Αλλά δεν τα κατηγορώ, ούτε αυτά ούτε τις κυρίες με τα τέλεια πόδια, την επίπεδη κοιλιά, το λαμπερό δέρμα και -καμιά φορά- την έλλειψη δέρματος στα γόνατα ή στους αγκώνες. Ή ακόμη και την έλλειψη αφαλού. Θέλουν κι αυτές να βγαίνουν καλλονές και οι διευθυντές των περιοδικών να έχουν ωραίες εικόνες στο εξώφυλλό τους. Άσε που αν έβλεπες κρεμασμένα στο περίπτερο ραγάδες, κυτταρίτιδα, χαλάρωση και ένα σπυράκι στο πρόσωπο -φυσιολογικά πράγματα δηλαδή- ούτε εσένα θα σου άρεσε. Και όχι, δεν θα ήταν «γαμάτο να βγει ένα περιοδικό χωρίς ρετούς», γιατί εδώ ρετουσάρεις εσύ τον εαυτό σου με τα φίλτρα των social media, δεν θα ρετουσαριστούν αυτές και αυτοί που δουλεύουν (δουλειά=χρήματα=βιοπορισμός και τέτοια) με την εικόνα τους; Για, σε παρακαλώ, ηρέμησε!
Αλλά, προς Θεού, εσύ, εγώ, ο φίλος σου στη δισκογραφική, η ξαδέρφη σου στο H&M κι άλλοι τέτοιοι, ας σταματήσουμε το ρετούς (στα λέω για να τ’ακούσω). Άσε το Star να ρετουσάρει παρουσιαστές του, όπως η Ελεονώρα Μελέτη που από ωραίο κορίτσι την έκαναν κέρινο ομοίωμα. Δεν είδες τις φωτό; Ε, ντροπή. Δες εδώ.
Συμβουλές από έναν παθόντα:
- Μη ρετουσάρεις φωτό σου όταν σε χτυπάει ο ήλιος κατάμουτρα. Δεν βλέπεις την οθόνη.
- Μη ρετουσάρεις τον εαυτό σου βράδυ αν έχεις ξεπεράσει τα 2 ποτά. Θολώνεις μύτες και μάγουλα. Το ‘παθα κι αυτό με μεγάλη επιτυχία.
- Βάλε απλά ένα insta-φίλτρο, αρκεί.
- Και άκου τους φίλους σου όταν σου λένε «μη ρετουσάρεσαι τόσο ρε, είναι γελοίο»
Bonjour! <3
Ο Τάσος Μαστρογιάννης στα social media:
https://twitter.com/tmastrogiannis
https://www.facebook.com/tasosmastrogiannis
http://instagram.com/tmastrogiannis
Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο
παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.
Διάβασε ακόμη:
Η Τελευταία Ευκαιρία Του Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Να βάλει γκολ ακόμη και με το χέρι» από τον Δημήτρη Τσακούμη
Ο Μιχάλης Ασλάνης Και Τα Πίξελ Της Ντροπής: «Big Brother» και Τόμαχοκ σε μια κοινωνία έτοιμη να εκραγεί» από την Κλεοπάτρα Πατλάκη
Τι (Δεν) Θα Δούμε Φέτος Στην Τηλεόραση Και Τη Σόουμπιζ: «Το νέο βραδινό του Λαζόπουλου και ο πόλεμος των καλεσμένων» από τον Διονύση Θανάσουλα