
Η αλήθεια είναι πως ό,τι θυμόμαστε ως "Fame Story", 20 χρόνια πριν, δεν έχει απόλυτη σχέση με αυτό που θα παρακολουθούσε οποιοσδήποτε ανά τον πλανήτη σήμερα βλέποντας το "Star Academy" του οποίου εκδοχή είναι το "Fame Story".
Ακρογωνιαίος λίθος για την ύπαρξη του "Fame Story" είναι το LIVE. Αν ξεκινήσουμε από εκεί, μιλάμε για ένα πλούσιο και λαμπερό show, με ένα πλατό υπερπαραγωγή και μια επιτροπή που ορισμένες φορές είναι φτιαγμένη για να στρέψει τα βλέμματα πάνω της. Ο Ρέμος είναι εγγύηση, η Φουρέιρα είναι star, o Αρσενάκος είναι αυτός που μπορεί να μοιράσει ευκαιρίες και ο Light αυτός που απέδειξε πως τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν από τη μία μέρα στην άλλη. Έχει σημασία η επιλογή τους, έχει ενδιαφέρον η συνύπαρξή τους. Όχι πάντα, όχι non stop. Την ίδια στιγμή, ο Νίκος Κοκλώνης έχει δώσει πλέον δείγμα γραφής. Ασταμάτητος και λιγότερο αυτοαναφορικός σε σχέση με το J2Us, ο Κοκλώνης έχει χτίσει μια συμπαθή τηλεοπτική περσόνα που αποφάσισε να παρουσιάζει στην τηλεόραση – ως παρουσιαστής – αυτού του είδους τα πλούσια βραδινά show, με την αισθητική του και τη γενικότερη υπογραφή του στα project. Είτε σου αρέσει και περνάς καλά με αυτό που βλέπεις, είτε αποφασίζεις να δεις κάτι άλλο. Το να τον βλέπεις και να σχολιάζεις αρνητικά στο X μού φαίνεται ανούσιο.
Τα καθημερινά επεισόδια του "Fame Story" είναι μια ανεξάρτητη, σχεδόν παράλληλη δράση. Ένα reality εγκλεισμού που στηρίζεται στις προσωπικότητες των παικτών. Ναι έχουν μαθήματα, ναι κρίνονται από το ταλέντο τους, αλλά εκεί συμμετέχουν σε ένα πολύ κλασικό reality. Για να σε κρατήσουν τα καθημερινά επεισόδια πρέπει να "σκάσουν" οι χαρακτήρες, αν σκάσουν. Στην ουσία τα καθημερινά επεισόδια θα τα ενισχύσει το πόσο ενδιαφέροντα πράγματα γίνονται στο LIVE. Είναι μια αλυσίδα εξελίξεων.
Από την άλλη, οι καθηγητές νομίζω πως δεν είναι αυτοί οι απόλυτα τηλεοπτικοί ήρωες που θα κάνουν τους τηλεθεατές να κολλήσουν. Γνωρίζουμε καλά τη Μαρία Σολωμού και τις εξάρσεις της, ξέρουμε ποια είναι η Αλεξάνδρα Κατσαΐτη, ο Fipster έχει το κοινό του που νομίζω πως δεν βλέπει τέτοιου είδους τηλεόραση, δεν καταλαβαίνω ακριβώς πώς μπορούν να δέσουν μεταξύ τους. Όσο για την Ηρώ, νομίζω πως έχει παραπάρει τον ρόλο της στα σοβαρά, χωρίς όμως να μου είναι αντιπαθής. Όλα οκ. Ο Νίνο έχει το περισσότερο ενδιαφέρον, κυρίως ως προσωπικότητα… Μένει να καταλάβουμε και τον ρόλο του…
Κι όμως κάτι λείπει… Κατά τη γνώμη μου, το "Fame Story" ακόμα δεν έχει βρει τον ρυθμό της reality ταυτότητάς του. Μόλις βρεθεί ο πρωταγωνιστής του κύκλου, αυτός που το κοινό θα φάει κόλλημα, τότε όλα θα ρολάρουν κάπως ευκολότερα. Μέχρι τότε όμως –ή ακόμα χειρότερα αν δεν βρεθεί ποτέ αυτός ο ήρωας- όλα θα φαίνονται κάπως άνοστα.
Υπάρχει και κάτι που δεν έχει να κάνει με το "Fame Story" το ίδιο, είναι ότι μοιραία το συγκρίνουμε με μία άλλη, αθώα τηλεοπτική εποχή. Το 2023 έχοντας δει άπειρα τηλεοπτικά προϊόντα πολλές φορές ξανά και ξανά νομίζουμε πως για να μας εντυπωσιάσει κάτι πρέπει να επανεφεύρουμε τον τροχό. Όμως θαύματα πολλές φορές δεν γίνονται. Το "Fame Story" είναι ένα ωραίο reality που προσπαθεί να βρει τον χώρο του στο ακραία ανταγωνιστικό τοπίο της τηλεόρασης. Όσο πιο καλοδουλεμένο αποδειχτεί, τόσο πιο ψηλά θα πάει. Τα δείγματα αποδεικνύουν πως η τάση είναι ανοδική στα καθημερινά.
Το Star είναι ένα κανάλι που έχει αποδείξει πως μπορεί να δημιουργήσει τηλεοπτικές τάσεις. Περιμένω εδώ να βρω πώς θα το καταφέρει, είμαι σίγουρος πως θα βρεθεί ένας τρόπος. Προς το παρόν το παρακολουθώ χαλαρά, αλλά μένει να κολλήσω. Για να δούμε…

Σε κάθε περίπτωση, τα social media μου για κουβεντούλα, ιδέες και προτάσεις είναι στη διάθεσή σας.
http://instagram.com/sirconstantino
https://www.facebook.com/constantinos.antonatos
https://twitter.com/SirConstantino
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr