"Τα πήρες όλα κι έφυγες" | Sold out λαϊκό μουσικό υπερθέαμα, συγκίνηση & ερωτικό τρίγωνο με real life πρωταγωνιστές

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος παρακολούθησε την παράσταση "Τα πήρες όλα κι έφυγες" για τη ζωή του Στράτου Διονυσίου στο "Παλλάς" και γράφει τις πρώτες εντυπώσεις του.

ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII TEAM

Όταν πήγα στην πρεμιέρα της παράστασης "Τα πήρες όλα κι έφυγες" στο "Παλλάς" για τη ζωή του Στράτου Διονυσίου με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Τσορτέκη και με τη συμμετοχή του Άγγελου, του Στέλιου και του Διαμαντή Διονυσίου, των γιων του θρύλου της πίστας, τα συναισθήματα μου ήταν ανάμεικτα. Τι πάω να δω τώρα; Ένα μέτριο αφιέρωμα επί σκηνής σε έναν άνθρωπο που μεσουράνησε στις πίστες; Μήπως μια κομψή μυθοπλασία για να "φανεί" ο so-hot-right-now Γιάννης Τσορτέκης; Όλα αυτά μαζί; Είναι που είχα πολύ πρόσφατα και την εμπειρία του κινηματογραφικού "Υπάρχω", το οποίο μπορεί να έσπασε ταμεία και να έκανε Θεό επάξια τον Χρήστο Μάστορα, αλλά σεναριακά δεν με κάλυψε. Τι στο καλό θα μπορούσε να είναι το "Τα πήρες όλα κι έφυγες";

Μετά από καιρό έμπαινα στο "Παλλάς" για μια in-house θεατρική παραγωγή χωρίς μεγάλες τυμπανοκρουσίες με πρωταγωνιστές και σκηνοθέτες. Ο Γιάννης Τσορτέκης και μια πλειάδα καλών ηθοποιών στο πλευρό του από τη μία, τα αδέλφια Διονυσίου από την άλλη και τον Βασίλη Μαυρογεωργίου στη σκηνοθεσία – ναι, τον πρωταγωνιστή του "Έχω παιδιά" εννοώ.

Με το που ανοίξει η αυλαία βέβαια το στίγμα είναι σαφές. Μουσική, λαϊκό πάλκο, ΠΑΣΟΚική πίστα, ένας αυθεντικός bon viveur του λαού της νύχτας και όσα τον περιστοίχιζαν. Η σύζυγος, τα παιδάκια του, το παρελθόν, οι αναμνήσεις που τον βασάνιζαν, το χλιδάτο παρόν, ο τζόγος, οι γυναίκες, ο παράνομος έρωτας, ο "Στράτος" το νυχτερινό κέντρο, η ανάγκη για ανεξαρτησία και το πάθος για την πίστα. Όλα εκεί, μέσα από έναν Τσορτέκη διακριτικό, που πραγματικά δεν είχε καμία διάθεση να φανεί ο Γιάννης μπροστά στον Στράτο. Δεν τον μιμήθηκε, απέδωσε την προσωπικότητά του.

Επιστρέφω στο σκηνικό. Η τεράστια σκηνή του "Παλλάς" χωράει 4 αφίσες billboard δρόμου, όπως αυτές που βλέπαμε για τα μπουζούκια των 90s στις μεγάλες λεωφόρους των Αθηνών. Τι ωραίες εποχές! Μιλάμε για τις πολύ μεγάλες, αυτές που πρωτόεβαζαν οι αφισοκολλητές εκεί κοντά στον Ασπρόπυργο και τις χάζευα σαν παιδί μπαίνοντας στην Αθήνα κάθε φορά που ερχόμουν από το νησί. Οι άνθρωποι στην παράσταση κάνανε σοβαρή δουλειά, όχι αστεία.

Και μέσα σε όλα αυτά, την πρόζα, τα σκηνικά, τα χορευτικά, τον μύθο που είναι διάχυτος απ' άκρη σ' άκρη, ποιοι; Τα παιδιά του! Ο Άγγελος και ο Στέλιος Διονυσίου μπήκαν στη σκηνή και σάρωσαν τα πάντα. Δεν ήταν μόνο πόσο ώριμοι και φτασμένοι καλλιτέχνες είναι, δεν είναι μόνο η τεράστια απήχηση στο κοινό, είναι το πάθος τους να αποδώσουν ένα φόρο τιμής στη μνήμη του πατέρα αλλά και της οικογένειάς τους. Τα τραγούδια του Στράτου ερμηνεύονται με αυθεντικό τρόπο επί σκηνής, που ορισμένες φορές ξεχνάς αν είσαι σε θέατρο ή σε μπουζούκια. Η αλήθεια κάποια στιγμή σου λείπουν τα γαρύφαλλα και ένα Johnnie αλλά χαλάλι.

Η πιο συγκινητική στιγμή που θα κρατήσω από την πρεμιέρα ήταν όταν ο Στέλιος Διονυσίου, που ειλικρινά κλέβει την παράσταση από κάθε συντελεστή του έργου, κλήθηκε να ερμηνεύσει το τραγούδι "Γυναίκα μου" το οποίο αφιέρωνε ο Στράτος στη Γίτσα, τη γυναίκα του, δηλαδή τη μαμά των παιδιών του. Ο Στέλιος ξεκίνησε να ερμηνεύει το τραγούδι αφιέρωμα στη μαμά του και λύγισε επί σκηνής με τον Άγγελο να μπαίνει αυθόρμητα στη σκηνής όχι τόσο για να καλύψει τραγουδιστικά τον Στέλιο αλλά για να δει τι έπαθε ο μικρός του αδελφός και δεν τραγουδάει. Δεν έχω δει κάτι πιο ειλικρινές επί σκηνής.

Long story short, το "Τα πήρες όλα κι έφυγες" είναι ένα λαϊκό μουσικό αφιέρωμα στις τραγουδάρες του Στράτου Διονυσίου, ερμηνευμένες από τα παιδιά του, με μια διακριτική προζάτη θεατρική αφήγηση από τον Γιάννη Τσορτέκη, με πολύ μοντέρνα σκηνοθεσία, με διακριτικές παρουσίες/ συμμετοχές των Γιάννη Νταλιάνη και της Μπέσσυς Μάλφα και με τον εκπληκτικό Μιχάλη Αλικάκο στο πλευρό του πρωταγωνιστή.

Στα bonus της παράστασης να βάλουμε τον Δημήτρη Γαλανάκη, που υποδύεται τον νεαρό Στράτο με το μοναδικό του ζεϊμπέκικο να τα σπάει σε views στο Instagram, και να αποσπά ίσως ένα από τα πιο θερμά χειροκροτήματα όλου του έργου. Αλλά και τη Χρύσα Κλούβα, που υποδύεται τη Μαρίνα Βλαχάκη. Έναν ρόλο που μάλλον αποτέλεσε καυτή πατάτα για τους δημιουργούς της παράστασης, μιας και έπρεπε να μην την προσβάλλουν (παράνομος δεσμός γαρ) αλλά και να σεβαστούν την ακεραιότητα της οικογένειάς τους. Η Χρύσα Κλούβα την αποδίδει μια χαρά, congrats!

Να πας; Χθες! Αν σου αρέσουν οι τραγουδάρες του Στράτου φυσικά... Αν δεν, δεν είναι κατάλληλο θέαμα για αντιρρησίες.

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino