Η αλήθεια είναι πως το περίμενα, το "Σόι" θα επέστρεφε και θα τα άλλαζε όλα.
Κακά τα ψέματα, είναι μια σειρά που όποτε και αν έπαιξε, σάρωνε. Είναι μια σειρά που και εγώ ο ίδιος βλέπω φανατικά, δεν θα το κρύψω. Είναι ελληνική, αυθεντική, απροβλημάτιστη, κανονική. Είναι που το DNA της είναι τόσο ελληνικό -παρά το ότι βασίζεται σε ξένο format- που δεν γίνεται να μην ταυτιστείς έστω και λίγο με τις ιστορίες της. Επίσης, μιλάμε για ένα σύγχρονο "Κωνσταντίνου & Ελένης" - καμία σειρά τα τελευταία χρόνια δεν έκανε στις επαναλήψεις τα ποσοστά του "Σογιού".
Τι πέτυχε το remake
Το εντυπωσιακό με το συγκεκριμένο remake, τη συνέχεια ας πούμε, δεν ξέρω πώς χαρακτηρίζεται αυτός ο νέος κύκλος, είναι πως τίποτα δεν άλλαξε. Είναι σαν να συνάντησες όχι απλά γνωστούς σου, συγγενείς σου. Οι ήρωές του είναι τόσο συμπαθείς και καθημερινοί που οριακά νοιάζεσαι για όσα τους συνέβησαν τα χρόνια που δεν είχες επικοινωνία μαζί τους.
Από την άλλη, απέδειξε πως ο Alpha είχε κάνει ένα λάθος τότε. Σταμάτησε την πιο επιτυχημένη σειρά που λάνσαρε ποτέ το κανάλι άνευ λόγου. Γιατί στην ουσία το "Σόι" τότε χωρίς καμία λογική αιτία σταμάτησε. Αν δεν είχαν άλλες ιστορίες οι άνθρωποι που το έγραφαν, ας άλλαζαν οι συντελεστές, όχι να σταματούσε η σειρά. Άλλωστε δεν είχε δείξει κανένα σημάδι κόπωσης.
Οι πρωταγωνιστές & το γκελ
Δεν είναι τυχαία η επιτυχία της σειράς. Και τότε και τώρα. Η Μίρκα Παπακωνσταντίνου και η Ρένια Λουιζίδου, όχι μαζί ως χημεία αλλά ως συγκυρία συνύπαρξης στην ίδια παραγωγή, είναι μόνο ευλογία που συναντήθηκαν σε αυτή την παραγωγή. Μαζί με τη Μαρία Καβογιάννη, πιθανότατα είναι ό,τι καλύτερο έχει να παρουσιάσει σε τέτοιους ρόλους αυτή η χρονική στιγμή. Μην προσπερνάμε τα πρόσωπα, στο όνομα μιας σειράς που κάνει θραύση.
Επίσης και το πρωταγωνιστικό ζευγάρι, παρόλο που όταν συναντήθηκαν για πρώτη φορά δεν ήταν πρώτης γραμμής ονόματα και οι δυο, πλέον είναι ξεκάθαρα A list πρόσωπα. Η Βάσω Λασκαράκη και ο Μελέτης Ηλίας κατάφεραν να "εκπροσωπήσουν" τηλεοπτικά μια γενιά που δεν θέλει να περάσει στην ιστορία ως μίζερη και ηττημένη. Γιατί κάπου το '13 που ξεκινούσε η σειρά αυτό ακριβώς ήταν το "μοντέλο" του μέσου Έλληνα που ήθελε να περάσει κάποιος εν μέσω κρίσης.
Ακόμα, εγώ το "Σόι" το βλέπω για έναν ακόμα λόγο. Η Ιωάννα Ασημακοπούλου, η Ζουζουνέλ της σειράς, όχι απαραίτητα μαζί με τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη, ήταν η αδυναμία μου. Ο Μπουρδούμης ναι είναι ίσως στον πιο fun ρόλο της καριέρας του, αλλά η Ιωάννα Ασημακοπούλου είναι απόλαυση. Και ως ηθοποιός και ως ηρωίδα Αντωνία. Να λέμε και αυτά που μας αρέσουν εμάς προσωπικά, όχι μόνο το πανανθρώπινο μήνυμα της Ανάστασης.
Η κάλυψη του κενού
Δεν είναι τυχαίο που το "Σόι" -και μόνο αυτό- θα μπορούσε να κάνει μέσο όρο 40% και το έκανε. Μια σειρά που έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της στο παρελθόν, με μερικούς εκ των καλυτέρων πρωταγωνιστών που μπορούν να "στελεχώσουν" μια τέτοια παραγωγή, στο #1 κανάλι αυτή τη στιγμή στη μυθοπλασία (και γενικώς νομίζω) ήταν προκαθορισμένο πως θα πετύχαινε τους στόχους του.
Έτσι κι αλλιώς στον ανταγωνισμό δεν υπάρχει τίποτα όμοιό του. Το 85% των παραγωγών αυτή τη στιγμή εκεί έξω είναι γκριζόμαυρα δράματα, άλλοτε εποχής άλλοτε σύγχρονα, αλλά σίγουρα δράματα που ακροβατούν σε τεντωμένο σχοινί για να μη χαρακτηριστούν σαπουνόπερες. Όποια προσπάθειά και αν έγινε για μια τύπου κωμωδία τα τελευταία χρόνια, θα πετύχαινε αν είχε κάτι το εναλλακτικό. Σαν να φοβηθήκαμε να δοκιμάσουμε το mainstream μπας και μας πουν συντηρητικούς.
"Το Σόι είναι μια υστερική καρικατούρα"
Σίγουρα θα βρεθεί και αυτός ο ένας που θα πει πως δεν αντέχει να βλέπει "Σόι" ούτε μια στιγμή. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι τύποι, απορώ γιατί τους κάνουμε παρέα. Υπάρχουν και κάποιοι που σου λένε ότι δεν έχουν δει ποτέ "Κωνσταντίνου & Ελένης", δηλαδή άνθρωποι δεν είστε; Εντάξει, πέρα πέρα από την πλάκα, υπάρχει ένα -ικανό για ορατότητα- κοινό που θα πει πως το "Σόι" είναι μια παλιακή, οικογενειακή, μελό καρικατούρα, με την οποία κάποιοι, πολλοί θα πω εγώ, γελάνε. Και έτσι να 'ναι, πού είναι το πρόβλημα;
Σε έναν λαό που δεν αρνείται με τίποτα τη ρίζα του, την οικογένεια, την πλάκα, τους φωνακλάδες συγγενείς και το "σπίτι" ως έννοια κοινωνικού δεσμού, δεν μπορείς να του κουνήσεις το δάχτυλο. Το "Σόι" είναι το πιο ελληνικό ξένο format που ήρθε ποτέ στην τηλεόραση. Και μακάρι να υπάρχει για πολλές σεζόν ακόμα, μας αξίζει ένα δύωρο τέτοιας τηλεόρασης σε έναν τόσο ανέμπνευστο και "άνιωθο" χρονικό κόμβο.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr