
Με τον πιο παραδοσιακό αλλά και χαρμόσυνο τρόπο γιόρτασε η Πάρος το φετινό Πάσχα.

Τρία από τα πιο αγαπημένα μαγαζιά στο Λιμανάκι της Νάουσας, το Somaripa, ο Τσαχπίνης (Το Ουζερί των Ναυτικών) και η Σιγή Ιχθύος ένωσαν τις δυνάμεις τους για να στήσουν ένα αυθεντικό κυκλαδίτικο πανηγύρι, το οποίο πλέον έχει καθιερωθεί ως το μεγαλύτερο highlight της Κυριακής του Πάσχα.


Πρωταγωνίστρια της διασκέδασης και ultra-premium επιλογή για όσους τυχερούς κατάφεραν να κλείσουν έγκαιρα τραπέζι, ήταν η νέα Grey Goose Altius.

Εκατοντάδες Παριανοί, αλλά και επισκέπτες από όλη την Ελλάδα, κατέκλυσαν την παραλία και το σοκάκια γύρω από το λιμανάκι, διασκέδασαν και με σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό γιόρτασαν την Ανάσταση και το Ορθόδοξο Πάσχα με πολλή μουσική, γευστικά πασχαλινά πιάτα, θαλασσινούς μεζέδες και φυσικά άφθονη ultra- premium βότκα Grey Goose Altius, σε ένα εντυπωσιακό πάντρεμα που ταίριαξε απόλυτα με τη φιλοσοφία του κυκλαδίτικου lifestyle.

Ανάμεσα στους επώνυμους που βρέθηκαν στο γλέντι και έδειξαν τη δηλωμένη προτίμησή τους στην ultra premium βότκα Grey Goose Altius, ξεχώρισε η εντυπωσιακή Βασιλική Ρούσσου. Η παρουσία της εκεί δεν ήταν τυχαία, αφού το γνωστό μοντέλο και social media star διατηρεί τη boutique Marivee, με τσάντες και αξεσουάρ εμπνευσμένα από την κομψότητα των Κυκλάδων.

Το πασχαλινό γλέντι στο λιμανάκι της Νάουσας με τη χορηγία της Grey Goose Altius δεν είναι πια απλώς μια εορταστική εκδήλωση· είναι πλέον ένας θεσμός που αποτυπώνει με μοναδικό τρόπο τη ζωντάνια, τη φιλοξενία και την αισθητική της Πάρου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr