Follow us
Η Ευγενία Σαμαρά μίλησε για την απώλεια του πατέρα της και τον τρόπο που άλλαξε τη στάση της απέναντι στη ζωή.
"Αν είναι να "τελειώσω" επειδή θα χωρίσω με τον σύντροφό μου, τότε κάτι πάει στραβά μέσα μου" σημείωσε η Ευγενία Σαμαρά