
Ανεξάρτητα από το αν διακρίνονται ή όχι στα ρούχα μας, τα logo διάσημων οίκων είναι για εμάς σύμβολα ιδιαίτερα οικεία– όπως είναι και τα λογότυπα εταιρειών με προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Ο Βρετανός γραφίστας και καλλιτεχνικός διευθυντής Reilly άρχισε πριν μερικά χρόνια να πειραματίζεται «παντρεύοντας» με διασκεδαστικό τρόπο τις δύο παραπάνω κατηγορίες για να κάνει, όπως δήλωσε, τους ανθρώπους «να δουν τα πράγματα διαφορετικά».
Δες περισσότερα στο missbloom.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr