
Πριν από 3 Τρίτες έκανε πρεμιέρα, και το πρώτο feedback που καταγράφηκε μέσω twitter δεν ήταν καθόλου, μα καθόλου κολακευτικό. Σχόλια που αφορούσαν στην κακή τηλεοπτική εικόνα που θύμιζε 90’ς, σενάριο που, αν και πραγματεύεται κάτι «σύγχρονο», όπως η οικονομική κρίση, μοιάζει σαν να μην έχει κανένα κοινό σημείο αναφοράς με το «σύγχρονο» χιούμορ, κι ένας Πέτρος Φιλιππίδης που δεν θυμίζει σε τίποτα τον καλό θεατρικό εαυτό του (ούτε καν τον αγαπημένο Πέτρο Φιλιππίδη των περασμένων τηλεοπτικών επιτυχιών του).
Το 30,6% ως ποσοστό τηλεθέασης για πρεμιέρα θεωρητικά ήταν ένα καλό ποσοστό. Θεωρητικά! Γιατί, όταν μιλάμε για ελληνική μυθοπλασία που λείπει από την τηλεόραση, όταν μιλάμε για ΑΝΤ1 και κυρίως για prime time ενός μεγάλου καναλιού, τότε αυτό το ποσοστό χάνει πλήρως τη δυναμική του. Αν λάβουμε υπόψη και την αντίστοιχη πρεμιέρα της σειράς «Κάτω Παρτάλι» στο Mega, που ξεπέρασε το 50%, τότε το 30,6% του Πέτρου Φιλιππίδη και του ΑΝΤ1 φαντάζει εξαιρετικά αδύναμο. Οι επόμενες Τρίτες είναι απλά ιστορία. Στις 25/03 η σειρά σημειώνει ποσοστό τηλεθέασης 18,8% ενώ χθες 01/04 το ποσοστό στο νεανικό κοινό ήταν μόλις 15,9%! (Την ίδια ακριβώς ώρα, ο Alpha και το «World Party» με τους Σάκη Τανιμανίδη και Γιώργο Μαυρίδη άγγιζε το 18,3% με συνολικό μέσο όρο στο νεανικό κοινό το 17%, ενώ στο Mega «Το Σπίτι της Έμμας» απέσπασε το 25,9% του νεανικού κοινού).
Η επιτυχία δεν αναλύεται. Απλώς εξηγείται. Το ίδιο και η αποτυχία: Το ότι μας λείπουν ως τηλεθεατές τα ελληνικά σίριαλ, δε σημαίνει ότι θα «καταναλώσουμε» ο,τιδήποτε μιλάει ελληνικά στη μυθοπλασία. Απεναντίας, λόγω της μακρόχρονης αποχής μας από τις περιόδους που είχαμε 30 επιλογές σειρών σε εβδομαδιαία βάση, έχουμε πλέον γίνει πιο επιλεκτικοί, πιο εκλεκτικοί και -καλώς ή κακώς- δεν δίνουμε ευκαιρία σε μία σειρά που δεν ικανοποιεί τις υψηλές απαιτήσεις μας.
Απαιτήσεις για ωραία εικόνα, για γρήγορο σενάριο (ή έστω χιουμοριστικό), για καλές ερμηνείες (όχι διεκπεραιωτικές), απαιτήσεις μέχρι και για ευφυές μοντάζ (που ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι αυτό, το κακό αποτέλεσμά του, το αντιλαμβάνεσαι ως αίσθηση και κάτι σου «κλωτσάει» στο μάτι). Απαιτήσεις υψηλές που δημιουργήθηκαν από την…εξέλιξή μας ως είδος τηλεθεατών, όταν διευρύναμε τους ορίζοντες μας και ανακαλύψαμε τις σειρές του εξωτερικού!
Ο καθένας έχει δικαίωμα στην αποτυχία και στην ευνοϊκή αντιμετώπισή του από τους άλλους. Ασφαλώς! Ακόμα και τα μεγάλα brand names, όπως αυτό του Πέτρου Φιλιππίδη ή του ΑΝΤ1, έχουν το δικαίωμα σε μία λανθασμένη ή άτυχη επιλογή. Σαφέστατα! Όπως κι ο καθένας από εμάς, που είμαστε οι αποδέκτες αυτών των επιλογών και των λαθών, έχει το δικαίωμα να γυρίσει την πλάτη σε αυτά. Για την ακρίβεια, να γυρίσει κανάλι!
Ο Νίκος Παρτσώλης στα social media:
https://www.facebook.com/nikos.partsolis
https://twitter.com/npartsolis
http://instagram.com/npartsolis
Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.
Διάβασε ακόμη:
Το Τέλος Του Κόσμου: «Πρέπει να έρθει. Σύντομα. Είναι η μόνη λύση» από τον Αντώνη Τζαβάρα
Η Βίκυ Καγιά Και Η Προσωπική Της Ζωή: «Μήπως, τελικά, είναι η πιο cool σελέμπριτι;» από τον Τάσο Μαστρογιάννη
«Τhe Voice»: Η Φαίη Σκορδά Έγινε Troll Και Ο Γιώργος Λιάγκας Hashtag: «Περάσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!» από την Κλεοπάτρα Πατλάκη
Το Προϊόν Περιέχει Τοποθέτηση Εκπομπής: «Όχι άλλο σπόνσορα!» από τον Γιώργο Δέδε
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr