Follow us

Κυριαρχία για τον ALPHA στους πίνακες τηλεθέασης! Τι είσοδο έκανε το "Άσε μας ρε μαμά" ;

Ο ALPHA μπήκε δυναμικά στο παιχνίδι από την αρχή της σεζόν. Οι πίνακες τηλεθέασης, και όχι μόνο, μίλησαν

Βασιλική Παππά
ΓΡΑΦΕΙ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΠΑ
Alpha

Ο ALPHA έχει ετοιμάσει ένα πλούσιο πρόγραμμα για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, το οποίο φαίνεται να τραβά τα βλέμματα πολλών τηλεθεατών. Ο "Σασμός”, το "Άσε μας ρε μαμά”, το "Μην αρχίζεις τη μουρμούρα” αλλά και το "The Bachelor” μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του κοινού, σημειώνοντας συνεχόμενες πρωτιές στους πίνακες τηλεθέασης.

Πιο συγκεκριμένα, ο "Σασμός", από την ημέρα της μεγάλης πρεμιέρας του στις 6 Σεπτεμβρίου, βρίσκεται στην κορυφή του top 20 των δημοφιλέστερων προγραμμάτων. Για τις δύο προηγούμενες εβδομάδες η σειρά παραμένει στην κορυφή της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό (18-54), με ποσοστά που άγγιξαν το 35,4% σε επεισόδιο (9/9) και με μεγάλη διαφορά από αντίστοιχης τυπολογίας προγράμματα του ανταγωνισμού.

Την ίδια στιγμή, αρκετά θερμή ήταν η είσοδος της οικογενειακής σειράς "Άσε μας ρε μαμά" στους πίνακες τηλεθέασης, αγγίζοντας το 22,4% στο δυναμικό κοινό (18-54). Η αγαπημένη σειρά "Μην αρχίζεις τη μουρμούρα" διατηρεί σταθερά τη θέση της στα δημοφιλέστερα προγράμματα της εβδομάδας με ποσοστό τηλεθέασης που έφθασε το 26,5% σε επεισόδιο (10/9).

Εκτός της μυθοπλασίας, η παρουσία του σταθμού στον χώρο των reality είναι αισθητή. Το "The Bachelor" σκόραρε στην τηλεθέαση αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα, αφού βρίσκεται ψηλά στη λίστα των trends. Η "γλυκιά προσδοκία της αγάπης" με ποσοστά τηλεθέασης που έφτασαν το 18,9% το βράδυ της πρεμιέρας, έχει κατακτήσει 6 θέσεις στο Top 20 της τηλεθέασης όπως αυτό καταγράφεται από τη Nielsen.

Κυριαρχία για τον ALPHA στους πίνακες τηλεθέασης! Τι είσοδο έκανε το "Άσε μας ρε μαμά" ;
Σασμός ALPHA

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα