Aide-mémoire | Το plan b του OPEN, ο θρίαμβος της Eurovision & οι... σαμπάνιες στην ΕΡΤ

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για το τηλεοπτικό τοπίο και όχι μόνο.

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα!

Περίεργα τα πράγματα στην τηλεόραση. Το πλάνο στενεύει από κάθε άποψη. Λιγότερα έμπειρα πρόσωπα, περισσότερη ανασφάλεια, κρίση στις "σταθερές" της. Το να έρθει μια μέρα που η τηλεοπτική μας καθημερινότητα δεν θα περιλαμβάνει πρόσωπα, όπως η Ελένη Μενεγάκη, ο Γιώργος Παπαδάκης και ενδεχομένως κάποια στιγμή ο Νίκος Χατζηνικολάου, θα είναι μια μέρα που θα μειώνει την αξία κάθε μετοχής στην αγορά αυτή. Και να που σε μεγάλο βαθμό, έρχεται και αυτή.

Ευτυχώς κάποιες διαρκείς συνήθειες των τηλεθεατών και των τηλεοπτικών προσώπων παραμένουν. Για παράδειγμα, η Ναταλία Γερμανού παραμένει στο επίκεντρο της εκτίμησης της αγοράς. Απόδειξη πως όποια "μεγάλη" συνέντευξη θέλει να παραχωρήσει ένα τηλεοπτικό πρόσωπο επιλέγει για αυτή κατά κύριο λόγο το "Καλύτερα δε γίνεται". Πολύ σύντομα θα δούμε και τη Δανάη Μπάρκα, αλλά ως το τέλος της σεζόν και την Κατερίνα Καινούργιου στην πρώτη της μεγάλη συνέντευξη ενόψει του γάμου της και των αλλαγών στην καριέρα της. Οψόμεθα.

Την ίδια στιγμή, το OPEN προσπαθεί να ξαναζεστάνει τις μηχανές του, που φέτος δούλεψαν στο... ρελαντί και με μια διάθεση οικονομικής πορείας. Μετά την τελευταία ενίσχυση με χρήματα, πια μπορούν να διεκδικήσουν με ένα οικονομικό ατού τον Πέτρο Κουσουλό και μια πιθανή ανανέωση της συνεργασίας τους. Παρόλο που ο γνωστός δημοσιογράφος είναι σαφές πως δεν μπορεί να συνεχίσει 100% αυτό που κάνει σε άλλο τηλεοπτικό σταθμό, μπορεί και να επιλέξει να μπει στο ράλι ανόδου της μετοχής του στο τηλεοπτικό χρηματιστήριο.

Πέρα όμως από τον Πέτρο Κουσουλό, τίποτα δεν έχει "κλειδώσει" και για την πρωινή ζώνη. Οι δυνατές επιδόσεις του Ενημερωτικού τομέα του Ανοιχτού Καναλιού κάνουν να υπάρχουν σκέψεις για "μετατροπή" της πρωινής ζώνης σε back to back ενημερωτικό μπλοκ. Αν υπάρξει τέτοια απόφαση, μένει να δούμε τι θα γίνει με την Ελένη Τσολάκη και την εκπομπή της.

Δυστυχώς το "Happy Day" θέλησε να "εκμεταλλευτεί" το μικρό επικοινωνιακό άνοιγμα του Νίκου Μουρατίδη και τελικά μια τόσο... happy εκπομπή γέμισε βιτριολικά σχόλια ενός ανθρώπου που δεν χρωστάει καλό λόγο για κανένα. Προτιμώ να ακούσω 50 ώρες Ενημέρωσης παρά να ακούω έναν άνθρωπο που σχολιάζει από ίντριγκες 20ετίες μέχρι... κιλότες που μετέπειτα διαψεύδονται. Μακριά από 'μας!

Ψινάκης και πάλι Ψινάκης!

Στα της Eurovision η Klavdia κατάφερε να κάνει μια πραγματικά καλή εμφάνιση. Με ένα τραγούδι που δεν το πίστεψα στιγμή, η συνέργεια της με τον Φωκά Ευαγγελινό, η άφταστη εικόνα του live act της και φυσικά η φωνή της κατάφερε και έφερε εις πέρας το ακατόρθωτο. Να περάσει στον τελικό. Εξακολουθεί να μη μου αρέσει εμένα, αλλά πρέπει να σεβαστούμε το αντικειμενικά καλό.

Η ΕΡΤ έχει κάθε λόγο να πανηγυρίζει βέβαια. Ο Β' ημιτελικός, σύμφωνα με την ΕΡΤ, σημείωσε ρεκόρ 15ετίας με ποσοστό που άγγιξε το 39,6%, ενώ στο δυναμικό κοινό (18 έως 54 ετών) η τηλεθέαση κυμάνθηκε στο 50,4%! Το τρίλεπτο που η Klavdia ανέβηκε στη σκηνή για να ερμηνεύσει το τραγούδι, η τηλεθέαση κυμάνθηκε στο 47,1% και στο 56,5% στο δυναμικό κοινό, ενώ –όπως ήταν αναμενόμενο– χτύπησε "κόκκινο" κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων. Η πρόκριση της Ελλάδας εκτόξευσε την τηλεθέαση στο 56,6%, ενώ στο δυναμικό κοινό η πλειοψηφία των θεατών ήταν συντονισμένη με την ΕΡΤ1, καθώς η τηλεθέαση έφτασε το 64,2%! Τον Β’ Ημιτελικό παρακολούθησαν 1.652.000 τηλεθεατές, ενώ η κάλυψη κυμάνθηκε σε 3.413.000. Μεγάλη ήταν και η δυναμική στο ERTFLIX, με την ΕΡΤ1 και το Eurovision Channel που μετάδιδε το Β’ Ημιτελικό με υπηρεσίες προσβασιμότητας (διερμηνεία στην ελληνική νοηματική και υποτιτλισμό) να συγκεντρώνει 304.892 θεάσεις (36% περισσότερες από πέρυσι) με το 60% των θεάσεων αυτών προήλθε από κινητά τηλέφωνα.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino