27 Χρόνια Mega, 27 Λόγοι #MegaSynexizoume

Είμαι 27 χρονών, ακριβώς όσο είναι και το MEGA. Γεννηθήκαμε με λίγους μήνες διαφορά. Ως εκ τούτου έχω κάθε δικαίωμα να το θεωρώ «παιδί της γενιάς μου». Αντίστοιχα κι εγώ, θεωρώ τον εαυτό μου παιδί του MEGA.  

Τις τελευταίες ώρες έχει γίνει ευρέως γνωστό ότι το κανάλι που έδωσε το έναυσμα δεν πήρε έγκριση για την επόμενη φάση του διαγωνισμού για τις άδειες των τηλεοπτικών δικτύων. Εγώ, σαν ρομαντικός τηλεθεατής που είμαι, κάθισα και αναρωτήθηκα ποιο είναι αυτό το «ένοχο» παρελθόν που το καθιστά ανίκανο να προχωρήσει στην Ελλάδα του 2016 και πρέπει να «κοπεί». Με αφορμή αυτά τα περίεργα των ημερών μας, ήρθε η ώρα να θυμηθούμε γιατί πρέπει το Mega να συνεχίσει να υπάρχει...

MegaMega, MEGAmou, Ραντεβού Στο Mega, Megalicious... Όποια καμπάνια του Μεγάλου Καναλιού και να θυμηθείς, θα ανακαλύψεις καμιά δεκαριά μεγαλύτερες επιτυχίες. Ποιες είναι οι πιο δυνατές αναμνήσεις μου από το Mega;

Οι Απαράδεκτοι

Ίσως η ιστορικότερη σειρά της ελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης. Μερικά από τα -μετέπειτα- σημαντικότερα πρόσωπα της ελληνικής θεατρικής σκηνής (Παπαδόπουλος, Μπέζος) μαζί με δύο από τις πιο genious προσωπικότητες της ελληνικής καλλιτεχνικής (Παπαδοπούλου, Μπονάτσος) συναντήθηκαν για να δημιουργήσουν μια από τις πιο δημοφιλείς παρακαταθήκες της ελληνικής τηλεόρασης (και φυσικά του YouTube).


ΜΠΡΑΒΟ

Το μεγαλύτερο show με παρουσιάστρια τη Ρούλα Κορομηλά. Πραγματικά, όσοι το έζησαν τότε δεν ευχαριστήθηκαν τη φετινή απόπειρα επαναφοράς τους. Κοσμοπλημμύρα στη Σύρο, γεμάτο το θέατρο του Λυκαβητού και μια Ρούλα να έχει γίνει το σύμβολο της τηλεοπτικής διασκέδασης κάθε Κυριακή επί μία δεκαετία. Το ΜΠΡΑΒΟ έγινε η κορωνίδα της τηλεόρασης του '90 και ο αντικατοπτρισμός της μανιώδους ανόδου της ελληνικής κοινωνίας. Ποιος Άγνωστος Πόλεμος; Τότε είχαμε ΜΠΡΑΒΟ, σπίτι στα βόρεια προάστια, καλό καινούριο αμάξι και ταξίδι στη Νέα Υόρκη με διακοποδάνειο. Αυτό το κοινό είχε το ΜΠΡΑΒΟ, αυτό ακριβώς ικανοποίησε. Τότε.

Οι Τρεις Χάριτες

Ιστορικότητα σειρά με την Άννα Παναγιωτοπούλου, τη Νένα Μεντή και τη Μίνα Αδαμάκη. Οι τρεις τηλεοπτικές αδελφές, μαζί με την iconic θεία Μπεμπέκα (Άννα Κυριακού), απασχόλησαν πολλούς τηλεθεατές με την επεισοδιακή συγκατοίκησή τους. Άλλωστε, ήταν μία από τις πρώτες μεγάλες επιτυχίες της ελληνικής, ιδιωτικής τηλεόρασης. Γιατί όχι; Αφού είχε την υπογραφή του Μιχάλη Ρέππα και του Θανάση Παπαθανασίου.


Dolce Vita

Η πιο επιτυχημένη σειρά του Αλέξανδρου Ρήγα. Ένα επικό κράμα σύγχρονης κωμωδίας που φλέρταρε με το cult και γίνεται hit ακόμα και 21 χρόνια μετά τη μετάδοση του πρώτου επεισοδίου. Δεν υπάρχει χρήστης των social media που σέβεται τον εαυτό του και την υπόστασή του στο ελληνικό διαδίκτυο που δεν έχει δει ξανά και ξανά τα ξεκαρδιστικά αποσπάσματα της σειράς στο YouTube.


S1ngles

Η σειρά που άνοιξε τον δρόμο προς τη μοντέρνα μυθοπλασία. Όπως έχω ξαναγράψει, θυμάμαι τον εαυτό μου (ως μαθητή Γυμνασίου) να βροντάω κάτω βιβλία (και καφέδες) και να τρέχω σπίτι για να δω ένα ακόμα επεισόδιο των S1ngles. Η Μαρία Σολωμού στον πιο χαρακτηριστικό ρόλο της καριέρας της ως Ράνια, η Σάνυ Χατζηαργύρη στον ρόλο της Λίλας, που τότε φάνταζε σοκαριστικός μα τελικά ήταν πέρα για πέρα προφητικός, ο Μάξιμος Μουμούρης στο ξεκίνημά του να δείχνει τι πρόκειται να αποτελέσει για το μέλλον του ελληνικού θεάτρου (κυρίως) αλλά και ο Άρης Σερβετάλης στον πρώτο του ώριμο ρόλο μετά το ντεμπούτο του στο Είσαι Το Ταίρι Μου.

Στο Παρά Πέντε

Η σειρά φαινόμενο. Η πιο αγαπημένη πεντάδα των τηλεθεατών που έσπασε τα κοντέρ της AGB και ακόμα και σήμερα (11 χρόνια μετά το πρώτο επεισόδιο) θεωρείται η πιο επιτυχημένη σειρά της ελληνικής τηλεόρασης. Ο Γιώργος Καπουτζίδης στη σειρά που τον κάθισε στον θρόνο της τηλεθέασης, η Σμαράγδα Καρύδη στον ρόλο που άλλαξε την υπόστασή της ως ηθοποιό, η Ελισάβετ Κωνσταντινίδη σε ένα ξεκαρδιστικό ρεσιτάλ, αλλά και η Ζέτα Μακρυπούλια να χαρίζει λάμψη σε μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της πορείας της. Δεν τα λες και λίγα αυτά που άφησε πίσω του...

Ραντεβού Στα Τυφλά

Μακριά από τις οριακά trash μετεξελίξεις του, το αυθεντικό Ραντεβού Στα Τυφλά με τη Βάσια Τριφύλλη ήταν ένα βραδινό show με επικές τηλεθεάσεις, τους μεγαλύτερους stars να περνούν από το πλατό του, ένα κοινό που το λάτρεψε και ένα σύγχρονο κατεστημένο που σαν να θέλησε να μην το ξαναθυμηθεί ποτέ στην original εκδοχή του. Γιατί άραγε;

Mega Banca

Το show που έλαμψε η Ελένη Μενεγάκη, στο πλευρό του all star παρουσιαστή της εποχής Γιώργου Πολυχρονίου. Ένα από τα πιο πλούσια τηλεπαιχνίδια της εποχής που καθήλωνε τους τηλεθεατές με τα εκατομμύρια που μοίραζε αλλά και με το πρωτοφανές για την εποχή διαδραστικό ρόλο που είχαν οι κάρτες των τηλεθεατών. Όσοι το πρόλαβαν, σίγουρα καταλαβαίνουν τι εννοώ.

Mega Star

Το μακροβιότερο μουσικό show της ελληνικής τηλεόρασης. Επί σειρά ετών ήταν στοίχημα για ένα καλλιτέχνη να βρεθεί στην κορυφή του top10 του Mega Star που έχρισε τη Ναταλία Γερμανού ως την πιο αξιόπιστη πηγή μουσικών εξελίξεων στην ελληνική showbiz. Όσες οικοδέσποινες και αν άλλαξε (Εύη Αδάμ, Μπέττυ Μαγγίρα, Κατερίνα Στικούδη) εγώ θα θυμάμαι πάντα τη Ναταλία Γερμανού, που έμεινε στο τιμόνι της για περισσότερο από μια δεκαετία.

Ενώπιος Ενωπίω

Το χαρακτηριστικό βραδινό show συνεντεύξεων με οικοδεσπότη τον Νίκο Χατζηνικολάου. Έχοντας εξασφαλίσει ένα πολύ επιτυχημένο ντεμπούτο στα Γεγονότα του Mega Channel, ο κορυφαίος (σήμερα) δημοσιογράφος παρουσίασε από το 1991 μέχρι το 2003 ίσως το πιο «κλασικού τύπου» talk show της ελληνικής τηλεόρασης. Αμέτρητοι καλεσμένοι, κορυφαίες προσωπικότητες του πολιτικού και καλλιτεχνικού χώρου και ένας δημοσιογράφος που ξεχώρισε όσο κανείς άλλος.

Δυο Ξένοι

Ίσως η πιο αγαπημένη σειρά των ανθρώπων της γενιάς μου. Ο Νίκος Σεργιανόπουλος συναντά τη Εβελίνα Παπούλια σε μια από τις πιο ευτυχείς συγκυρίες της ελληνικής tv. Οι Δυο Ξένοι αγαπήθηκαν όσο λίγες σειρές, η Ντένη Μαρκορά έγραψε ιστορία με τις αξέχαστες αντιδράσεις της, ενώ η Χρυσούλα Διαβάτη έδινε ρεσιτάλ με τις βιτριολικές ατάκες της. Θα μπορούσα να γράψω ατέλειωτες αράδες για τους Δυο Ξένους, όμως είμαι σίγουρος πως κι εσείς ξέρετε αρκετά.

Πολύ Την Κυριακή

Το πολυσυζητημένο show του Γρηγόρη Αρναούτογλου. Και τι δεν έγινε γι΄αυτό το show; Η Κλάρα η αγελάδα που ούτε θυμάμαι τι έπρεπε να κάνει, οι μπουφέδες και τα σύνθετα που έφευγαν από τα μπαλκόνια μαζί με τα σερβίτσια της γιαγιάς, οι τούρτες στο κεφάλι της Μαριέττας Χρουσαλά και το αγαπημένο όνομα της Καλομοίρας... Ένα από τα πιο επιτυχημένα βραδινά show του Mega. Κράτησε δύο χρόνια και συζητήθηκε τα επόμενα δέκα.

Βέρα Στο Δεξί

Η καθημερινή σειρά που για λίγο έκανε... πιο κει τον όρο σαπουνόπερα για την απογευματινή ζώνη. Ήταν η σειρά που έκανε τη Λάμψη και το Καλημέρα Ζωή του ΑΝΤ1 να ρίξουν τίτλους τέλους. Ουσιαστικά ήταν η σειρά που επαναπροσδιόρισε την αισθητική της καθημερινής σειράς. Μέχρι που κι αυτή η αισθητική έγινε τετριμμένη. Ωστόσο για την εποχή που βγήκε και για το εκτόπισμα που είχε, κατάφερε να γίνει μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Μεγάλου Καναλιού.

Λόγω Τιμής

Το μεγαλύτερο νεανικό ρομάντζο της ελληνικής τηλεόρασης. Πρωταγωνιστές του ουσιαστικά η τότε Εθνική Ελπίδων της υποκριτικής: Άλκης Κούρκουλος, Βίκυ Βολιώτη, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Χριστίνα Αλεξανιάν, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Δημήτρης Αλεξανδρής, Αγγελική Δημητρακοπούλου, Σμαράγδα Καρύδη είναι μόνο λίγα από αυτά. Με την υπογραφή της Μιρέλλας Παπαοικονόμου, τα τραγούδια του Δημήτρη Παπαδημητρίου με τη φωνή του Γεράσιμου Ανδρεάτου, τη σκηνοθεσία του Λάμπρου Ζαρουτιάδη. Και τη σφραγίδα μιας ολοκαίνουργιας τηλεόρασης που έκανε το ντεμπούτο της.

10 Μικροί Μήτσοι

Η ιστορική σατιρική σειρά του Λάκη Λαζόπουλου ήταν ένα από τα πιο ισχυρά χαρτιά του Mega. Οι ρόλοι του έμειναν στην ιστορία, με αυτούς της Χήρας Μήτση (δηλαδή της Μάνας) και της Εμμανουέλας Γρουμπουλάκη (δηλαδή της Πλουσίας). Θυμηθείτε τι σας έγραψα για το κοινό του ΜΠΡΑΒΟ, ακριβώς το ίδιο κοινό ικανοποιούσε, αποδομώντας το, και η επική φιγούρα που εφηύρε ο Λάκης Λαζόπουλος αρχίζοντας κάθε του φράση με την προσφώνηση: «Χρυσό μου...».

Η Ζωή Μας Μία Βόλτα

Η πρώτη σειρά με την υπογραφή του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Η πρώτη μάνα που ερωτεύτηκε τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη. Βέβαια, εδώ έχουμε δακρύβρεχτη ιστορία, αφού η Φιλαρέτη Κομνηνού παθαίνει καρκίνο και έχουμε άλλα. Βέβαια, έχουμε πολλά νέα πρόσωπα που βγαίνουν στην τηλεόραση εδώ: Χάρης Ασημακόπουλος, Γωγώ Μπρέμπου και πολλοί ακόμα.

ΠΡΩΙΝΟmou

Θες, δε θες, το νέας κοπής σχολιαστικό πρωινό του Mega με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά άλλαξε ριζικά τα δεδομένα στην πρωινή ζώνη. Κάπως έτσι το gossip μπήκε δυνατά στη ζώνη 10-1 και έκανε πέρα κάθε αντίπαλο. Εξαφάνισε το -κατά τα άλλα επιτυχημένο- δίδυμο Καραμέρου- Χαριτάτου στον ΑΝΤ1, εκτόπισε την Ελένη Μενεγάκη κάνοντάς τη (για άλλους λόγους βέβαια) να μετακινηθεί στη μεσημεριανή ζώνη – ποιος να το πίστευε; Ακόμα και το σημερινό Πρωινό του ΑΝΤ1 ουσιαστικά είναι το ΠΡΩΙΝΟmou με μικρές Αντενικές δόσεις. Η συνταγή, ωστόσο, είναι η ίδια.

To Ρετιρέ

Η πιο καλτ σειρά της ελληνικής τηλεόρασης. Με την υπογραφή του Γιάννη Δαλιανίδη. Σχεδόν κανένας μας δεν την είδε σε πρώτη προβολή, γιατί ήταν βρέφος. Ωστόσο, το Ρετιρέ το είδαμε αμέτρητες φορές σε επανάληψη. Κλάψαμε με την κατάντια της μικροαστικής Ελλάδας του '90. Είδαμε ανθρώπους της οικογένειάς μας - ελάτε, μην το αρνείστε. Άσε που η χαρακτηριστική πολυκατοικία στα Ιλίσια και η μουσική («Τουρουρουρουρουρουυυυυ») υπάρχουν ακόμα να μας κάνουν να πιστεύουμε πως το ρετιρέ της Κατερίνας υπάρχει κάπου εκεί έξω και επαναλαμβάνει κάθε φινάλε σκηνής εις διπλούν. Εις διπλούν.

Just The 2 Of Us

Διαγράψτε τον δεύτερο κύκλο με τη Μακρυπούλια. Δεν χρειάζεται καν να τον συζητήσουμε, παρόλο που δεν κρίθηκε ως αποτυχία. Ο πρώτος κύκλος, ωστόσο, με παρουσιαστή τον Γιώργο Καπουτζίδη ήταν όλα τα λεφτά! Πέρα από το πολύ ωραίο θέαμα που προσέφερε, πέρα από ατάκες όπως ο «φωτογενής πολίστας» που δημιούργησε αρκετό μαναφούκι, έφερε στην a list τηλεόραση ένα από τα πιο ταλαντούχα πλάσματα του σήμερα, τη Μαρία Μπεκατώρου.

Το Δις Εξαμαρτείν

Η Άννα Ραγιά (ή Μπούλα) με τη μαμά της, Γιολάντα Ραγιά. Με την υπογραφή του Μιχάλη Ρέππα και του Θανάση Παπαθανασίου, οι παρασκηνιακές ιστορίες του Media Channel έκαναν τους τηλεθεατές να κολλήσουν στους δέκτες τους. Bonus κανονάκι στους «μικρούς ρόλους», η Υρώ Μανέ και η Ελένη Καστάνη. Ωραία χρόνια...

Κλείστε Τα Μάτια

Η μόνη σειρά που θυμάμαι να έχει κύκλους. Μέχρι τότε το πηγαίναμε από Οκτώβριο σε Ιούνιο και λέγαμε «η πρώτη χρονιά». Όμως το Κλείστε Τα Μάτια είχε κύκλους. Ξεκίνησε σαν μία ακόμα πολυαναμενόμενη σειρά του Παπακαλιάτη, που σερνόταν πίσω από ακόμα μία μάνα – εν προκειμένω την Πέμη Ζούνη. Όμως εξελίχθηκε αλλιώς. Οι κύκλοι του ολοκληρώνονταν και επέστρεφαν μεσούσης της σεζόν, άντρες έδιναν φιλιά στο στόμα για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση και εγώ επειδή ήμουν και ενεργός πολίτης έκανα «εργασία» για τη Βουλή των Εφήβων κατακεραυνώνοντας το πόσα ταμπού είχε το ΕΣΡ για την προβολή της ζωής των ομοφυλοφίλων στην τηλεόραση. Πού να ήξερα τι θα ακολουθούσε; Σας το λέω για να δείτε πόσο με είχε απασχολήσει η σειρά δηλαδή. Σε κάθε περίπτωση, το «Κλείσε Τα Μάτια» είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία της Παπακαλιατιάδας.

Τζιβαέρι

Πριν περίπου 20 χρόνια, το Τζιβαέρι μονοπωλεί το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Με τη Βάνα Μπάρμπα, την Κατερίνα Λέχου, τον Γιώργο Βογιατζή, τον Κώστα Κόκλα και τόσους άλλους. Με το επικό τραγούδι του Γιάννη Πάριου να ντύνει τους τίτλους έναρξης. Μία από τις ιστορικότερες ερωτικές ιστορίες της ιδιωτικής τηλεόρασης, που ακόμα και σήμερα είναι άξιες αναφοράς, με την υπογραφή του Λευτέρη Καπώνη.

Το Σημάδι Του Έρωτα

«Τι έγινε Κωστάκη; Σε γουστάρει η χωριάτισσα;»: Η φράση της Τζένης Μπότση για τη Βάνα Μπάρμπα, την οποία είχε ερωτευτεί ο Στράτος Τζώρτζογλου είναι μία από τις πιο χαρακτηριστικότερες σκηνές της ελληνικής μυθοπλασίας. Πάλι με επικό τραγούδι του τραγουδιστή του Έρωτα, Γιάννη Πάριου, το «Δώσε Μου Λιγάκι Ουρανό». Πάλι με κορυφαίες τηλεθέασης. Πάλι με την υπογραφή του Λευτέρη Καπώνη. Τηλεοπτική καψούρα στα φόρτε της!

Σαν Το Σπίτι Σας!

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος και η Μαρία Μπακοδήμου παρουσιάζουν ίσως το πιο happy πρωινό της ελληνικής τηλεόρασης. Ένα αχτύπητο δίδυμο με τρομερή χημεία κάνει σπίτι την πρωινή ζώνη, βάζει τον Σωτήρη, τον σκύλο του Φώτη, σε θέση πρωταγωνιστή και όλοι μαζί γίνονται μία από τις πιο αγαπημένες τηλεοπτικές παρέες της ελληνικής tv.


Ψίθυροι Καρδιάς

Καράβι το φεγγάρι στο σώμα κύλησε, για άνομα πελάγη κρυφά μας μίλησε. Αυτοί είναι οι πρώτοι στίχοι του ομώνυμου τραγουδιού με τη φωνή του πρωτοεμφανιζόμενου τότε Δημήτρη Μπάση (σε μουσική Χρήστου Νικολόπουλου) για την ιστορική σειρά του Μανούσου Μανουσάκη με πρωταγωνιστές τον Απόστολο Γκλέτσο και την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους. Σας λέω αλήθεια, η μαμά μου -για πρώτη φορά στα χρονικά- μου έκλεισε την τηλεόραση, επειδή τάχα μου ήμουν πολύ μικρός για τέτοια. Και όντως ήμουν. Ήταν η σκηνή που θα έκανε έκτρωση η Ερατώ. Ποτέ δεν έμαθα αν έκανε, γιατί η μαμά Σίσσυ μου άλλαξε κανάλι. Γαμώτο. Η περιγραφή βέβαια στη wikipedia τα λέει όλα: «Ο Αντώνης (Απόστολος Γκλέτσος) είναι αρχιτέκτονας και στέλεχος Υπουργείου, από πλούσια οικογένεια. Η Ερατώ (Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους) είναι μία νεαρή τσιγγάνα». Δώσ' τα όλα!

Όμορφος Κόσμος!

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου (μετά από ένα σύντομο πέρασμα από τον ΑΝΤ1) αρχικά συνεχίζει τα ταξιδιωτικά οδοιπορικά του ανά την Ελλάδα με τον Όμορφο Κόσμο στο Mega. Λίγα χρόνια αργότερα, προβληματίζει τη βασίλισσα της πρωινής ζώνης, Ελένη Μενεγάκη, και τον Πρωινό Καφέ της, αφού ο Όμορφος Κόσμος Το Πρωί -με το καλό παιδί της ελληνικής τηλεόρασης- κερδίζει τις εντυπώσεις και φυσικά τηλεθέασης. Ίσως η καλύτερη στιγμή του Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Prive

H εποχή της απόλυτης χλιδής του μέσου Έλληνα και η Έλενα Κατρίτση αποφασίζει να κάνει ατόφια, ωμή κοσμικογραφία. Στο πλευρό της ο Χρήστος Ζαμπούνης μυεί τον μέσο, απαίδευτο τηλεθεατή σε όρους savoir vivre. Ολόκληρη η ελληνική showbiz έδινε Γη και Ύδωρ για να εμφανιστεί ένα βράδυ στο πλατό του Prive ή να μπει σε ένα από τα θέματά του. Ήταν κάτι σαν την τηλεοπτική Vogue. Και φυσικά όλα τα θέματα είχαν άλλη αίγλη όταν ακουγόταν η φράση «Με την υπογραφή του Prive».


Plus One:

*Η τελευταία μεγάλη επιτυχία του Mega ήταν κυρίως καλλιτεχνική. Ήταν μία τηλεοπτική αποτύπωση του γκρίζου της Ελλάδας της κρίσης, όσων είχαμε ήδη ζήσει, αλλά και όσων ακόμα πιο δύσκολων θα έρχονταν.

Εθνική Ελλάδος

Η πιο σημαντική και ρεαλιστική σειρά των τελευταίων ετών. Η Εθνική Ελλάδος ήταν η πρώτη σειρά που έλεγε τα πράγματα με το όνομά τους, στην Ελλάδα της Κρίσης, της Χρυσής Αυγής, της θεατρινίστικης ισότητας, των gay, των straight, των ατόμων με κινητικές δυσκολίες και των έκπτωτων πρώην Κροίσων και λαμόγιων. Παράλληλα, η πιο ώριμη καλλιτεχνική στιγμή του Γιώργου Καπουτζίδη.

Κάθε γενιά οφείλει να υπερασπίζεται τα θεάματα που τη μεγάλωσαν. Ακριβώς όπως οι γονείς μας δεν ακούν τη μουσική μας και εξακολουθούν να θεωρούν πρίγκιπα τον Τόλη Βοσκόπουλο. Έτσι κι εγώ, με τον απλοϊκό, ίσως ρομαντικό τρόπο μου, λέω πως το MEGA είναι ακριβώς αυτό το κανάλι που θα θυμάμαι ως καλή τηλεόραση της γενιάς μου. Δεν είναι η ώρα να σιωπήσω και να το αφήσω στην τύχη του.

Όπως ακριβώς τρία χρόνια πριν, η Κάλια Καστάνη με ένα εξαιρετικό κείμενό της στο Yupiii ζητούσε από τον Σκότι να τη διακτινίσει στις αναμνήσεις της από την ΕΡΤ, έτσι κι εγώ θέλω να διακτινιστώ σε εκείνα τα χρόνια που κανένα κυβερνητικό καπρίτσιο δεν μπορούσε να μου στερήσει το Ραντεβού στο Mega.

Εγώ πάντως ένα ραντεβού θα το περιμένω και το ερχόμενο Φθινόπωρο. Γιατί έτσι αξίζει στο Mega...

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

https://www.facebook.com/constantinos.antonatos

https://www.snapchat.com/add/SirConstantino

http://instagram.com/sirconstantino

https://twitter.com/SirConstantino