Το να είσαι influencer θεωρείται πλέον κανονικό επάγγελμα

Η ανάπτυξη των social media δημιούργησε νέες θέσεις εργασίας και νέους όρους για να τις περιγράψουν.

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII

Ένας από αυτούς είναι ο όρος "influencer" που υποδηλώνει έναν χρήστη του οποίου οι αναρτήσεις έχουν απήχηση σε μεγάλο αριθμό ατόμων και συχνά μπορούν να αξιοποιηθούν εμπορικά. Κι ενώ αυτό θεωρούταν από μια μεγάλη μερίδα κοινού ως ένα χόμπι που μπορεί να αποβεί επικερδές, μια νέα έρευνα αποκάλυψε ότι οι όσοι αυτοπροσδιορίζονται ως influencers, θεωρούν ότι απασχολούνται σε ένα επάγγελμα όπως όλα τα άλλα.


Η εφαρμογή Inda Hash, που φέρνει σε επαφή brands και influencers, διεξήγαγε μια έρευνα με κάποιους από τους χρήστες της και κατέληξε στο ότι το 64% αυτών, πιστεύει ότι το να είσαι influencer είναι κανονικό επάγγελμα και μάλιστα το συμπεριλαμβάνει ως τέτοιο στα βιογραφικά στοιχεία του.

Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr