Από το Mega στον Alpha

Ποιο πρόσωπο έκλεισε το επόμενο βήμα στον Alpha

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

Το επόμενο βήμα μετά την ολοκλήρωση της σειράς του Mega "Έχω παιδιά" κάνει η Ευγενία Σαμαρά, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Ναταλίας Ανδρικοπούλου στην εφημερίδα "Real Life".

Ειδικότερα, όπως διαβάζουμε, η δημοφιλής πρωταγωνίστρια επιστρέφει στην τηλεόραση μέσα από τη νέα σειρά κομεντί που ετοιμάζει ο Alpha.

Ο τίτλος της σειράς, σύμφωνα με την εφημερίδα, είναι "Ραντεβού με την ευτυχία", Η Ευγενία Σαμαρά θα πρωταγνωιστήσει στη σειρά μαζί με τον Μιχάλη Σαράντη.