
Τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης της Eurovision, σε συνδυασμό με τα διαφημιστικά έσοδα, οδηγούν την ΕΡΤ στο να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην αξιοποίηση του διαγωνισμού.
Όπως διαβάζουμε στο δημοσίευμα της Ναταλίας Ανδρικοπούλου στη "Real Life", ο εθνικός τελικός, που επέστρεψε φέτος για πρώτη φορά ύστερα από πολλά χρόνια, ήρθε για να μείνει.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας, μετά και τις επαφές που είχε με την EBU, που τάσσεται υπέρ των εθνικών τελικών, η διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης σχεδιάζει να διοργανώσει και πάλι διαγωνιστική διαδικασία με televoting και επιτροπές για την επιλογή του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision το 2026.
Η ΕΡΤ, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, δεν θα περιοριστεί σε μια βραδιά εθνικού τελικού.
Στο Ραδιομέγαρο εξετάζουν το ενδεχόμενο να διευρύνουν τη διαδικασία επιλογής τραγουδιού ενώ στο τραπέζι έχει ήδη πέσει η ιδέα ο εθνικός τελικός της Eurovision να επεκταθεί σε περισσότερα στάδια και να περιλαμβάνει και ημιτελικό ή ημιτελικούς, κάτι που εφαρμόζεται ήδη ως φορμάτ σε άλλες χώρες.
Εκτός από την τηλεθέαση, οδηγό για τη διοίκηση αποτελούν και τα διαφημιστικά έσοδα. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα συνολικά έσοδα από την εμπορική εκμετάλλευση των δύο ημιτελικών και του τελικού της Eurovision ανήλθαν φέτος σε 465.000 ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος της ελληνικής συμμετοχής έφτασε τα 403.000 ευρώ. Δηλαδή, το κόστος της συμμετοχής όχι μόνο καλύφθηκε από τα έσοδα της διαφήμισης, αλλά υπήρξε και πλεόνασμα 62.000 ευρώ.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr