Το σενάριο έχει ως εξής: Μέσα σε μια πολυτελή κατοικία του 18ου αιώνα, ένα σύγχρονο ζευγάρι χαλαρώνει - εκείνη με ένα φλιτζάνι τσάι, εκείνος με ένα flute γεμάτο Dom Perignon. Όλα αλλάζουν τη στιγμή που εκείνος πίνει την πρώτη γουλιά και οι δυο τους αρχίζουν ένα ταξίδι στο χρόνο και τις φαντασιώσεις, με την Κλόντια να αλλάζει ρόλους όπως μόνο ένα σούπερ μόντελ ξέρει. Μπροστά στο φακό του εδώ και χρόνια συνεργάτη και συμπατριώτη της, Karl Lagerfeld, η ξανθιά μούσα μεταμορφώνεται σε μαρκησία, άτακτο China girl, καμαριέρα, ντίβα της ντίσκο...
Σύμφωνα με τον Karl Lagerfeld, το θέμα της καμπάνιας συμβολίζει όχι μόνο τη δύναμη της γεύσης, αλλά και τη διαχρονική απόλαυση της σαμπάνιας Dom Perignon. «Στο ίδιο σπίτι, με τα ίδια έπιπλα, το νεαρό ζευγάρι απολαμβάνει το ίδιο ποτό, που πριν από αιώνες απολάμβαναν οι πρόγονοί του, την καλύτερη σαμπάνια, την Dom Perignon. Μπορεί οι εποχές να αλλάζουν, η ζωή να συνεχίζεται, αλλά η αξία και η δύναμη της Dom Perignon είναι διαχρονικές και αναλλοίωτες μέσα στο χρόνο».