Εντάξει, μωρέ, σκέφτεσαι εσύ, τι μπορεί να φοβάται ο άνθρωπος; Μήπως φάει καμιά χυλόπιτα, μήπως ξανακάνουν απεργία οι σεναριογράφοι του Χόλιγουντ και ξεμείνει από ρευστό πάνω στην κρίση; Όμως, ο Κίφερ το λέει ξεκάθαρα. Φοβάται τη μάνα του - ακόμα ιδρώνει όποτε τη θυμάται να τον μαλώνει όταν ήταν πιτσιρίκι. Και φοβάται και τα κύματα, γιατί μικρό τον «κατάπιε» ένα εκεί που κολυμπούσε και τα είδε όλα μέχρι να βγει στην επιφάνεια να πάρει ανάσα. Εντάξει, λες πάλι. Δεν μπορεί να είναι όλοι το ίδιο εξοικειωμένοι με το νερό - ακόμα και έμπειροι σέρφερ έχουν πνιγεί σε ξαφνικές κακοκαιρίες. Άσε που οι μισοί άντρες φοβούνται τη μάνα τους, απλά δεν το παραδέχονται. Μαγκιά του του Κίφερ, λοιπόν. Τα λέει έξω από τα δόντια. Όπως ο Μπάουερ. Έλα, όμως, που δεν σ' αφήνει να το καταπιείς και να τον αφήσεις αγέρωχο στο βάθρο του Μπάουερ. Πώς να το κάνεις όταν κάθεται και περιγράφει πώς τινάχτηκε από τον καναπέ, έχυσε τα ποπ κορν του και έχασε την ανάσα του, όταν ο καρχαρίας επιτέθηκε στο ψαράκι στην ταινία «Ψάχνοντας τον Νέμο» που έβλεπε με την κόρη του; «Ω, μπαμπά, κι ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο πραγματικά φοβιστικό σημείο», τον γείωσε απότομα η πιτσιρίκα.
Τέλεια.
Ο τύπος που στο 24 έχει σώσει τόσες φορές τον πλανήτη, στην πραγματική ζωή όχι απλά δεν βλέπει θρίλερ, αλλά φοβάται και στα παιδικά. Τους ζωγραφιστούς καρχαρίες. Είναι σαν τον τύπο που καψουρεύτηκε η Σάρλοτ στο Sex and the city, αλλά μετά το καλό σεξ εκείνος έπαθε αμόκ που είδε ένα ποντίκι στην κουζίνα κι εκείνη ξενέρωσε. Αν ακόμα και μια ψιλο-άπαρτη γκόμενα ξενερώνει με έναν φοβητσιάρη άντρα, φαντάσου πόσο ξενερώνουν οι άντρες με ένα φοβητσιάρη τύπο που φτιάχνονταν να τον έχουν πρότυπο. Γιατί μπορεί ο Σάδερλαντ να μην είναι στ' αλήθεια ο Μπάουερ, αλλά όπως και να το κάνουμε ο Μπάουερ έχει τη μούρη του Σάδερλαντ.