*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα!
Η εβδομάδα κυλά με πολλές πολλές πολλές σειρές. Δεν προλαβαίνω να δω οριακά ολόκληρο επεισόδιο. Φτάνει κουκλάρα μου, απόκαμα ο μαύρος, που έλεγε και ο Φωτάρας. Είπαμε καλή μου τηλεόραση, να θες μυθοπλασία, αλλά εσύ δεν κινείσαι νορμάλ, σαν τη Μελισάνθη με το σεξ κάνεις, όταν βλέπει η Παντούση τον Σταύρου και παθαίνει ψυχική... ανάταση.
Τι να σου κάνει και ο θεατής; Σου λέει βγάζει νέα σειρά το MEGA θα κάτσω να τη δω. 20αρι την πρώτη μέρα. Και μετά, την επόμενη, χωρίς συγκλονιστικό λόγο, 5 μονάδες κάτω. Έτσι είναι. Όταν πιάνει το πρόμο, αλλά το προϊόν στέκει λίγο χαμηλότερα, κάποιοι θα σου γυρίσουν την πλάτη. Το πρόβλημά μου δεν είναι (μόνο) το "HOTEΛ ΕΛΒΙRA”, είναι γενικώς η φασούλα με τις εύπεπτες κωμωδίες στην τηλεόραση. Τα ίδια "βρίσκω" και στο "Γιατί ρε πατέρα" του ΑΝΤ1. Δεν είναι πως είναι κακά, είναι όμως μέτρια. Και αυτό δεν το βαστάει η λογική μου. Να δώσεις τόσα λεφτά, για μια μέτρια σειρά.
Τις εξαιρέσεις λοιπόν κυνηγάμε στη φάση αυτή. Ποιος μπορεί να προσπεράσει τη συγκλονιστική μετάλλαξη της ηρωίδας που υποδύεται η Μαρίνα Ασλάνογλου στο "Porto Leone”; Η τηλεοπτική γυναίκα του Καπετανάκου στη σειρά είναι όλα τα λεφτά. Μαζί της και η Ιζαμπέλλα Φούλοπ, που αν βρισκόμασταν σε άλλες εποχές, θα μιλάγαμε για νέα Βάνα Μπάρμπα στο... Τζιβαέρι. Κάπως έτσι χτίστηκαν οι μύθοι στην tv, μη νομίζετε πως και τότε γνώριζαν τι αποτύπωμα άφηναν.
Παρακολουθούσα τον Γιώργο Καπουτζίδη στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, που νομίζω ότι έκανε το καλύτερο και πιο επιτυχημένο "άνοιγμα" σε τηλεθέαση από όλο το πρόγραμμα του ΑΝΤ1. Και βλέπεις έναν άνθρωπο, τον Καπουτζίδη εννοώ, τόσο πλήρη και τόσο ουσιαστικό στον λόγο και την ύπαρξή του στα media. Και ομολογώ τον καταλαβαίνω απόλυτα γιατί αγαπά τόσο πολύ τις "ΣΕΡΡΕΣ", επειδή όλοι όσοι την καταλαβαίνουμε σαν σειρά, περνάμε υπέροχα με αυτό το ρεαλιστικό τηλεοπτικό παραμύθι νέας κοπής.
Μιλώντας για τον ΑΝΤ1, συναντήθηκα προ ημερών με τον Παναγιώτη Στάθη του "Καλημέρα Ελλάδα" σε ένα to know us better που διοργάνωσε ο σταθμός για την πρωινή του εκπομπή. Και καταλαβαίνω γιατί ο ΑΝΤ1 ήθελε τελικά τόσο πολύ τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο. Ένας άνθρωπος κανονικός, ντόμπρος, καλοσυνάτος και χωρίς ίχνος τουπέ. Ένας άνθρωπος που ακριβώς όπως μιλάς με τον συνάδελφό σου στο site, την εφημερίδα ή το κανάλι, έτσι μιλάς και σε αυτόν. Από την άλλη, η Άννα Λιβαθυνού είναι όντως "γλωσσού", όπως την έβλεπα και στην τηλεόραση. Σαρωτική και με υπερπληροφορία για το άτομό της, τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα. Αντιλαμβάνομαι γιατί ο ΑΝΤ1 επέλεξε να συνεχίσει με αυτούς τους δύο ανθρώπους τη νέα εποχή του "Καλημέρα Ελλάδα". Επειδή τα "εγώ" πολλές φορές μπορεί να κάψουν και τις καλύτερες προθέσεις. Λιγότερα εγώ, περισσότερη θέληση για την προσπάθεια, εξισορροπημένη δόση ικανοποίησης σε κάθε στάδιο της διαδρομής μέχρι μια κάποια επιτυχία του εγχειρήματος.
Συνέχισα και το "Σπίτι δίπλα στο ποτάμι". Εξακολουθώ να μπερδεύομαι με τις τόσες παράλληλες ιστορίες. Ωστόσο σε κερδίζει όντως το storyline της Μελισάνθης. Χάρηκα που είδα τον Αργύρη Αγγέλου ξανά στην τηλεόραση, σε μια τέτοια mainstream παραγωγή αξιώσεων. Μαθαίνω θα κάνει εξαιρετικό τηλεοπτικό ζευγάρι με την Άννυ Θεοχάρη, μια εξαιρετικά ταλαντούχα γυναίκα.
Έριξα και μια σύντομη ματιά στο "Να μ' αγαπάς", που μου φάνηκε πολύ πολύ κανονική καθημερινή σειρά. Με πλούσια παραγωγή, πολύ καλό καστ και έναν Μιχαήλ Ταμπακάκη να ξεχωρίζει από όλη τη σειρά όσο ο Simba στο "Lion King”. Έντιμο σύγχρονο σαπούνι, επέστρεψε και ο Αλέξανδρος Πιεχόβιακ στον ρόλο του ρέμπελου και αναιδή. Μην τον συνηθίσω καλό σε μια σειρά και πάθω κάτι... Όλα στη θέση τους. Η Ελισάβετ Μουτάφη βέβαια είναι πάντα η πιο κατάλληλη για τέτοιες σειρές, το ξέρει καλά αυτό το είδος. Τι να λέμε; Η Στεφανί Καπετανίδη από την άλλη, φαίνεται πως όσο δεν έπαιξε στην τηλεόραση δύο δεκαετίες που τη ξέρουμε, αποφάσισε να παίξει σε δυο χρόνια μέσα. Ωραία όλα, καθημερινό. Δεν θέλει και πολλά σχόλια, πάει μόνο του να χτιστεί, αν είναι το άστρο του να πετύχει.
Μη ξεχάσω! Άκουγα τον Κώστα Τσουρό στην Κατερίνα Καινούργιου να αναρωτιέται αν τελικά χάρηκαν που κόπηκε η Τατιάνα Στεφανίδου, όλοι αυτοί που την αποδομούσαν τόσο καιρό. Φυσικά και χάρηκαν παιδιά, τι λέμε τώρα; Ο μισός δημοσιογραφικός και τηλεοπτικός κόσμος έχει απωθημένο που δεν έχει γίνει Στεφανίδου, Μενεγάκη, Γερμανού και Αρναούτογλου. Σιγά μην δεν πανηγυρίσει όταν κάποιος από τους αντικειμενικά πετυχημένους και ακριβοπληρωμένους της πιάτσας στραβοπατήσει. Τα απωθημένα τους βγάζουν πάνω στα σχόλια και τα δήθεν εξασφαλισμένα ρεπορτάζ τους. Λες και κανείς μπήκε στο γραφείο του διευθυντή προγράμματος και έμαθε από πρώτο χέρι τι ειπώθηκε, πώς διεκόπη η συνεργασία και ποιος ήταν ο πραγματικός λόγος! Φυσικά και χάρηκαν, το εγώ τους τρέφουν από όλα αυτά. Δεν πιστεύω να το μαθαίνει και ο Τσουρός από εμένα. Και τον ίδιο να δείτε πόσοι τον περιμένουν στη γωνία... Εντός και εκτός τηλεόρασης.
Όπως έγραψα και σε ένα μήνυμα σε μια γυναίκα που εκτιμώ πολύ και μου δήλωνε ενοχλημένη από τη στάση των media σε ένα ζήτημα που την αφορούσε, τι απορείτε, εσείς τους αναθρέψατε με αυτόν τον τρόπο... Τώρα η ίδια η τηλεόραση και η κλίκα της χτυπάει το παρεάκι της. Ίσως γιατί δεν αφορά και πολύ κόσμο έξω από αυτή...
Και αν θέλετε να με βάλετε και εμένα μέσα σε αυτό τον κόσμο, κανένα πρόβλημα δεν έχω, αν σας ικανοποιεί η διάθεση αυτή. Αλλά εγώ να θυμάστε πως μένω στο τι καλό φέρνει κάθε εκπομπή στην τηλεόραση και πώς αυτό μπορεί να αναδειχθεί περισσότερο. Με αυτόν τον τρόπο για κάποιους είμαι σύμμαχος, για κάποιους είμαι εχθρός (γιατί προφανώς στηρίζω κάποιον που θέλουν να εξαφανίσουν) και κυρίως για κάποιους είμαι γλείφτης. Κρίνουν εξ ιδίων τους σκοπούς κάθε κειμένου, βλέπεις. Το μόνο πράγμα όμως που δεν μπορεί να αλλάξει είναι η αλήθεια. Αυτή να αναζητάτε σε τέτοιες βαρύγδουπες περιπτώσεις.
Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos