοδώ, θα μου πείτε. Ευτυχώς το ERTFlix δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε τα μισά live και τα μισά όποτε θελήσουμε.

- Last but not least, τη Δευτέρα δεν έκανα καμία αναφορά στην πρεμιέρα της Τατιάνας Στεφανίδου. Και υπάρχει λόγος που έγινε αυτό, χωρίς να το καταλάβω. Η Τατιάνα κάνει ακριβώς αυτό που θέλει ή ξέρει, ακριβώς με την ίδια διάθεση και συγκεκριμένη τοποθέτηση απέναντι στον τηλεθεατή (της) χρόνια τώρα. Το να ξεκινήσει ο Παπαδάκης για 30η χρονιά εμένα απλά μου αποκαθιστά την κανονικότητα της τηλεοπτικής μου ρουτίνας. Ακριβώς έτσι και η Τατιάνα, όταν ξεκινά ξέρω πως ένα ακόμα κομμάτι του παζλ, από τα πιο μάχιμα και ικανά, μπαίνει στη θέση του. Ούτως ή άλλως η τόση δουλειά, όταν υπάρχει και κατάλληλη επικαιρότητα, ανταμείβεται έτσι κι αλλιώς. Όσα και να γράφονται στα σόσιαλ, όσο συστημικός και αν θεωρηθεί ένας παρουσιαστής.

Ε αυτά για σήμερα, ες αύριον τα σπουδαία.

Aide-mémoire | Το στέμμα της διαδοχής Παπαδάκη, η επιστροφή των "Ράδιο Αρβύλα" & μια ΕΡΤ να τρίβεις τα μάτια σου


Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ NEWS

Aide-mémoire | Και η φάση γίνεται... super duper

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για το τηλεοπτικό τοπίο και όχι μόνο.

02 Σεπ 2025 20:50