Η εκδήλωση, που έλαβε χώρα στο βραβευμένο για το ντιζάιν του ζαχαροπλαστείο του Στέλιου Παρλιάρου στην Κηφισιά (Sweet Alchemy, Κολοκοτρώνη 9), επικύρωσε με τον πιο γλυκό τρόπο τη νέα συνεργασία ανάμεσα στον κορυφαίο Έλληνα ζαχαροπλάστη και τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ξεφυλλίσουν πρώτοι το περιοδικό και να δοκιμάσουν κάποια από τα γλυκά που φιγουράρουν στις σελίδες του, όπως τις μπουκιές με καραμελωμένη σοκολάτα και αλάτι.
Το περιοδικό «Γλυκές Αλχημείες» κυκλοφορεί στα περίπτερα από τις 27 Μαρτίου, έχει 162 σελίδες και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, συνταγές για το πασχαλινό τραπέζι, τσουρέκια και κουλούρια, νηστίσιμα γλυκά, ιδέες για τα κεράσματα της βάφτισης, Πολίτικα γλυκά αλλά και μια αναδρομή στην πορεία του Στέλιου Παρλιάρου μέσα από 15 γλυκά που άφησαν εποχή.

Η Βάγια Λαλιά (γενική διευθύντρια The Think Tank) και η Γεωργία Μοσχογιάννη (εμπορική διευθύντρια Ομίλου Αττικών Εκδόσεων) στην παρουσίαση του νέου περιοδικού ζαχαροπλαστικής «Γλυκές Αλχημείες».

Γιάννης Τσουκλίδης, Θοδωρής Καμπόλης και Φώτης Χρυσανθίδης

Γιώργος Παπαδάκης και Γιάννης Δελούδης

Γρηγόρης Τριανταφύλλου, Κώστας Καπετανίδης, Τίνα Παπαδέλλη, Στέλιος Παρλιάρος

Βαγγελής Γερασίμου και Πόπη Χρυσανθίδου

Ιωάννα Παυλάκη (Group Product Manager Weekly Magazines) και Στέλιος Παρλιάρος

Στεφανία Φλέγγα (Yes! Hotels), Νίκος Κοντόπουλος (διευθυντής Γλυκές Αλχημείες)
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr