*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων
Καλησπέρα, καλησπέρα!
Πρεμιέρα για το "Big Brother". Ο Πέτρος Λαγούτης δεν είναι αγαπημένος μου ηθοποιός, ούτε θα γίνει. Έχει παίξει ωραίους ήρωες, λόγου χάρη στους "Παγιδευμένους". Ωστόσο, στο "Big Brother" δεν ήταν κακός. Ήταν ένας γνωστός ηθοποιός, που παρουσίαζε αρκετά καλά το "Big Brother". Τι κι αν είχε πει ό,τι είχε πει... Τι πειράζει; Είπα, ξείπα που είχε πει και η Ρούλα. Ο άνθρωπος προφανώς πληρώθηκε καλά για να πει το "ναι" - είναι άλλωστε ατού του ΣΚΑΪ αυτό για να πείθει συνεργάτες. Βλέπετε την εποχή της διεκδίκησης της Φαίης Σκορδά και του Νίκου Μουτσινά.
Το "Big Brother" ως προϊόν ήταν ωραίο οπτικά, στον άξονά του ως περιεχόμενο. Είναι ένα καθαρόαιμο προϊόν, αμπόλιαστο από τεχνικές. Μόνο από μικρές ιδέες. Δεν μπορείς να αλλάξεις τον "πατέρα" των reality, μόνο να του κάνεις botox. Τα πρόσωπα ήταν όμορφα, ενδιαφέροντα. Ακόμα και τα γνωστά δηλαδή, λόγου χάρη η Χριστίνα Παπαδέλη. Δεν έχει καεί μετά το ειδύλλιο με τον Μάστορα και το "My Style Rocks”. Και τα αγόρια του καστ, επίσης πολύ ΟΚ. Το εύρημα δεν έχω δει ακόμα, αλλά θα περιμένω.
Το 14,5% της πρεμιέρας δεν αποτελεί ασφαλές στοιχείο για πρόβλεψη. Θεωρώ ότι ο μέσος όρος των καθημερινών επεισοδίων θα είναι αισθητά χαμηλότερος, δεδομένου και του ασθενούς lead-in που θα παίρνει έτσι κι αλλιώς από τα καθημερινά προγράμματα του ΣΚΑΪ και σίγουρα της μικρότερης διάρκειας του καθημερινού προγράμματος. Πάντως είναι μια χαρά αρχή για το κανάλι του Φαλήρου, μετά από μια εποχή σιωπής. Ακριβής σιωπής.
Φινάλε για το "Καλημέρα Ελλάδα" με τον Γιώργο Παπαδάκη, ενδεχομένως όχι για το ίδιο το "Καλημέρα Ελλάδα". Ο διάσημος δημοσιογράφος ανακοίνωσε, ανήμερα της συμπλήρωσης των 34 ετών στον αέρα του ΑΝΤ1, πως αποχωρεί από την παρουσίαση της εκπομπής του, θέλοντας να στηρίξει "νέους ανθρώπους" στην επόμενη μέρα του προγράμματος. Νεότερους, θα το έλεγα εγώ καλύτερα. Γιατί μόνο πρωτοεμφανιζόμενη δεν λες την Τατιάνα Στεφανίδου, που αποτελεί φαβορί για τη διαδοχή του. Και κακά τα ψέματα, ένας νέος άνθρωπος, χωρίς σημαντική εμπειρία, δεν θα μπορούσε να αναλάβει το βάρος του "Καλημέρα Ελλάδα".
Τι θέλω να πω... Η Τατιάνα Στεφανίδου είναι η ιδανική λύση για το "Καλημέρα Ελλάδα". Έμπειρη, άφταστη επαγγελματικά, established ως πρόσωπο, δημοφιλής βάση... πληθυσμού. Σίγουρα όχι η πιο συμπαθής περσόνα, αλλά όλοι οι stars έχουν haters. Η Τάτι δεν θα είχε; Σημαντικότερο όλων, η Τατιάνα είναι γεννημένη από το dna της πρωινής ζώνης του ΑΝΤ1. Why not?
Δεν βρίσκω χρονικά τυχαίο το δημοσίευμα για την προσέγγιση του ΣΚΑΪ, λίγες ώρες πριν την πρώτη εμφάνισή της στον ΑΝΤ1. Ο ΣΚΑΪ και η Τατιάνα δεν έδεσαν ποτέ. Δεν ταίριαξαν, υπηρετεί ένα άλλο μοντέλο ενημέρωσης. Το να τη στριμώξεις στο 6-8 του απογεύματος, ανοίγοντας μια πρώτη Ενημέρωση πριν την κανονική Ενημέρωση, είναι απλά παγίδα. Που αύριο μεθαύριο θα μας πει ότι "ο ανταγωνισμός εκείνη την ώρα είναι ψυχαγωγικός" οπότε θα ψάχνουμε πάλι slot και concepts.
Εν ολίγοις... Αν μπορεί να κάνει η Τατιάνα το "Καλημέρα Ελλάδα", να το κάνει αύριο.
Εξακολουθώ να βρίσκω τα "Παιχνίδια Εκδίκησης" την πιο ενδιαφέρουσα επιλογή μυθοπλασίας τη φετινή σεζόν. Βρίσκομαι στο τέλος της δεύτερης σεζόν, λίγο πριν αρχίσω την τρίτη, που όπως σας είπα πριν εβδομάδες, θα συνεχίσει "σερί" τη μετάδοσή του από τον ΑΝΤ1. Μια εξαιρετική σειρά, που έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρουσα όταν συνάντησε τα κατάλληλα άτομα για συντελεστές στην ελληνική εκδοχή τους. Μπορεί πλέον, δύο κύκλους αργότερα, το ενδιαφέρον να έχει μετατοπιστεί από το στενό κάδρο της εκδίκησης του κεντρικού ζευγαριού, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί ένα υπέροχο, τηλεοπτικό θρίλερ. Και με εξαιρετικούς ηθοποιούς, που "ανθίζουν" εντός της παραγωγής αυτής. Όπως η Νικολέττα Κοτσαηλίδου, ο Λαέρτης Μαλκότσης και ο Άγγελος Ανδριόπουλος. Για εμένα αυτό αξίζει μέσα από τόσο καλαίσθητες παραγωγές, να αφήνει κάτι καλό για ανθρώπους που θα μπορούν να διεκδικήσουν κάτι σοβαρά καλύτερο για την επόμενη μέρα της καριέρας τους.
Η Μαρίνα Σάττι παρουσίασε το "POP TOO”, το δεύτερο κατά σειρά άλμπουμ της μετά τη συμμετοχή της στη Eurovision. Κακά τα ψέματα, η Σάττι δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια με πριν. Η Μαρίνα Σάττι δεν είναι καν ο ίδιος άνθρωπος καλλιτεχνικά. Το πάρτι της παρουσίασης στην Τεχνόπολη ήταν ίσως η πιο δυνατή στιγμή της περασμένης εβδομάδας. Vibe, πραγματικό hype στο κοινό, όμορφες περσόνες, η "LOLA”, το "Μπλουζάκι" και όλα τα hit που θα τραγουδάμε το καλοκαίρι. Η Μαρίνα Σάττι τα κατάφερε, τα σπάει κάθε μέρα που περνάει. Μπράβο της.
Μπορεί να κουράζει λίγο επικοινωνιακά η εμμονή της με τα media, αλλά αυτό το παιχνιδάκι του "Σιγά μωρέ τι είπα" τροφοδοτεί τους fans της. Το κοινό της, το δικό της κοινό, το θέλει. Γουστάρει να προκαλεί. Γουστάρουν να πιστεύουν πως η Μαρίνα τους κάνει κάτι παραπάνω από τους άλλους. Μου έλεγε πρόσφατα ένας φίλος και συνάδελφος πως η μουσική της "χαραμίζεται" κυκλοφορώντας ανούσια κομμάτια. Κι όμως δεν είναι ανούσια χιτάκια, είναι η Σάττι που βρήκε την ταυτότητά της στην αγορά της μουσικής και τη μοσχοπουλάει.
By the way εκεί γνώρισα της Rainbow Mermaids. Μιλώντας με την Katina Bella της εξήγησα πως εγώ, ο πιο φοβικός θεατής με το drag show, που δεν ενθουσιάζομαι καν με αυτή την τέχνη, κάθομαι σαν κανονικός φαν να δω κάθε τους βίντεο. Τρελαίνομαι με τις ατάκες της Κατίνας, εκτιμώ που η Mystique έχει άποψη σαν κανονικός επαγγελματίας δημοσιογράφος. Πολλές φορές αποδεικνύονται καλύτεροι από εμάς, τους "σοβαρούς". Μακάρι να παίρναμε ένα μαθηματάκι από τα ταλέντα και να μη μέναμε στα συμβόλαια και τα τετραψήφια ποσά της αγοράς, που τρέφουν το ego 25 φτασμένων ανθρώπων.
Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino