Follow us

Κατερίνα Καινούργιου: Blog Post 17: «Επιστροφή στην καθημερινότητα: Όσα κάνω για να είμαι σε φόρμα!»

Το καλοκαίρι τελείωσε (να ήταν κι άλλο!) και επανέρχομαι και εγώ, όπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι από εσάς, σε ρυθμούς καθημερινότητας. Προετοιμασία για το «Δέστε Τους», καθημερινές συναντήσεις στα γραφεία του Alpha, προετοιμασία της νέας μου κολεξιόν και ό,τι άλλο περιλαμβάνει η σεζόν.

Κατερίνα Καινούργιου R (3)

Αλλά η αλήθεια είναι πως φέτος ξεκινάω τη σεζόν ιδιαίτερα ευδιάθετη και με πολύ δημιουργική διάθεση. Πέρα από τα επαγγελματικά μου αποφάσισα φέτος να ασχοληθώ περισσότερο με τον εαυτό μου και την υγεία μου. Βρίσκομαι λοιπόν σε ένα «healthy mood» και χαίρομαι ιδιαίτερα γι' αυτό, μιας και ήδη με κάνει να νιώθω πολύ καλύτερα.

Τι ακριβώς σημαίνει για μένα όμως «healthy mood»; Σε καμία περίπτωση εξαντλητικές δίαιτες και υπερβολές αλλά αντιθέτως σωστή διατροφή και καθημερινή δραστηριότητα που με κάνουν να νιώθω καλύτερα σωματικά αλλά και ψυχικά. Και επειδή βλέπω μέσα από το twitter ότι σας ενδιαφέρουν πολύ αυτά τα θέματα, με τη βοήθεια της διατροφολόγου μου, Σοφίας Κόντη, σας παρουσιάζω ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής για να χάσετε τα κιλά των διακοπών, αλλά και πολλά tips που, πιστέψτε με, θα σας βοηθήσουν πολύ!

Κατερίνα Καινούργιου: Blog Post 17

Κατερίνα Καινούργιου: Blog Post 17 - εικόνα 2

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

ΠΡΩΙΝO: 1 γιαούρτι 2% με 1 κουταλιά μέλι ή 1 φρούτο και 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς

ENΔΙΑΜΕΣΟ: 2 φρούτα ή 1 ποτήρι χυμό φυσικό και 1 πράσινο τσάι με παπάγια και δαμάσκηνο

MΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως με 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 φέτα γαλοπούλα

AΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο εποχής ή 1 χούφτα cranberries

ΒΡΑΔΙΝΟ:

150γρ κοτόπουλο ψητό με σαλάτα ανάμεικτη με 1 κουταλιά λάδι

ή 150γρ μπριζόλα ψητή με 1 παξιμαδάκι ολικής αλέσεως και σαλάτα ανάμεικτη με 1 κουταλιά λάδι

ή 150γρ ψάρι ψητό με 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και σαλάτα με 1 κουταλιά λάδι

ή 2 μπιφτέκια μεσαία με 1 παξιμαδάκι ολικής αλέσεως

ή ομελέτα με λαχανικά, 1 φέτα ψωμί και σαλάτα με 1 κουταλιά λάδι

Κατερίνα Καινούργιου: Blog Post 17 - εικόνα 3

TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ:

Το καλοκαίρι τελείωσε και όλοι μας λίγο πολύ προσπαθούμε να ξαναβρούμε τη φόρμα μας μετά τις ταβέρνες, τα cocktails, τα δροσερά smoothies ,τα παγωτά… Πως ακιρβώς θα το καταφέρουμε αυτό;

-Βάλτε το πρωινό στην καθημερινότητά σας! Ένα ισορροπημένο πρωινό γεύμα πρέπει να περιλαμβάνει υδατάνθρακες (δημητριακά χωρίς ζάχαρη, ψωμί ολικής άλεσης ή φρυγανιές σικάλεως, φρούτα), πρωτεΐνες (γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών, αυγό, γαλοπούλα) και “καλά” λιπαρά από ξηρούς καρπούς, ταχίνι, φυστικοβούτυρο.

-Τρώτε σίγουρα 5 γεύματα την ημέρα ανά 3 ώρες (εφαρμόζοντάς το βοηθάμε τον μεταβολισμό μας να λειτουργεί και να κάνουμε «καύσεις»).

-Τρώτε τουλάχιστον 2 μερίδες γαλακτοκομικών την ημέρα (διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και γαλακτοκομικά μειώνει τη συσσώρευση λιποκυττάρων ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στη διάσπαση του λίπους).

-Πιείτε τον καφέ σας χωρίς ζάχαρη! Μπορείτε να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη με στέβια.

-Βάλτε τα φρούτα και τα λαχανικά ενεργά στη διατροφή σας. Κάθε κυρίως γεύμα πρέπει να συνοδεύεται από σαλάτα ανάμεικτη η οποία θα καταναλώνεται πρώτη και προτιμήστε τα ενδιάμεσα σνακ σας να αποτελούνται από φρούτα.

Ενυδατώστε καλά τον οργανισμό σας. Πίνετε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας αφού συμβάλλει στην ρύθμιση του βάρους και την αποβολή τοξινών από τον οργανισμό, ενώ παράλληλα βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού.

- Αποφύγετε αναψυκτικά, αλκοόλ και τροφές που έχουν πολύ αλάτι.

- Πράσινο τσάι: ένα ρόφημα που δεν πρέπει να λείπει από την καθημερινότητά σας. Περιέχει φυσικά αντιοξειδωτικά, τις κατεχίνες, που σύμφωνα με έρευνες ενισχύουν το μεταβολισμό, αυξάνοντας τις καθημερινές καύσεις του οργανισμού.

-Βάλτε τα μπαχαρικά στη μαγειρική σας! Τα μπαχαρικά αυξάνουν τον μεταβολισμό και κατ’ επέκταση τις καύσεις του οργανισμού.

-Ασκηθείτε! Και χρόνος για το γυμναστήριο να μην υπάρχει, αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα κάνοντας απλά καθημερινά πράγματα π.χ ανεβείτε με τις σκάλες αντί να πάρετε ασανσέρ, αποφύγετε να παίρνετε το αυτοκίνητο για κοντινές αποστάσεις, πηγαίνετε βόλτα με το κατοικίδιό σας.

Κατερίνα Καινούργιου: Blog Post 17 - εικόνα 4

TΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ:

Πλιγούρι (βρώμης), Καρύδια, Μήλα, Σολομός, Τόνος, Σαρδέλες, Πιπεριές (καυτερές), Ξηροί καρποί, Αβοκάντο, Γκρέιπ-φρουτ, Πορτοκάλια, Λεμόνια, Ντομάτες, Λάχανο, Καρότο, Καρπούζι, Σέλινο, Μανιτάρια.

TIPS ΓΙΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗ ΥΓΡΩΝ

Η κατακράτηση υγρών απασχολεί το σύνολο των γυναικών, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο, και οφείλεται σε πολλούς παράγοντες μεταξύ των οποίων και ορμονικοί (λόγω περιόδου, υποθυρεοειδισμού, λήψη φαρμάκων).

Καταπολεμήστε τη με διατροφικά tips:

- Τις μέρες που έχετε φουσκώματα ή κατακράτηση προσπάθησε να αντικαταστήσετε το κρέας με ψάρι. Προσπαθήστε να τρώτε ψάρι 2 φορές την εβδομάδα οπωσδήποτε.

- Πίνετε πάρα πολύ νερό και εκχύλισμα πράσινου τσαγιού.

- Τρώτε αβγό βραστό (2-3 φορές την εβδομάδα ή και το ασπράδι του καθημερινά).

- Προσπαθήστε να συνδυάζετε τα γεύματά σας με ρύζι ή πατάτα.

- Τρώτε cranberries σαν σνακ γιατί έχουν ισχυρές αντιοξειδωτικές και διουρητικές ιδιότητες.

- Προτιμήστε τροφές που είναι πλούσιες σε κάλιο. Τροφές πλούσιες σε κάλιο είναι κυρίως τα λαχανικά και τα φρούτα όπως η πατάτα, το ρύζι, τα όσπρια, η μπανάνα, το πορτοκάλι, το πεπόνι, το καρπούζι, τα σύκα, τα δαμάσκηνα, η ντομάτα.

-Αποφύγετε τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι, όπως τα κρέατα, τα αλλαντικά, τα τυριά, τα λουκάνικα, οι ξηροί καρποί, τα παστά ψάρια, οι κονσέρβες, έτοιμες σάλτσες , σούπες και αλμυρά σνακ.

-Αποφύγετε τα γλυκά. Η ζάχαρη αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης, η οποία μειώνει την ικανότητα του οργανισμού να αποβάλλει το νάτριο.

- Καταναλώστε βρώμη για πρωινό!

Αποτέλεσμα της κατακράτησης υγρών είναι φυσικά και η κυτταρίτιδα. Ποιες τροφές βοηθούν στην καταπολέμησή της;

1. Βρώμη

2. Μαύρα φασολάκια

3.Αβοκάντο

4.Αμύγδαλα

5.Σολoμός

6.Μούρα

7.Κρεμμύδι

8. Σέλερι

9. Πράσο

10. Σπαράγγια

11. Πιπεριές

12. Πρασινο τσάι

13.Ανανάς

Μην ξεχνάτε την κατανάλωση πολύ νερού κατά τη διάρκεια της μέρας!

Για οποιαδήποτε πληροφορία:

ΣΟΦΙΑ ΚΟΝΤΗ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

www.healthnutritionbalance.gr

210 7243290-1

Κατερίνα Καινούργιου: Blog Post 17 - εικόνα 5

Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα!

Σας φιλώ,

Κατερίνα Καινούργιου

https://twitter.com/katrinken

http://instagram.com/katken85

Θυμήσου ακόμη...

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 15: «Η επιστροφή στην Αθήνα και η… μεγάλη απόφαση!»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 13: «Η αγαπημένη μου μαμά και οι καλύτερες συνταγές της»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 12: «Τελικά, τι λάθη κάνουμε και ξενερώνουν οι άντρες;»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 11: Οδηγός για επαγγελματικό καλοκαιρινό μακιγιάζ step by step!

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 10: «Η διατροφή μου & το πρόγραμμα που με βοήθησε να χάσω κιλά»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 9: «Αποκλειστικά, η νέα μου συλλογή ρούχων -και backstage πλάνα!»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 8: «Οι καλοκαιρινές μου διακοπές: Τα απαραίτητα και αγαπημένα»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 7: «Το Δέστε Τους, όπως το έζησα. Ελάτε μαζί μου στα παρασκήνια!»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 6: «Όλα τα μυστικά ομορφιάς μου και η συνταγή της… ευτυχίας!»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 5: «Step by step: Τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά χτενίσματα!»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 4: «Οι πιο καλοκαιρινές παιδικές μου φωτογραφίες και η νέα μου αγάπη»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 3:«Οι δικές μου στιγμές στο Δέστε Τους!»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 2: «Οι τάσεις στα μαγιό και οι δικές μου προτάσεις -πάνω μου!»

Κατερίνα Καινούργιου Blog Post 1: Η πρώτη celebrity blogger του Yupiii είναι εδώ!

Διαβάστε Ακόμα