Πλάκα είχαν και οι πιτσιρίκες fashionistas που βρήκαν ευκαιρία να φορέσουν επιτέλους όλα αυτά τα Zara, Asos και Η&Μ μπλεγμένα έξυπνα με designeritems, που φωτογραφίζουν στα blog τους μπροστά σε δέντρα/δίπλα σε παγκάκια/πάνω στα πλακάκια του σπιτιού. Ενδιαφέρον είχαν και οι γνωστές-άγνωστες κοσμικές κυρίες με τα μπότοξ και τις πανομοιότυπες μπούκλες που εδώ και καιρό δεν προκαλούν με πανάκριβα συνολάκια – προτίμησαν ένα πιο Madwalkstyling, έτσι όπως αντιλαμβάνεται η Εκάλη το μοντέρνο και το ροκ. Και ήμασταν και εμείς, οι media-τζήδες, των παραδοσιακών και νέων μέσων, που προσπαθούσαμε να παρακολουθήσουμε αλλά παράλληλα να κάνουμε και τη φασαρία μας στο twitter, το instagram και το facebook. Μεταξύ μας, και τα δύο μαζί δεν γίνονται, καταλήγεις να βλέπεις το σόου μέσα από το iPhone και το earlybird φίλτρο.
Μπροστά μου καθόταν ο όμιλος ANT1: Γιάννης Λάτσιος, Μαρία Μπεκατώρου, Κατερίνα Γκαγκάκη. Δίπλα μου η ομάδα του yupiii.gr, σε οργασμό απευθείας ανταπόκρισης στο site – να παινέψουμε και λίγο το σπίτι μας. Ακριβώς πίσω μου η σέξι και ωραία Κατρίνα Τσάνταλη, aka@katrinidio. Και πολλοί πολλοί ακόμα που δεν ξέρω αν είναι γενικά γνωστοί ή τους ξέρει μόνο το σινάφι του PRκαι των media. Στην έναρξη, η Μαίρη Σινατσάκη βγήκε από μια τούρτα, ενώ η Βίκυ Καγιά φορούσε ένα space & sexyJeanPaul Gaultier που μου θύμισε αμέσως το videoclipΤοο Funky του George Michael.
Σε γενικές γραμμές η βραδιά είχε ωραία σκηνοθεσία από τον Απόλλωνα Παπαθεοχάρη, ευρηματική, κομψή και χωρίς υπερβολές στην παραγωγή, και την εξαιρετική όπως πάντα στιλιστική επιμέλεια του Μιχάλη Πάντου. Δεν μπορώ να πω ότι τα νέα τραγούδια των καλλιτεχνών με ξετρέλαναν, αλλά φαντάζομαι πως και η δισκογραφία περνάει τη δική της δημιουργική κρίση, όπως και όλα στην Ελλάδα. Λες και τα media είμαστε μέσα στο creativity… Ξεχωρίζω τη διασκευή του Μαζωνάκη με τους Cosa Mostra στο τραγούδι «Και λέγε λέγε» του Στράτου Διονυσίου, αφενός γιατί ο Μαζωνάκης είναι ο Μαζωνάκης και πάντα σε κερδίζει με τη χαλαρότητα, τον ζαμανφουτισμό και το στιλ του πάνω στη σκηνή και αφετέρου γιατί ο Στράτος είναι αδυναμία μου, πολιτιστική προίκα από τον μπαμπά μου. Εξαιρετικά έδεναν επίσης και τα ρούχα του Sotiris Georgiοu, τόσο με τους καλλιτέχνες όσο και με το art direction του act. Πρώτη φορά είδα live επί σκηνής την Demy με ρούχα Stelios Koundounaris, μαζί της και οι 15 50, που μου χαλάρωσε λίγο την ψυχή με τη φρεσκάδα, την ομορφιά της και τη σκηνική της παρουσία. Ωραία η συλλογή του Koundounaris, πολύ ωραία...
H αλήθεια είναι ότι ο κόσμος παραήταν μουδιασμένος και το χειροκρότημα τσιγκούνικο – δεν ξέρω γιατί, μάλλον η εποχή μάς έχει κάνει λίγο σφιχτούς. Το πιο έντονο χειροκρότημα ωστόσο ακούστηκε στον Κωνσταντίνο Αργυρό που βγήκε μαζί με τις Μέλισσες και τραγούδησαν το «Έλεγες» και «Παιδί Γενναίο», απόδειξη ότι προφανώς ο κομψός κύριος Αργυρός είναι το νέο δυνατό χαρτί του λαϊκού τραγουδιού. Πολύ καλό γκελ στο κοινό είχε και η Ελένη Φουρέιρα στο act με τους Deux Hommes: φετιχιστικό, σέξι, δυνατό live που φάνηκε ότι ήταν πολύ καλά δουλεμένο από την τραγουδίστρια (φήμες λένε για πρόβες πολλών εβδομάδων). Η Τάμτα έδεσε επίσης πολύ καλά με του Κύπριους σχεδιαστές Natargeorgiou, ενώ η αλλαγή ρούχων επί σκηνής του pop girl ως μέρος του σόου μου θύμισε μια συναυλία της Roisin Murphy στο Γκάζι. Η Δέσποινα Βανδή με δημιουργίες του φίλου μου Dimitris Petrou έκανε την άστοχη επιλογή να πει το «Diamonds» της Rihanna, ένα κομμάτι που μεταξύ μας δεν θες να το ακούς από άλλες τραγουδίστριες. Είναι από αυτά που τα σημαδεύει ο ερμηνευτής, έστω και αν είναι ποπ του θανατά. Άσχετο, αλλά μου έλειψαν οι Mi-Rο από τη διοργάνωση.
Η Πάολα με ρούχα Apostolοs Mitropoulos είναι μια σχολή από μόνη της, φέρνει έναν δικό της cult κόσμο επί σκηνής που ενώ σε ξενίζει αρχικά, τελικά τον γουστάρεις πολύ για την αυθεντικότητα και το ακατέργαστο συναίσθημά του. Χατζηγιάννης και Μηδενιστής με BSB catwalk και VIP μοντέλα, OK, μια χαρά. Η Έλενα Παπαρίζου συνόδεψε φωνητικά τις δημιουργίες Konstantinos Melis by Laskos και δεν μπορώ να το κρύψω, εκεί σκέφτηκα πως η Έλενα είναι ένα τεράστιο ταλέντο που αν είχε λίγο παραπάνω αυτοπειθαρχία καμία τραγουδίστρια στην Ελλάδα δεν θα απειλούσε το θρόνο της.... Ο Κώστας Μαρτάκης και η Θωμαή Απέργη στο φινάλε του Madwalk 2013 έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και το εξαργύρωσαν και αυτοί σε χειροκρότημα.
Φεύγοντας, τρεις πενηντάχρονες plus κυρίες με μπότοξ και πλαστικές κουτσομπόλευαν μια τραγουδίστρια λέγοντας ότι πρέπει να σταματήσει να κάνει την μπέμπα στην ηλικία της. Μου φάνηκε πραγματικά αστεία η κριτική όταν η ίδια αποδεικνύεις με κάθε χειρουργική ή ενέσιμη παρέμβαση στο πρόσωπό σου ότι το να μεγαλώνεις δεν είναι καθόλου, μα καθόλου εύκολη υπόθεση. Πόσω μάλλον όταν έχεις μάθει από μικρή στην αποθέωση και στους μακιγιέρ που «θεά!» σε ανεβάζουν, «θεάρα!» σε κατεβάζουν. Ο καθένας μας θέλει το χρόνο του για να αποχωρήσει -από όπου κι αν είναι αυτό- ένδοξα. Κάποιες φορές μάλιστα δεν προλαβαίνεις να το κάνεις μόνος σου....γίνεται από εκεί που δεν το περιμένεις, με τρόπο άγαρμπο και βίαιο.
Η Βάσω Παπαγιαννακοπούλου στο twitter και το instagram:
Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.
Διάβασε ακόμη:
«O Martin, Η Βοστόνη Και Η Ελληνική Αταραξία» από την Κάλλια Καστάνη
«Τα Πρόσωπά Τους Μοιάζουν Οικεία, Όλα Τα Άλλα Όμως...» από τον Διονύση Θανάσουλα
«Έγκλημα Πάθους Στο ΟΑΚΑ» από τον Νίκο Καλαμπάκα
«Πού Είναι Το Κακό Να Παίξει Ο Σάκης Ρουβάς Στην Επίδαυρο;» από τον Δημήτρη Τσακούμη
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr