Στην εκπομπή "Καλύτερα δε γίνεται" μίλησε η Δήμητρα Παπαδοπούλου, κάνοντας μία προσωπική εξομολόγηση με αρκετό χιούμορ και αυτογνωσία. Η αγαπημένη ηθοποιός και δημιουργός αναφέρθηκε στο πτυχίο που για χρόνια ένιωθε ως μεγάλη εκκρεμότητα, στη σχέση με τον πατέρα της, αλλά και στην ανάγκη που είχε παλαιότερα να αποδείξει την αξία της σε όσους την απέρριπταν.
"Ήταν μία τερατώδης εκκρεμότητα"
Η Δήμητρα Παπαδοπούλου περιέγραψε το πτυχίο ως ένα μεγάλο απωθημένο, καθώς ένιωθε ότι είχε αφήσει ανολοκλήρωτο ένα σημαντικό κεφάλαιο της ζωής της. "Αν η ζωή μου ήταν βιβλίο, θα ήμασταν στο "Μπαμπά, πήρα πτυχίο”. Ήταν μία τερατώδης εκκρεμότητα σε επίπεδο απωθημένου. Ένιωθα συνέχεια: "Αχ, να γύριζα τον χρόνο πίσω, να έπαιρνα το πτυχίο”", εξομολογήθηκε.
Στη συνέχεια, γύρισε τον χρόνο πίσω και θυμήθηκε την αντίδραση του πατέρα της όταν του ανακοίνωσε ότι είχε αποφασίσει να ακολουθήσει τον δρόμο της υποκριτικής. Όπως αποκάλυψε, εκείνος ανησυχούσε για το μέλλον της και πίστευε ότι η δουλειά του ηθοποιού δεν της προσέφερε επαγγελματική ασφάλεια.
"Ο πατέρας μου θεωρούσε ότι θα πεινάσω"
"Όταν είπα στον μπαμπά μου ότι θα γίνω ηθοποιός, μου είπε: "Λυπάμαι πολύ, παιδί μου”, γιατί είχε μία θεωρία ότι οι ηθοποιοί είναι αγράμματοι, αμόρφωτοι, ότι είναι στον αέρα. Δεν είναι και πολύ ψέμα ότι είναι στον αέρα. Με το εγώ μας έχουμε να κάνουμε πολύ", ανέφερε με χιούμορ. Η Δήμητρα Παπαδοπούλου εξήγησε ότι ο πατέρας της επέμενε στην απόκτηση του πτυχίου, επειδή φοβόταν ότι εκείνη δεν θα μπορούσε να εξασφαλίσει τα απαραίτητα μέσα από το θέατρο. "Ο άνθρωπος το ήθελε το πτυχίο, γιατί θεωρούσε ότι θα πεινάσω στο θέατρο. Όταν έφυγε, είχα κάνει τους "Απαράδεκτους”, είχε πάθει και μία άνοια, αλλά ψυχολογικά ήταν πιο ήσυχος ότι δεν θα πεινάσω", είπε.
Η ηθοποιός μίλησε και για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε στο παρελθόν την απόρριψη. Όπως παραδέχθηκε, έδινε ιδιαίτερη σημασία στους ανθρώπους που δεν την αποδέχονταν και προσπαθούσε διαρκώς να τους αποδείξει ότι άξιζε. "Αυτοί που με απέρριπταν έπαιρναν αξία στη ζωή μου, για να τους αποδείξω ότι αξίζω. Τώρα δεν με αφορούν καθόλου. Αυτοί που με απορρίπτουν με εκνευρίζουν", δήλωσε. Πλέον, η Δήμητρα Παπαδοπούλου αντιμετωπίζει διαφορετικά τόσο την απόρριψη όσο και την ανάγκη αποδοχής, έχοντας συμφιλιωθεί περισσότερο με τον εαυτό της. "Τώρα εγώ είμαι αυτό. Αν σου αρέσει, αν δεν σου αρέσει… Είχα μεγαλύτερη αποδοχή στο επαγγελματικό κομμάτι", κατέληξε.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr