Η υπερπαραγωγή που σκηνοθέτησε ο Σωτήρης Χατζάκης για την ιστορική σκηνή του πεζόδρομου της Βουκουρεστίου έχει αρκετές διαφορές σε σχέση με αυτές που έχουμε δει στο πρόσφατο αλλά και το λίγο πιο μακρινό παρελθόν. Το φετινό Cabaret αφήνει μία πολύπλευρη γεύση και εντυπώσεις που δεν μπορείς να προσπεράσεις, μα δεν μπορείς και να βάλεις στο ίδιο επίπεδο.
Η Τάμτα στον ρόλο της Σάλι είναι πλήρης. Την έχω ξαναδεί σε μιούζικαλ, με περισσότερο «off broadway» αισθητική τότε, και μια απλή σύγκριση κάνει σαφές πως η γνωστή τραγουδίστρια δούλεψε πάνω στο φετινό της project ώστε να μην χρειαστεί να χρησιμοποιήσει την pop δημοφιλία της πίστας για να πείσει ως πρωταγωνίστρια ενός τέτοιου μιούζικαλ. Η έμφυτη κομψότητα που τη διακρίνει στις on stage εμφανίσεις της την ακολουθεί και στο Cabaret, καθώς παρουσιάζει μία Σάλι που πέρα από το λευκό γούνινο πλατό της έχει να περηφανεύεται για πολλά περισσότερα κομμάτια που βρίσκονται στη ντουλάπα της.
Ο Ευθύμης Ζησάκης φάνηκε να «κουμπώνει» τέλεια στον ρόλο του σεξουαλικά απελευθερωμένου μα ερωτευμένου συγγραφέα, ενώ ο Τάσος Νούσιας ξεφεύγει από το μοντέλο του γοητευτικού πρωταγωνιστή και υποδύεται με απόλυτη αρτιότητα τον γηραιότερο Χερ Σουλτζ. Έκπληξη επί σκηνής η αγνώριστη Κατερίνα Διδασκάλου που παρουσιάζει μια μάλλον στρυφνότερη Φροιλάιν Σνάιντερ - πραγματικά σε ορισμένα σημεία της παράστασης ξεχνάς πως η συγκεκριμένη ηθοποιός είναι μία γοητευτικότατη γυναίκα. Δεν είμαι σίγουρος βέβαια γιατί πρέπει να μεταμορφώσεις τόσο έντονα δύο αντικειμενικά γοητευτικούς ηθοποιούς ώστε να αλοιώνεται η εικόνα που έχει για εκείνους το κοινό. Εντυπωσιακός και ο Βασίλης Μπισμπίκης στον ρόλο του.
Το μεγάλο κεφάλαιο βέβαια του έργου είναι ο Τάκης Ζαχαράτος στον ρόλο του Κομπέρ. Ο σχεδόν άφυλος μα βαθιά αισθησιακός Emcee απλώνει τον μανδύα του από την αρχή μέχρι το τέλος του έργου κάνοντάς τον θεατή να περιμένει την εμφάνισή του ξανά και ξανά. Ο Ζαχαράτος με το μοναδικά ιδιαίτερο ταλέντο του δεν υποβιβάζει ούτε μία στιγμή τον ρόλο που ανέλαβε να υποδυθεί, δεν φέρνει μπροστά καθόλου τον Έλληνα σταρ Τάκη Ζαχαράτο αλλά φανερώνει την ουσιαστική αφιέρωσή του στο μιούζικαλ και το λαμπερό θέαμα το οποίο υπηρετεί για δύο δεκαετίες με υποδειγματικό επαγγελματισμό. Υπέροχα κοστούμια που μόνο εκείνος μπορεί να υποστηρίξει, τραγούδια που ερμηνεύει σαν να σου λέει «καλημέρα» και ένα κράμα ερμηνείας που στους γνώστες φέρνει έντονα στη μνήμη την αντίληψη που είχε η Αλίκη για τα μιούζικαλ αυτού του είδους αλλά και όλες τις επιρροές των ειδώλων που έχει μελετήσει ο Τάκης Ζαχαράτος για χτίσει τη δική του καλλιτεχνική προσωπικότητα.
Να μην προσπεράσουμε τους εξαιρετικούς ελληνικούς στίχους που έγραψε η Αφροδίτη Μάνου για τα διάσημα τραγούδια του Cabaret και τις χορογραφίες του Δημήτρη Παπάζογλου.
Το Cabaret στο «Παλλάς» είναι μια παράσταση ορκισμένη για επιτυχία. Συνδυάζει το ευρείας αποδοχής εμπορικό θέατρο με μία παγκοσμίου φήμης πρώτη ύλη, όπως το συγκεκριμένο μιούζικαλ. Περιέχει εικόνες που θυμίζουν αισθητική Εθνικού αλλά κουμπώνουν σαν παζλ με πολύ πιο pop σκηνές της σχολής των μιούζικαλ που μάθαμε να βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα.
Υ.Γ. Η απόλαυση στο θέατρο είναι βαθιά υποκειμενική αίσθηση και οι λεπτομέρειες είναι εκείνες που κερδίζουν τελικά την παράσταση. Στη σκηνή του «Παλλάς» θα βρείτε πάμπολλες μικρές λεπτομέρειες που θα σας κάνουν να πείτε κι εσείς σε ένα φίλο σας «να πας να το δεις οπωσδήποτε».
Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://www.snapchat.com/add/SirConstantino
http://instagram.com/sirconstantino
Το Cabaret Στο «Παλλάς»
To Cabaret Στο Παλλάς (1)
To Cabaret Στο Παλλάς (2)
To Cabaret Στο Παλλάς (4)
To Cabaret Στο Παλλάς (3)
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr