Πολύς λόγος έγινε αυτή την εβδομάδα για τους ανθυποστάρ της ελληνικής showbiz. Το πρόβλημα μου, βέβαια, δεν θα το εντοπίσω στο αν έχει δικαίωμα να απασχολεί τα περιοδικά ο Θοδωρής Μισόκαλος (που έχει κατά τη γνώμη μου) αλλά στο τελικά ποια είναι η ελληνική showbiz. Την πιο σωστή κουβέντα την είπε η Ναταλία Γερμανού, που αναρωτήθηκε στον αέρα της εκπομπής της τελικά ποια είναι η αυθεντική ελληνική showbiz. Και ναι, είχε απόλυτο δίκιο. Οι μεγάλοι σταρ αυτής της χώρας είναι παντρεμένοι ή οικογενειάρχες ή με μια κλασικού τύπου ζωή. Φυσικό είναι τα Μέσα να στραφούν σε νεότερα πρόσωπα που έχουν τροφή για το κοινό. Και σίγουρα, τα Μέσα δεν θα πάρουν την άδεια κανενός για αυτά που γράφουν, παρά μόνο το κοινού. Κοινώς, θα φανεί στο χειροκρότημα. Όσο το κοινό χειροκροτεί, η ορχήστρα θα παιανίζει. Κάτι τέτοιο γινόταν και στον Τιτανικό.
Κουβέντα αρκετή έγινε και για τα όρια του κουτσομπολιού. Μεγάλη κουβέντα. Δίκαιη αυτή τη φορά, γιατί αισθάνομαι πως πραγματικά ο δημόσιος λόγος δεν είναι για υπερκατανάλωση. Και ναι, είχε δίκαιο η Νάνσυ Ζαμπέτογλου, όταν έλεγε πως όλα τα θέματα –ειδικά αυτά που αφορούν θέματα προσωπικής ζωής και οικογενειών- δεν είναι προς δημόσια συζήτηση. Η μόνη περίπτωση που κάτι μπορεί να σχολιαστεί δημοσίως είναι όταν ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της ιστορίας δηλώσει κάτι δημοσίως και ανοίξει τη συζήτηση.
Η Στέλλα Καλλή επέστρεψε με ένα πραγματικά ωραίο τραγούδι. Ο Γιώργος Θεοφάνους έβαλε τα δυνατά του και η «Πλάτη» νομίζω πως έρχεται να καλύψει το αδύναμο πρώτο single της συνεργασίας τους. Μια καθαρόαιμη λαϊκή τραγουδίστρια δεν θα πρέπει να χαραμίζεται σε πειράματα. Αρκετά τραγούδια της σειράς έχει πει στην επί Φοίβου εποχή και μάλιστα με τεράστια επιτυχία. Τώρα είναι η σειρά για την αλλαγή κατηγορίας, το εισιτήριο που χρειάζεται για την απόλυτη Α’ Εθνική της πίστας.
Εντυπωσιακά τα ποσοστά της Τατιάνας Στεφανίδου στο Epsilon. Μετά την περυσινή ψυχρολουσία στη μεσημεριανή ζώνη, η Τάτι έβαλε τα δυνατά της και όπως έχω ξαναγράψει κάνει την καλύτερη εκδοχή της εκπομπής της. Φυσικά όλη αυτή η δουλειά φαίνεται και το αποτέλεσμα έρχεται μέσω των ποσοστών τηλεθέασης, ειδικά όταν η επικαιρότητα την ευνοεί – κυρίως με κοινωνικά δράματα.
Τα δυνατά της έχει βάλει και η Κατερίνα Καινούργιου. Η ίδια αποδεικνύει πως τα χρόνια που δουλεύει της έχουν μάθει να μην το βάζει κάτω, ακόμα και αν προσπαθεί για μια πρωτιά που τη χωρίζουν λίγες μονάδες από τον ανταγωνισμό. Πάντως η νέα ενότητα «Πλάτη Με Πλάτη» δείχνει πως η Καινούργιου μπορεί να κάνει μια light συνέντευξη, κατά την οποία δεν διστάζει να ρωτήσει ακόμα και τα πιο hot πράγματα που αφορούν ένα καλεσμένο.
Η επέλαση των μιούζικαλ στη θεατρική Αθήνα συνεχίζεται. Εντυπωσιακή η Εβελίνα Παπούλια δηλώνει πανέτοιμη για το «Victor Victoria» και πραγματικά με κάνει να θέλω να τη δω επί σκηνής. Ειδικά, βέβαια, όταν ξέρω ότι θα την πλαισιώνει ο Γιάννης Στάνκογλου. Παράλληλα, περιμένω και την «Όπερα Της Πεντάρας» που θα ανέβει στο «Παλλάς» με πρωταγωνιστές τον Χρήστο Λούλη και την Καρυοφύλλια Καραμπέτη. Στην παράσταση, επίσης, συμμετέχουν ο Αντίνοος Αλμπάνης και η Νάντια Κοντογεώργη. Και τα δύο έρχονται και δεν είναι να καθυστερήσετε πολύ.
Εξαιρετική η πορεία του Άκη Πετρετζίκη στην απογευματινή ζώνη. Φαίνεται πως ο «πιο σέξι σεφ», όπως συνηθίζουμε να τον αποκαλούμε, έχει βρει για τα καλά τον ρόλο του στο καθημερινό πρόγραμμα του Mega και έχει αποκτήσει πιστό κοινό. Ωστόσο, να μην παραλείπουμε ότι ο Άκης Πετρετζίκης έχει μια μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα συνεργασία με τον Jamie Oliver. Δεν το λες και λίγο!
Πολύ ενδιαφέρουσα βρήκα τη συνέντευξη του Ανδρέα Γεωργίου στην Ελένη Μενεγάκη. Συμφωνώ απόλυτα με τις γνώμες που συστήνουν το «Μπρούσκο» να μην τραβηχτεί από τα μαλλιά και να ολοκληρωθεί φέτος. Αλλά φαίνεται πως ο Ανδρέας Γεωργίου έχει βρει ήδη τα επόμενα βήματά του. Η νέα καθημερινή σειρά με τον Γρηγόρη Βαλτινό νομίζω πως θα καλύψει μελλοντικά σημαντικό κενό στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1. Ενδιαφέρουσες ήταν και οι απόψεις του περί ζωής, αλλά αυτά γιατί να σας αφορούν; Απλά ταυτίστηκα και ήθελα να το πω.
Στον αντίποδα, ταλαιπωρημένος μου φάνηκε ο Ανδρέας Μικρούτσικος στην πρεμιέρα του αδελφού του. Απορώ πώς ένας τόσο ευφυής άνθρωπος δεν μπορεί να βρει τη θέση που δικαιωματικά του αναλογεί, πίσω από τις κάμερες σε αυτή τη φάση της ζωής του. Πώς γίνεται ο πιο ετοιμόλογος παρουσιαστής που πέρασε ποτέ από τη σύγχρονη τηλεόραση να μην αξιοποιείται στο ακουστικό μιας παρουσιάστριας. Αν, ας πούμε, ο Περρής θα ήταν πέρυσι η σωσίβια λέμβος για το «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου» σκεφτείτε τι θα μπορούσε να δημιουργήσει ο Ανδρέας Μικρούτσικος. Ίσως να σκέφτομαι δυνατά, ίσως και να έχω κολλήσει σε μια εποχή που η τηλεόραση απαιτούσε άλλα πράγματα. Ωστόσο δεν νομίζω πως η σημερινή τηλεόραση – πλην ελαχίστων εξαιρέσεων – είναι αυτή που θα μπορούσαμε να έχουμε.
Σε τελική ευθεία και ο Πέτρος Κωστόπουλος για την επιστροφή του στη late night ζώνη του Alpha. Απορώ γιατί δύο χρόνια τώρα δεν μπορούσε να βρει τη θέση του στην ελληνική τηλεόραση, τη στιγμή που μέχρι και ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος δοκιμάστηκε στο talk show (άσχετα αν μου άρεσε ή όχι). Σε κάθε περίπτωση, εγώ τον καλωσορίζω… σπίτι του. Γιατί το «Βράδυ» μου είχε λείψει.
Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos