Follow us

Aide-mémoire | Η στρατευμένη αποδόμηση του "ΝΜ Βραδιάτικα", η απόφαση για το μέλλον του "Voice" & το ανάλατο "Δίχτυ" της ΕΡΤ

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για το τηλεοπτικό τοπίο και όχι μόνο

Έλενα Παπαρίζου - The Voice

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα!

Διαβάστε Επίσης

Εντυπωσιακό είναι το "ξύλο" που τρώει ο Νίκος Μουτσινάς για το "ΝΜ Βραδιάτικα". Ναι δεν ήταν όλα τέλεια, δεν ήταν και για τέτοια... λαϊκή κατακραυγή. Θα μου πεις, τα ήθελε και τα άκουσε. Σαφώς. Αλλά τα πήγε μια χαρά στα νούμερα τηλεθεάσης. Και εφόσον ο αποδέκτης ήταν εκεί, θα κάτσω να ακούσω το twitter; Ούτε εμένα δεν θα ακούσω, που σαφώς δεν ενθουσιάστηκα με αυτό που είδα. Μην ξεχνάμε πως βαρούν τη σέλα για να πονέσει ο γάιδαρος εν προκειμένω, μιας και οι βολές δεν πάνε απόλυτα στον Μουτσινά αλλά στον Κοκλώνη. Κάθε δημοσίευμα φαίνεται ποιον εξυπηρετεί, δόξα τω Θεώ αντίληψη έχουμε. Αν θες να πεις κάτι για τον Κοκλώνη όμως, πες το. Μην τα λες για τον Μουτσινά, γιατί και πέρυσι -αν τον αποθέωνες- να σου θυμίσω πως ακριβώς τα ίδια έκανε.

Και δεν σας μιλώ για τους μονίμως αποτροπιασμένους συναδέλφους, που δεν χάνουν την ευκαιρία να δηλώσουν εκπρόσωποι Αρίας φυλής θεατών, και παθαίνουν ονείρωξη με οτιδήποτε τους χαρίζει προφίλ έντεχνου θεατή, χαρακτηρίζοντας τους υπόλοιπους κάτι ανάμεσα σε αμόρφωτους, ανήλικους ή απλώς... ξεπλυμένους. Ευτυχώς η εποχή αλλάζει, η νέα γενιά θεατών δεν έχει σύνδρομα τύπου Βύρων Πάσχος (σ.σ. ο ήρωας του "Αυστηρώς Καταλληλόν" που δήλωνε συνέχεια πως είχε δουλέψει με τον Αλέξη Μινωτή στον Γιάννη Γαβριήλ Μπόργκμαν) και μπορεί να κρίνει απλά τι του αρέσει, τι δεν του αρέσει και για ποιους λόγους αγαπά κάποια ταλέντα, ασχέτως παρούσας συγκυρίας.

Σκίζει για ακόμα ένα Σαββατοκύριακο το "The Voice" του ΣΚΑΪ που από ό,τι καταλαβαίνω αυτό θα είναι το κεντρικό προϊόν της διαπραγμάτευσης του σταθμού με τον Acun Ilicali για την επόμενη σεζόν. Και μην ακούτε μπαρούφες, ότι δήθεν όλα εξετάζονται από το μηδέν. Ειδικά το β' μισό τα πράγματα είναι πολύ λιανά, πάνε με "Power” και "Exathlon”. Τώρα για του χρόνου δεν είναι ότι δεν διαπραγματεύονται, αλλά θα δούμε πού θα καταλήξουν τους επόμενους μήνες.

Ο ΣΚΑΪ πάντως σε αυτή τη φάση εξετάζει τη διαμόρφωση της ζώνης που άνοιξε η "Σκοτεινή Δεκαετία" με προϊόντα ενημέρωσης ή έστω αφιερωμάτων με πέπλο info. Στη μεσημεριανή ζώνη είναι δεδομένο πως η Ευλαμία Ρέβη θα ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα παρέα με τον Γιώργο Κουρδή, που άφησε τον Alpha για το Φάληρο, ενώ θα είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική παραγωγή αφού δεν θα υπάρχει παρουσιαστής σε στούντιο αλλά μια ολόκληρη εκπομπή σε ζωντανή σύνδεση από διαφορετικά μέρη της Ελλάδας. Παράλληλα, ο ΣΚΑΪ μαθαίνω πως αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να κάνει από Σεπτέμβρη την εμφάνισή της μια intellectual ψυχαγωγική εκπομπή, που θα συνδυάζει λόγο και Ψυχαγωγία σε ένα κομψό πλαίσιο. Αυτό που λέμε τόσα χρόνια δηλαδή πως θα ταίριαζε στον ΣΚΑΪ εν αντιθέσει με όλη αυτή την αρμαθιά περίεργων reality που έχουμε δει.

Μιας και ξεκινήσαμε από το "The Voice” να σας πω και μια είδηση πραγματική. Δεν θα υπάρξει δεύτερος παρουσιαστής, στο πλευρό του Γιώργου Καπουτζίδη όπως παλαιότερα. Ο ίδιος θεωρήθηκε υπέρ το δέον επαρκής στην παρουσίαση οπότε πορεύονται όπως είναι. Παράλληλα, η Έλενα Παπαρίζου κυκλοφόρησε το νέο της smash hit που λέγεται "Update” μέσω του οποίου " η Έλενα Παπαρίζου τολμά να μιλήσει ανοιχτά για την ανάγκη αποδοχής και ενδυνάμωσης” αφού "το "Update” δεν είναι απλώς ένα τραγούδι, είναι ένας ύμνος στην αυτοεκτίμηση και τη δικαίωση” με τον οποίο "μας καλεί να ζήσουμε το παρόν χωρίς περιορισμούς και προκαταλήψεις”. Σε μουσική του Μάριου Ψιμόπουλου και στίχους της Jenny Tsiko.

Εν τω μεταξύ διαβάζω κάτι μπαλαφάρες από εδώ κι από εκεί, απορώ ως ένα σημείο: δεν ντρέπεστε όπως τα γράφετε; Και εντάξει δεν σας νοιάζει, μετά ζητάτε και τα ρέστα πως δεν αποδίδονται σωστά οι πηγές; Δεν θέλω να αναφερθώ συγκεκριμένα, αλλά μια παραίτηση που πάει κι έρχεται ως είδηση από εδώ και από εκεί, διαψεύδεται από παντού και τελικά μας τη λένε κι από πάνω που δεν αναφέρουμε την αρχική πηγή του ρεπορτάζ. Να αναφέρουμε ότι γράφατε ανακρίβειες που τις διαψεύδουν μέχρι και οι άμεσα εμπλεκόμενοι; Να αναφέρουμε τι ακριβώς; Είπαμε καρτέλ το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, αλλά υπάρχουν κι όρια λογικής. Όχι τίποτα άλλο, όλοι γνωριζόμαστε και ξέρουμε και τι εκπροσωπούμε και ποια συμφέροντα επιλέγουμε να έχουμε ως ομπρέλα πίσω μας.

Είδα και το "Δίχτυ" στην ΕΡΤ, ομολογώ δεν ενθουσιάστηκα τρελά. Αντιλαμβάνομαι τους καλούς πρωταγωνιστές, τη διαχρονικότητα του Μανουσάκη, αλλά νομίζω πως το αποτέλεσμα δεν ήταν στο 100%. Σε αρκετές στιγμές η μουσική έπαιζε δυνατότερα από τους διαλόγους σε σημείο ενοχλητικό για τον θεατή, τουλάχιστον του επεισοδίου που ήταν ανεβασμένο στο ERTFLIX. Στο επεισόδιο της πρεμιέρας θα ήθελα περισσότερη Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους και καλύτερο Θοδωρή Αθερίδη. Αντίθετα με ενθουσίασαν, ο Σπύρος Μαραγκουδάκης και η Κατερίνα Κρανίδη. Ωραίο παίξιμο, νέα πρόσωπα, σημερινοί ήρωες. Και ο Ορέστης Τζιόβας επίσης, είχα καιρό να τον δω (νομίζω) στην τηλεόραση και μου άρεσε που επέστρεψε σε κάτι τέτοιο. Σε γενικές γραμμές θα το ξαναδώ, αλλά ένιωθα όντως πως βλέπω συνταγή 1994 σε HD ανάλυση.

Κωνσταντίνος Αντωνάτος

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr