Πέρυσι, η σίγουρη επιλογή του «Just The Two Of Us» με παρουσιάστρια τη Ζέτα Μακρυπούλια δεν είχε την επιτυχία που αναμενόταν, ενώ, αντιθέτως, η σειρά με πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής «Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα» και ηθοποιούς που δεν είναι σταρ, έκανε την ανατροπή και τίναξε την τηλεθέαση στα ύψη. Αυτά είναι μόνο δύο από τα πολλά παραδείγματα που δείχνουν ότι οι τηλεθεατές έχουν αλλάξει και δεν μασάνε. Εκτός, λοιπόν, από τη στροφή των καναλιών στις κωμικές αλλά και δραματικές σειρές, υπάρχουν πολλά ερωτηματικά, τόσο για το περιεχόμενο των ψυχαγωγικών εκπομπών, όσο και για το τι θα τις κάνει πιο ενδιαφέρουσες γι' αυτό το αλλαγμένο ή και νέο κοινό. Η Ελένη Μενεγάκη μέχρι στιγμής δείχνει να θέλει να ακολουθήσει την πεπατημένη, που είναι πάντα ασφαλής. Πέρα από κάποιες αλλαγές στους παρουσιαστές που την πλαισιώνουν, δεν έχει δείξει σημάδια ότι θέλει να πάρει το ρίσκο καινοτομιών που θα μπορούσαν να ανεβάσουν αλλά και να ρίξουν την τηλεθέασή της. Η Τατιάνα Στεφανίδου, από την άλλη, έχει ανοίξει ήδη τα χαρτιά της για τη νέα της 3ωρη εκπομπή που θα έχει το όνομα «Μία» και θα είναι ένα πολυθεματικό γρήγορο μαγκαζίνο με συμπαρουσιαστές. Αυτή της η κίνηση δείχνει ότι παίρνει ρίσκο, αλλά, όπως έχει δείξει η ιστορία της τηλεόρασης, μόνο με ρίσκο μπορείς να πετύχεις το παραπάνω. Συμπαρουσιαστές είχε προσπαθήσει και πριν μερικές σεζόν να έχει, υπό την μορφή μίας γυναικοπαρέας, αλλά αυτό το πείραμα δεν της είχε βγει...
Ο ηθοποιός Αντώνης Λουδάρος, από την άλλη, καλωσορίστηκε από το κανάλι του Alpha ως νέο μέλος και ακούγεται ότι θα βρίσκεται στην ομάδα της νέας εκπομπής που θα παρουσιάζει κάθε Σαββατοκύριακο η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Όπως και να έχει, η τηλεόραση φέτος θα είναι αρκετά αλλαγμένη. Η AGB αλλά και οι τηλεθεατές έχουν δείξει πως έχουν βαρεθεί την ομοιογένεια και τις κλωνοποιημένες ιδέες. Έχουν βαρεθεί τη μίμηση και καλούν όσους κάνουν τηλεόραση να βάλουν τον κώλο τους κάτω και να σκεφτούν καινούριες ιδέες και να βρουν καινούριους ανθρώπους. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς επικοινωνιολόγος και έμπειρο στέλεχος καναλιού για να καταλάβει πως το «Voice» ήταν ένα καινούριο ενδιαφέρον προϊόν με καλή εκτέλεση και γι' αυτό πήγε τόσο καλά. Καλά πήγε και η Δούκισσα Νομικού, ως παρουσιάστρια του «Dancing With The Stars», που δοκιμαζόταν πρώτη φορά σε αυτό το ρόλο. Εξαιρετικά καλά πήγε και το «Your Face Sounds Familiar», που τόλμησε να περιλάβει στο casting του ανθρώπους που δεν ήταν αναγνωρίσιμοι, αλλά ήταν «περίεργα τρένα» (Κώστας Δόξας, Λευτέρης Ελευθερίου ) - κι αυτοί έκαναν τη διαφορά και την επιτυχία.
Ύστερα από μια μεγάλη περίοδο δήθεν σιγουριάς και ίδιων προσώπων, η τηλεόραση δείχνει να τολμάει λίγο παραπάνω και οι τηλεθεατές να την επιβραβεύουν. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο ρόλος ενός ψυχαγωγικού και ενημερωτικού μέσου που θέλει να έχει επιτυχία. Να δοκιμάζει νέους δημιουργούς, νέα πρόσωπα και νέες ιδέες, ώστε να συστήνει και να δημιουργεί τους επόμενους επιτυχημένους και να τους βάζει μαζί με τους παλιούς που έχουν αποδείξει στον χρόνο πως έχουν λόγο ύπαρξης. Έτσι είναι η βιομηχανία του θεάματος σε όλο τον κόσμο κιι όποιος δεν το καταλάβει σε μια εποχή τέτοιας ταχύτητας στην ενημέρωση και καινοτομίας, θα βρεθεί σε ένα παγκάκι στον «σταθμό» και θα βλέπει απλώς τα «περίεργα τρένα» να περνούν...
Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.
Διάβασε ακόμη:
Γράφει Η Πόπη Ιστορία;: «Η σημειολογία ενός Δελτίου Τύπου» από τον Νίκο Παρτσώλη
Η «Αφήστε-Με-Ήσυχη» Ελένη Μενεγάκη: Μια Ανασκόπηση: Άλλο ένα καλοκαίρι που άλλα έλεγε η ίδια κι άλλα το twitter της από τον Τάσο Μαστρογιάννη
Ο Ελεύθερος Σήφης & Η Νυμφευμένη Αντζελίνα Αποχαιρετούν Το Καλοκαίρι: «Τα κεφάλια μέσα» από την Κλεοπάτρα Πατλάκη
Τέλος Eποχών: «Ο ευτυχισμένος θάνατος ενός φιλολόγου» από τον Αντώνη Τζαβάρα