Follow us

Aide-mémoire | Το comeback της Καγιά, τα αστέρια του MadWalk & το άπιαστο "Humans"

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για το τηλεοπτικό τοπίο και όχι μόνο

Βίκυ Καγιά

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Καλησπέρα, καλησπέρα.

Παγκόσμια ημέρα τηλεόρασης χθες και είπα να το πάω αλλιώς, να μη μείνουμε σε επικαιρότητα. Να δούμε τη μεγάλη εικόνα. Αν δεν τσεκάρετε το κειμενάκι, είναι μια ωραία αφορμή.

Διαβάστε Επίσης

Στα των τελευταίων ημερών, βρέθηκα στο "Tae Kwon Do" και είδα από κοντά το "MadWalk 2023". Αυτά που θα κρατήσω από τη φετινή βραδιά είναι αρκετά.

Για αρχή, η Βίκυ Καγιά είναι παρουσιάστρια με τα όλα της. Μια γυναικάρα, με την πορεία της, τη γνώση του αντικειμένου της αλλά και για πρώτη φορά συνειδητοποιούσα πως ό,τι και αν συμβαίνει κατά τη διάρκεια μιας βραδιάς που παρουσιάζει μπορούσε να το διαχειριστεί. Δεν την είδα να κωλώνει στιγμή, δεν την είδα να βρίσκεται κολλημένη σε ένα auto-cue για να πει πέντε λέξεις με το κοινό. Μια γυναίκα που ξέρει πού πατά και πού βρίσκεται. Και μια γυναίκα, που κακά τα ψέματα, με το σωστό project αξίζει να βρίσκεται εντός τηλεόρασης.

Αισθάνθηκα περήφανος που ο κόσμος -μετά από καιρό- έκανε ένα αυτοματοποιημένο "αααα" όταν ακούστηκε το όνομα της Δέσποινας Βανδή. Γιατί το κατέκτησε με το σπαθί της εξωστρέφειάς της αυτό το "αααα". Ναι, δεν πήγαν όλα καλά στην εμφάνισή της τεχνικά. Όχι, δεν ήταν τόσο κονσεπτική η σκηνοθεσία του act της. Αλλά σίγουρα ήταν ένα live act που οι fans θα κρατήσουν στα bookmarks τους για τις μελλοντικές βραδιές διασκέδασης και "ύμνου" της αγαπημένης τους star. Άλλωστε, για αυτά τα bookmarks και τα fav δεν γίνονται όλα;

Παρατήρησα πολύ τον Good Job Nicky για το πόσο χαρούμενος και επικοινωνιακός ήταν στο act του. Μουσικά δεν μπορώ να τον παρακολουθήσω απόλυτα, δεν μου αρέσει αυτό το είδος μουσικής. Αλλά μου αρέσει αυτό που βλέπω και ακούω εκείνη τη στιγμή από ένα νέο παιδί που ευτυχώς δεν στέκει κάτω από το βαρύ πέπλο του ονόματός του και κάνει μια δική του περπατησιά. Έτσι το έλεγε ο παππούς μου, δεν ξέρω αν υπάρχει καν η λέξη "περπατησιά".

Θυμήθηκα για ακόμα μία φορά πόσο ωραία γυναίκα και πόσο ταλέντο διαθέτει η Κατερίνα Παπουτσάκη. Και επίσης πόσο πάνε οι συνεργασίες του Θοδωρή Μαραντίνη. Στο MadWalk ήταν που είχε τραγουδήσει επίσης το "Πόσα καλοκαίρια" με τη Νάντια Κοντογεώργη! Τώρα σειρά πήρε η "Ανισόπεδη Ντίσκο" που θα μάθουμε να την ακούμε και από αυτό το δίδυμο. Εξαιρετική κίνηση, μπράβο τους.

Μια φορά ακόμα να ξαναπετύχω δημοσίευμα "βγαίνει ή δεν βγαίνει το YFSF" στον ΑΝΤ1 θα αρχίσω να πατάω mute. Αφού δεν είναι σίγουρο τίποτα ρε καμάρια μου, και "τίποτα σίγουρο" σημαίνει πως το μόνο σίγουρο είναι πως ΔΕΝ θα βγει, γιατί δεν αφήνετε τον έρμο τον σταθμό να πάρει μια απόφαση και να την ανακοινώσει όποτε θέλει;

Να μη σοκάρεστε από "προκλητικές" ή καλύτερα παλιομοδίτικες δηλώσεις, όπως αυτές της Μαρίας Ιωαννίδου. Είναι μια γυναίκα που γαλουχήθηκε με συγκεκριμένο τρόπο μέσα στην καλλιτεχνική κοινωνία. Ποιον αφορά πραγματικά τι λέω εγώ, εσύ ή ο άλλος για την κοινωνία; Μια που το 'πα, μια που σχολιάζεις "άσε μας κι εσύ ρε Κωνσταντινάκο". Το "πρόβλημα" δεν είναι πως η κάθε Μαρία Ιωαννίδου δηλώνει κάτι, το πραγματικό πρόβλημα προκύπτει όταν αυτές οι δηλώσεις, ακριβώς επειδή είναι ακραίες, επιλέγονται ως κεντρικό θέμα της συνέντευξής της και οι συντελεστές μιας εκπομπής τις βγάζουν στον αέρα για να αναπαραχθούν παντού και να δημιουργήσουν σούσουρο γύρω από το όνομα της εκπομπής που υπηρετούν.

Ενθουσιάστηκα με το "Humans" που ανεβαίνει φέτος στο θέατρο "Μουσούρη". Εξαιρετικός Λάζαρος Γεωργακόπουλος, απολαυστική Θέμιδα Μπαζάκα, πλαισιωμένοι από έναν φανταστικό θίασο νεότερων ηθοποιών. Και φυσικά η κυρία Ξένια Καλογεροπούλου, σε έναν μικρό αλλά τόσο "πλήρη" ρόλο, που της δίνει την αβάντα της μεταμόρφωσης και της ερμηνείας ταυτόχρονα.

"Εγώ λοιπόν με τον άνθρωπό μου, δεν έχουμε ούτε κωδικούς ούτε τίποτα. Τα κινητά είναι έτσι πεταμένα και όποιος θέλει, όποιος περνάει, κυρίως η Μαρίνα για να παίξει, το παίρνει. Δεν έχω ψάξει ποτέ το κινητό του ούτε αυτός το δικό μου. Αν όμως το ανοίξω, εκτός από τούβλα, φυτά, αθλητικά, πράγματα που θέλει να διορθώσει στην Άνδρο, βγει μπροστά μου καμιά γυμνή, ομολογώ ότι θα ταραχτώ πάρα πολύ, θα τρελαθώ από τη στενοχώρια μου" είπε η Ελένη Μενεγάκη και μας θύμισε γιατί έχει αυτή την επικοινωνία με το κοινό. Επειδή διαλέγει να είναι εκφραστής του λογικού πλαισίου.

Για το τέλος, πάτα play σε αυτή την κομματάρα. Αξίζει.

Αντωνάτος - Υπογραφή

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.

http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα