Για τα one night stands:«Δεν μου αρέσουν. Δεν συνάντησα ποτέ ούτε μία γυναίκα που να έχει κάνει one night stand για το οποίο να πει: "Αυτό ήταν υπέροχο! Θεέ μου! Το καλύτερο που έχω κάνει ποτέ!"».

Για το αν θα συγχωρούσε την απιστία στον σύζυγό της, Τζος Κέιλι: «Τελευταία το συζητώ πολύ αυτό. Ο Τζος κι εγώ πάντα λέγαμε ότι η απιστία θα διέλυε τη σχέση μας, ότι δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία. Όμως έχω δει φίλους και συνεργάτες που περνούν από αυτό το στάδιο και βρίσκουν τρόπο να επιστρέψουν στη σχέση και να συγχωρέσουν. Όσο κι αν θα με σκότωνε η απιστία, έχω ξεκινήσει να αναρωτιέμαι αν θα τη συγχωρούσα αντιμετωπίζοντάς την ως ένα λάθος που έπρεπε να γίνει, μία φορά. Γιατί έχουμε χτίσει μία ζωή μαζί. Έχουμε μια ιστορία, ένα παιδί. Από την άλλη, θα ήταν δύσκολο να επιστευτείς ξανά αυτό το άτομο».
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr