
Κάθε καλοκαίρι κρύβει μια ιστορία. Και φέτος, η Vilebrequin γράφει τη δική της, αφιερωμένη σε μια μοναδική σχέση που κρατά μια ζωή: τη σχέση πατέρα και γιου.

Με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα, ο οίκος με τις πιο εμβληματικές summer συλλογές παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια "A Must-Dad Experience”: μια ωδή στη σύνδεση πατέρα και γιου, όπως την απαθανάτισε με αυθεντικότητα και τρυφερότητα ο Ισλανδός φωτογράφος Benni Valsson.

Στο προσκήνιο, η συλλογή Father & Son 2025 – Hermit Crabs. Πολύχρωμη, παιχνιδιάρικη, με έντονη καλλιτεχνική αναφορά στην τεχνική papiers découpés του Matisse και με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον: 100% ανακυκλωμένος πολυεστέρας, σχεδιασμένος για να αντέχει στον χρόνο, όπως και οι αναμνήσεις που δημιουργεί.

Γιατί η Vilebrequin δεν σχεδιάζει απλώς μαγιό. Σχεδιάζει στιγμές. Στιγμές που περνούν από γενιά σε γενιά και μυρίζουν ήλιο, αλάτι και γέλιο.

Ανακαλύψτε τη νέα συλλογή στις Vilebrequin Boutiques και στο loriot.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr