Το επόμενο βήμα μετά την ολοκλήρωση της σειράς του Mega "Έχω παιδιά" κάνει η Ευγενία Σαμαρά, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Ναταλίας Ανδρικοπούλου στην εφημερίδα "Real Life".
Ειδικότερα, όπως διαβάζουμε, η δημοφιλής πρωταγωνίστρια επιστρέφει στην τηλεόραση μέσα από τη νέα σειρά κομεντί που ετοιμάζει ο Alpha.
Ο τίτλος της σειράς, σύμφωνα με την εφημερίδα, είναι "Ραντεβού με την ευτυχία", Η Ευγενία Σαμαρά θα πρωταγνωιστήσει στη σειρά μαζί με τον Μιχάλη Σαράντη.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr