Follow us

Aide-mémoire | Οι συνεντεύξεις που άλλαξαν τις ισορροπίες στην τηλεθέαση & οι πιο hot tv στιγμές του Σαββατοκύριακου

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για ό,τι συζητάει η τηλεοπτική πιάτσα (και οι τηλεθεατές)

Aide-mémoire

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Back to life για μία ακόμα Δευτέρα με πολύ εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης για την Ελένη Μενεγάκη, ειδικά τη φετινή σεζόν. Η συνέντευξη με τη Ρούλα Κορομηλά την έφτασε κοντά στο 18%, εκεί περίπου που έφτασε και τη Ναταλία Γερμανού η συνάντησή της στο "Καλύτερα δε γίνεται" με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Κι ακόμα και αν δεν το είχε συνειδητοποιήσει ούτε η ίδια μέχρι κάποια στιγμή, το "Καλύτερα δε γίνεται" έκανε τη Ναταλία Γερμανού να αλλάξει πίστα, να ανέβει ακόμα πιο ψηλά στο χρηματιστήριο της τηλεόρασης και γιατί όχι, να έχει πλέον μια δική της τηλεοπτική ναυαρχίδα στο βιογραφικό της. Το "Μες στην καλή χαρά" πλέον είναι μια ποπ ανάμνηση μπροστά στο #Kalytera, δηλαδή σε μια εκπομπή που παίζει μπάλα μόνη της εδώ και πολλά χρόνια με μια opinion leader παρουσιάστρια που μόνο ο δικός της λόγος έχει σημασία στον αέρα αυτής. Γιατί το αποτέλεσμα μπορεί να είναι δουλειά πολλών, όμως σε αντίθεση με άλλες εκπομπές στο #Kalytera σημασία έχει μόνον τι θα πει η Ναταλία Γερμανού. Και για αυτό απολαμβάνει αυτού του μεγέθους την αποδοχή και την εκτίμηση των τηλεθεατών.

Σε άλλα νέα, οι δύο αυτές "εκτός προγράμματος" συνεντεύξεις αποδεικνύουν ότι ασχέτως μέσου όρου εκπομπής για μια σεζόν, αν η κουβέντα που μεταδίδεται στον αέρα του καναλιού έχει ενδιαφέρον, φυσικά και ο θεατής θα συντονιστεί. Θα μου πεις γιατί δεν συντονίστηκε στη Μαρία Μπακοδήμου που είχε καλεσμένη τη Δέσποινα Βανδή; Δυστυχώς κάποιες εκπομπές έχουν παγιωθεί ως δεύτερες και τρίτες επιλογές σε μία ζώνη, ως εκ τούτου δεν πρόκειται να δεις πολύ μεγάλες αλλαγές. Μπορείς ωστόσο στα web tv και τα sites να πετύχεις μια ωραία κουβέντα που θα σε κάνει -την επόμενη φορά- να δώσεις μια ακόμα ευκαιρία στην εκπομπή αυτή.

"Πρώτη φορά βλέπω να δουλεύουμε τόσο πολύ και να αποδίδει τόσο λίγο" δήλωσε και η ίδια η Μαρία Μπακοδήμου. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Θέλει πολύ χρόνο, ίσως όσο δεν δίνει καν ένα μέσο κανάλι στις μέρες μας, για να κάνεις τον τηλεθεατή όχι να δει αποκλειστικά εσένα, αλλά να δει και εσένα.

Επιστρέφει και ο Νίκος Οικονομόπουλος στο "Fantasia" τον Δεκέμβριο. Και θα μου πεις, τι σε νοιάζει εσένα Κωνσταντίνε μου τι κάνει ο Οικονομόπουλος; Πέρα από το να πάω να διασκεδάσω, δεν με νοιάζει. Αλλά έκανε μια από τις ωραιότερες φωτογραφίσεις της καριέρας του για την αφίσα του νυχτερινού κέντρου, οπότε να πούμε ένα "μπράβο".

Προσκύνημα στο "Έναστρον" για τη Δέσποινα Βανδή και τις ΜΕΛΙSSES. Τις εντυπώσεις κέρδισε η σέξι χορογραφία της Δέσποινας με τον Χρήστο Μάστορα που έγινε viral μέσω των stories που είδαμε να ανεβάζουν οι θαμώνες του νυχτερινού κέντρου. Well done! "Αυτό που ζήσαμε στο 'Εναστρον δυο μέρες δεν μπορεί να ειπωθεί έτσι απλά! Ήταν παραπάνω από μεθυστικό! Σας ευχαριστώ!" έγραψε στο post της στο Instagram η Δέσποινα Βανδή και για εμάς, τους φανατικούς της, έχει σημασία. Η επιστροφή της στη νυχτερινή Αθήνα ήταν ακριβώς όπως έπρεπε.

Μου κακοφαίνεται ωστόσο που τα media μένουν στο ότι έκανε πρεμιέρα η Δέσποινα Βανδή "με τον Βασίλη Μπισμπίκη στο πλευρό της". Η είδηση, στον κόσμο που μεγάλωσα, ήταν η πρεμιέρα, όχι ο θαμώνας. Φυσικά και θα αναφερθείς σε αυτό, αλλά πότε ξεχάσαμε να κάνουμε το ωραίο, το κοσμικό, το αυθεντικό θέμα; Πώς περάσαμε στην αντίπερα όχθη, έτσι απλά;

Παρακολούθησα (τυχαία) το πρωί της Δευτέρας "Breakfast@Star" και πέτυχα τον Μαυρίκιο Μαυρικίου να λυγίζει μιλώντας για τις παρενοχλήσεις που δέχθηκε, στην προσπάθειά του να κάνει καριέρα στη δισκογραφία. Έβλεπα έναν άνθρωπο που τα media, τηλεοπτικά και social, τον έχουν περάσει από τη μηχανή κιμά, σε μία σπάνια ουσιαστική στιγμή ειλικρίνειας. Και ένιωσα τον κόμπο στο στομάχι μου. Και τον συμπόνεσα. Είναι μεγάλη η προσπάθεια ενός ανθρώπου να γίνει γνωστός για να προβληθεί κάπως η δουλειά του. Το "κακό" εν προκειμένω είναι πως ο Μαυρίκιος και η Ιλάιρα, που είναι κατά τα άλλα συμπαθέστατοι άνθρωποι, γίνονται γνωστοί ως reality stars και όχι ως καλλιτέχνες. Το "J2US" και οτιδήποτε άλλο τους κρατά στην επικαιρότητα θα ξεφουσκώσει και ελπίζω να παραμένουν και οι δύο υγιείς να διαχειριστούν την επόμενη μέρα και ευφυείς να έχουν προβλέψει πώς θα μεταβούν σε αυτή με τη δημοσιότητα προς όφελός τους. Οψόμεθα.

Με αφορμή αυτό πρόσεξα πόσο ανθρώπινα χειρίστηκαν τη συγκεκριμένη συνθήκη η Ελένη Χατζίδου και ο Ετεοκλής Παύλου. Άνθρωποι κανονικοί, καθημερινοί. Χωρίς λόγια και τηλεοπτικές φαμφάρες. Λέγανε τα προφανή, πρώτα να ηρεμήσει ο καλεσμένος τους και ύστερα πως θα είναι στο πλευρό του αν θελήσει να μιλήσει. Δεν χρειάζεται να έχεις περγαμηνές και χιλιόμετρα ρεπορτάζ για να κάνεις μια νορμάλ συζήτηση στην τηλεόραση ακόμα και στα πιο δύσκολα.

Αναφερόμενος στο "J2US" να επισημάνω πως είδα το act του Αντώνη Παπαηλία, δηλαδή της Λόλας, μαζί με τον συμπαθέστατο Λευτέρη Μητσόπουλο που τραγουδούσε εξαιρετικά το "Θα εκραγώ", και εντυπωσιάστηκα. Είτε την αποκαλέσεις Λόλα, είτε δεις τον Αντώνη μέσα από την ηρωίδα του θα δεις ένα ταλέντο με ουσία και μεράκι για αυτό που κάνει. Και προφανώς ένα ωραίο μήνυμα, μέσα από τη glam δόξα του "J2US".

Για να είμαι ειλικρινής, το φετινό "J2US" είναι ίσως το πρώτο στην νεότερη ιστορία του show που έχει τόσους ταλαντούχους ανθρώπους μαζεμένους. Ειδικά αν κάτσεις να το δεις στον πυρήνα του ως θέαμα, σε επίπεδο παραγωγής, σκηνοθεσίας και φυσικά καλλιτεχνών, βλέπεις ένα άρτιο show που αντάξιά του είναι ελάχιστα του πρόσφατου παρελθόντος. Κι αν ένα πράγμα δεν μπορώ να προσπεράσω στο θέαμα είναι το ταλέντο, οπότε αξίζει ένα "μπράβο" στους διαγωνιζόμενους του "J2US".

Μπέρδεμα αρχίζει πάλι από αύριο με τις παράλληλες μεταδόσεις αγώνων του FIFA World Cup 2022 από ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+. Καλά όταν έπαιζαν ένα ένα τα ματς και μεταδίδονταν από τον ΑΝΤ1, τώρα αρχίζουν τα ταυτόχρονα και ο Θεός και η ψυχή μας μην πέσει πάλι η πλατφόρμα και έχουμε τα ίδια.

Δεν έγραψα Aide-mémoire την Παρασκευή, λόγω έκτακτης επικαιρότητας, και δεν έγραψα ποτέ πόσο εντυπωσιασμένος ήμουν από το "διάσημο" πια 6ο επεισόδιο της πρώτης σεζόν του "Maestro". Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης ανέβασε τον πήχη της σειράς με το επεισόδιο που έγραψε για τον ήρωα που υποδύεται ο ίδιος. Δικαίωμά του και μπράβο του. Μετά το ομολογουμένως πολύ σουρεάλ 6ο επεισόδιο, όλοι καταλαβαίνουμε γιατί μπήκε η σειρά στο Netflix και γιατί προμηνύονται τόσα καλά που θα έρθουν μετά την κίνηση αυτή τόσο για τη σειρά όσο και για τους συντελεστές της.

Αυτό που πραγματικά με προβληματίζει είναι αν μπορεί ο μέσος Έλληνας θεατής μυθοπλασίας να καταλάβει τα μηνύματα που περνά η συγκεκριμένη σειρά. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως ο θεατής που "κληρονομείται" στον Παπακαλιάτη από τη "Γη της Ελιάς" είναι έτοιμος να δεχθεί μια σκηνή όπως το σπλάτερ του δείπνου. Μεταξύ μας, δεν γίνεται να δηλώνεις φανατικός άλλων σειρών (που σημαίνει και ικανοποιημένος) οι οποίες χτυπάνε 30άρια και μετά να βλέπεις Παπακαλιάτη και να το αισθάνεσαι εξίσου βατό και κατανοητό. Για να λέμε την αλήθεια, υπάρχει και διαφορά περιεχομένου, όχι μόνο επιπέδου παραγωγής και αισθητικής. Μιλάμε για άλλο κοινό. Και κάπως δυσκολεύομαι να δεχθώ πως μιλάμε για τον ίδιο θεατή.

Ωραία και η κουβέντα του Θέμη Γεωργαντά στο "After Dark" με τον Άρη Σοϊλέδη. Μετά ακολούθησε ο Παναγιώτης Ραφαηλίδης, αλλά ομολογώ πως με πήρε ο ύπνος. Στο κομμάτι του Σοϊλέδη πάντως είδα μια εκπομπή μοντέρνα, απροβλημάτιστη, με σέξι ερωτήσεις που δεν έκαναν κανέναν να έρθει σε αμηχανία. Όλο αυτό βέβαια είναι 50-50. Και ο Γεωργαντάς ξέρει να παρουσιάζει με τον ποπ τρόπο του μια ανάλαφρη εκπομπή και ο Σοϊλέδης ήταν διαθέσιμος να απαντήσει σε πράγματα που όλοι θα αρνούνταν. Μπορεί λόγω ανταγωνισμού να θεωρείται outsider στην τηλεθέαση, μα αν μια εκπομπή είναι καλή, να μην το πεις;

Periodt.

Aide-mémoire | Οι συνεντεύξεις που άλλαξαν τις ισορροπίες στην τηλεθέαση & οι πιο hot tv στιγμές του Σαββατοκύριακου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα